Oh ja dat komt zo. Heb daar nog niet zoveel van gezien. Misschien wel beter ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag dat gekwijl over Andrea haar dochter,
Beterquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja dat komt zo. Heb daar nog niet zoveel van gezien. Misschien wel beter ook
Is er geen pizza/chinees gate geweest nog? Of komt dat ook nu?quote:
Chinees was gisterenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is er geen pizza/chinees gate geweest nog? Of komt dat ook nu?
De topics worden stiller, maar de kijkcijfers krabbelen weer opquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Als dit topic een reflectie is van de kijkcijfers dan is het binnenkort over met Utopia![]()
Zo dan is niets meer hier, was zo druk in het beginquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Als dit topic een reflectie is van de kijkcijfers dan is het binnenkort over met Utopia![]()
Tis toch nog een miljoen, snap er niks van want op het werk kijkt niemand dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:
De kijkcijfers zijn nog steeds goed, dus het gaat vast wel door voorlopig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:
INderdaad. Iedereen die ik vraag kijkt niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Tis toch nog een miljoen, snap er niks van want op het werk kijkt niemand dit.
Ze kunnen toch ook niet alles laten zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef TigerXtrm het volgende:
FanmailMaar uiteraard alleen de brieven die bij het script past
Was er ook post bij die Hakim en Billy even flink de grond in boorden dan? Lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook niet alles laten zien!
Volgens mij was dit maandag, weet het bijna zeker omdat er nog een opmerking kwam dat postbodes normaal nooit op maandag komen, alleen in Utopia.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Jemig hier komt nu pas de postbode loop wel heel erg achter
Maar hij eet wel lekker mee met het Chinese eten, gekocht van dat smerige geld. En lurken aan een joint is hij ook niet vies van.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef Vliegendewijs het volgende:
Rienk Geeft maar weer is aan dat hij geld haat
Ja leek me ook, ze riskeren toch niet dat een bezoeker ze mss troep geeft wat ze live op de streams oproken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:51 schreef Gert het volgende:
Die wiet is denk ik een opzetje. Leuk nieuw verhaalllijntje. Dus niet zo gek dat ze dat dan ook laten zien.
Misschien voor Utopia nog langs de stier geweest? Of de stier bij haar langs?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kan zo'n koe nou 'ineens' zwanger zijn?_!
Gewoon een tof dingquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Hahaha, nice. Mooi gedaan. Dit is wat ik nou verwacht van Utopia.
Paul zou gewoon iets bestellen bij de duurste Fitness website van Nederland en zo'n ding laten bezorgenquote:
Appie Hein fenijnquote:
Gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef iBenny het volgende:
Rienk: "Ik zie hier alleen maar ellende van komen"
Kan me n iet snel genoegquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Moet dat verhaal van Andrea er nog snel doorheen gejast worden?
En of ze nog reageerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe de dochter hier nu naar kijkt
Ja zeker weten, in een van die brieven staat dus dat ze het van de redactie weet dat haar dochter boos heeft gereageerd in de media.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Er komt nog wel meer van de week als ze haar post krijgt.
Kinderbriefjes?quote:
ze zou vandaag gaan knalluhhhhhh..........helaas!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef iBenny het volgende:
Laura is vrij weinig in beeld deze week he?
Vermoed van welquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Wordt de post opengemaakt voor ze het krijgen?
Zal toch wel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Wordt de post opengemaakt voor ze het krijgen?
Veel beterquote:
Het lijkt de gevangenis wel, maar aan de andere kant is het ook wel beter om de bewoners te beschermen tegen rare brieven enzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja bij Hakim? ofzo waren er dingen met marker doorgekrast maar konden ze toch nog lezen.
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op donderdag 6 februari 2014 03:01 schreef DaMook het volgende:
Ik probeer deze te kijken, maar de stream laad niet. Wel een groot minpuntje aangezien ik tot nu toe alle afleveringen zo gekeken heb...
Thanks, ben hem nu alsnog aan het kijken voor ik zometeen die van vanavond ga kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 03:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |