Jouw carbonara!quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
Haha ja ik had een perfecte carbonara gemaakt voor mijn moeder. En toen..... Maar ja ze is 81
Zo is dat ik deed het stiekem even voor omdat ze geen lepel op tafel had. Maar het was hakken Ze vond het wel onwijs lekkerquote:
En of het lekker is, ik heb de jouwe een week of 2 geleden ook nog opquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat ik deed het stiekem even voor omdat ze geen lepel op tafel had. Maar het was hakken Ze vond het wel onwijs lekker
De mijnequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En of het lekker is, ik heb de jouwe een week of 2 geleden ook nog op
Mijn recept komt trouwens uit een boek. Ik had het toch goed onthouden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De mijneIk heb er twee volgens mij met en zonder room.
Met room is mijn jouw-favoriet. En dan evt nog de rucola van DeBuurvrouw erdoorheen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Soury het volgende:
Ik gebruik ze allebei, welke ik gebruik is afhankelijk van hoe strak mijn kleding op dat moment zitquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op ik moet nog eten, ik ben bek af. Morgen weer aan de bak. En tussendoor als het kan ziekenhuis. Het is nogal hectisch deze tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn recept komt trouwens uit een boek. Ik had het toch goed onthouden.
Ziekenhuis? Is alles goed met je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op ik moet nog eten, ik ben bek af. Morgen weer aan de bak. En tussendoor als het kan ziekenhuis. Het is nogal hectisch deze tijd.
Dat zijn drukke dagen dan en nog vroeg beginnen zeker ook?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op ik moet nog eten, ik ben bek af. Morgen weer aan de bak. En tussendoor als het kan ziekenhuis. Het is nogal hectisch deze tijd.
Ja anders kon ik niet aan de bak.quote:
Ik haat vroeg opstaan maar dat duurt maar een paar minuten (koffie)quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn drukke dagen dan en nog vroeg beginnen zeker ook?
Ja, dat is ook al best een leeftijd. Ik hoop voor je moeder dat hij nog een tijd mee gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja anders kon ik niet aan de bak.Nee mijn stiefvader. Uhh sinds begin december al in de lappenmand. Nah ja erg vervelend maar ook al 82 en hart problemen. Ik ben ook vaak bij mijn moeder en daarom kook ik ook dingen die ze niet kent. Broodje shaoarma staat op het menu
Ja op en af. Al drie operaties verder. Het houdt een keer op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al best een leeftijd. Ik hoop voor je moeder dat hij nog een tijd mee gaat.
Verwen je moeder maar goed dan. Ze gaat je nog harder nodig hebben als het zover is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja op en af. Al drie operaties verder. Het houdt een keer op.
Ze heeft drie kids, we zijn goed samen. En de kleinkinderen zijn ook erg behulpzaam. Hij is al een tijd in A'dam en we regelen het brengen en halen van mijn moeder. Dat is tofquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Verwen je moeder maar goed dan. Ze gaat je nog harder nodig hebben als het zover is.
Ja zeker, liever een boterham met kaas dan met zoetigheid. Liever een worstenbroodje dan een gebakjequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig. En tomaat en ui met kaas op brood is gewoon lekker.
Nou eigenlijk best jong denk dat Opa nog wel 18 jaar zal duren op zn minstquote:
Nou is kut bij mij niet meteen een negatief begrip, maar ik begrijp je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, tenzij je op donderdag naar huis vliegt, dan voelt de donderdag vrij kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |