normaal heb je altijd een grote mond toch. of vind je het zielig om domme mensen uit te scheldenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Nee, je verward me met iemand die door een nogal hoogstaande persoonlijkheid zwanger is gemaakt. We verschillen slechts 1 letter.
ja moiraquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Nee, je verward me met iemand die door een nogal hoogstaande persoonlijkheid zwanger is gemaakt. We verschillen slechts 1 letter.
ja maar ik ben bang voor jouquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
normaal heb je altijd een grote mond toch. of vind je het zielig om domme mensen uit te schelden
wat doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo in Arnhem, jij niet zeker
Wait moira is zwanger??????quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Je doet altijd singleplayer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik toch maar niet betalen voor iets wat ik nooit doe.
nee ik ben thuisquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo in Arnhem, jij niet zeker
Duurquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.gamecardwinkel.nl
Pauper site + ik ben een goedkoper alternatief.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.gamecardwinkel.nl
oh dan zijn we bij deze bff'squote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeft niet. ik sla geen meisjes en gehandicapten
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben thuis
wat doe je in arnhem
quote:
Je slaat je dochterquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeft niet. ik sla geen meisjes en gehandicapten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |