AB/James/Laura.b ben jij het?!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 'ie terug is. Is toch niet zo moeilijk?
dumquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
waarom heb ik een vermoeden dat khazad-dum laura.b is?
Wel, jij kent inso niet denk ik. Hij is de steunpilaar van deze SCquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 'ie terug is. Is toch niet zo moeilijk?
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
muutquote:
Volgende ibood hunt, watch and learnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je record is veilig voor altijd3k is onmenselijk enzulks
Een volwassen man die gaat gamenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Eindelijk outlast voor de ps4 uit...moet ik nog een paar uur wachten voor ik hem spelen mag
dan maar morgen avond
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgende ibood hunt, watch and learn
nee, ik lach om je infantiele gedrag en om het feit dat je pener in een koe hebt gestoptquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je lacht omdat je al mijn post aan het reporten bent zeker
En een volwassen man die TV kijkt dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een volwassen man die gaat gamen
Gvd wat triest.
mijn vader is 49 en gamet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
doe nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgende ibood hunt, watch and learn
KLB / Vervelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
Oké Frans.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
KLB / Verveling
Zulke topics open ik niet
welke games?quote:
wat is daar precies mis mee dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Aldus de man met FOK! als uitlaatklep om zijn mislukte jeugd her te kunnen beleven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Dat is mijn probleem toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik lach om je infantiele gedrag en om het feit dat je pener in een koe hebt gestopt
Pleurt toch op, klapjostiquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gvd wat triest.
Gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |