Dat doe je maar in ONZ SCquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.
quote:
eettestquote:
hmquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nuchter
doordeweeks sowieso niks
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze je antwoord. LMI ziet FOK! als zijn infantiele uitlaatklep. Al maakt het hem in zijn geheel alsnog wel ietwat infantiel, je moet er maar zin in hebben
wie ben jijquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 'ie terug is. Is toch niet zo moeilijk?
AB/James/Laura.b ben jij het?!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
dumquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
waarom heb ik een vermoeden dat khazad-dum laura.b is?
Wel, jij kent inso niet denk ik. Hij is de steunpilaar van deze SCquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
muutquote:
Volgende ibood hunt, watch and learnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je record is veilig voor altijd3k is onmenselijk enzulks
Een volwassen man die gaat gamenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Eindelijk outlast voor de ps4 uit...moet ik nog een paar uur wachten voor ik hem spelen mag
dan maar morgen avond
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgende ibood hunt, watch and learn
nee, ik lach om je infantiele gedrag en om het feit dat je pener in een koe hebt gestoptquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je lacht omdat je al mijn post aan het reporten bent zeker
En een volwassen man die TV kijkt dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een volwassen man die gaat gamen
Gvd wat triest.
mijn vader is 49 en gamet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
doe nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgende ibood hunt, watch and learn
KLB / Vervelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
Oké Frans.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
KLB / Verveling
Zulke topics open ik niet
welke games?quote:
wat is daar precies mis mee dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Aldus de man met FOK! als uitlaatklep om zijn mislukte jeugd her te kunnen beleven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Dat is mijn probleem toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik lach om je infantiele gedrag en om het feit dat je pener in een koe hebt gestopt
Pleurt toch op, klapjostiquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |