abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136372156
Beste FOK!

Dit is iets wat al jaren bij mij op school gebeurt en ik weet gewoon niet meer hoe ik hierop moet reageren.
Het begon in de 1ste van de middelbare. Iedereen is natuurlijk in spanning hoe het hier zal gaan verlopen. Sommige kenden elkaar al, helaas had ik de pech dat er niemand in mijn klas zat die ik kende. Op het eerste ogenblik was er ook niet direct een klik.
De paar maanden die zo doorgaan waren niet de beste. Had bijna nergens een klik mee in mijn klas, werd vaak alleen gelaten op samenwerkingsopdrachten. Je kent dat riedeltje wel.
Omdat ik dus niet zo'n zelfverzekerd type was kwamen er regelmatig mensen op me af die dan wat van je afpakken. Vraag je of je het terug wil geven.. Ze geven alleen deze reactie ''Je bent echt een mongol he, kom vechten dan''
Ik liet dat maar met rust. Puur omdat ik helemaal geen zin heb om te vechten op school. Bij de leraar heb ik dit soort dingen wel ns gemeld. Op school word daar natuurlijk geen fuck mee gedaan.

Na een jammer genoeg slecht 1ste jaar kwam ik in de 2de. Ik was naar een andere klas gegaan waar ik wel mensen had zitten die ik kende. Dit ging een tijdje goed. Totdat je weer van die etterbakken hebt die wat pakken en moet vechten om het terug te krijgen. Hier ben ik alleen achterna gelopen omdat ik mn spullen gewoon terug wil. Je wil toch niet hebben dat je om de week een nieuwe geo moet kopen?
Helaas gebeurde in dat jaar ook weer vervelende dingen.. Bij gym het onderdeel handstand mn pols gebroken toen ik achterover viel. Zacht gelach achteraf.
Ook een paar maanden later wanneer ik weer herstelt was kwamen er een aantal mensen op me af die chagrijnig waren en na een tijdje ''ruzie'' hebben ze me op mn oog geslagen. Klein litteken aan overgehouden. De jongens zelf kwamen er met 1 dag schorsing vanaf. Bedankt school.

Nu in de 3de kennen een hoop mensen me wel dat ik een makkelijke prooi ben en ''kneus'' zou zijn. De hele tijd uitgedaagt worden om te vechten ben ik echt zat geworden. 1x bij iemand uitgehaald zodat ie in een volle aula lekker werd uitgelachen. Een goeie week was dat, niet omdat het leuk is om mensen neer te leggen maar omdat ze toen mij opeens wel met respect kunnen behandelen.
Helaas zijn er nog verschillende mensen die mij nog wel uitdagen om te vechten. Ik wil niet de school rond gaan als de vechtersbaas. Maarja de school doet geen flikker hiertegen.. Je moet het zelf oplossen.
Laatst ook weer na een klein meningsverschil in de les '' ik sla je na de les jonge''' Je hoort er achteraf niks van. Soms wel maar dan weet ik ze tot nog toe te ontwijken.
Zo wil ik liever niet meer verder. Hoe zorg ik ervoor dat ze ophouden mij uit te dagen en me met respect behandelen?

Excuses voor het lange topic. Maar als je eenmaal bezig bent zette ik al het hele verhaal er neer.

EDIT: Mocht je hier ervaring mee hebben of zoiets kun je hem ook via de mail sturen. Daar let ik veel meer op dan FOK! :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hetbanaantje op 06-02-2014 16:02:31 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:08:40 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136372245
Kom vechten dan
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136372387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef imikethat het volgende:
Kom vechten dan
Waarschijnlijk heb je de OP niet goed gelezen. Lees het eerst nog maar een keer goed voordat je een reactie plaatst. Dan zou ik je wat serieuzer nemen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:10:51 #4
411401 imikethat
pi_136372399
Overigens is het niet hún schuld dat jíj geen vrienden kan maken :')
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136372461
Er is maar een manier om in deze situatie respect te krijgen van de mensen die je uitdagen en je weet precies waar ik het over heb.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_136372480
Gewoon tikken uitdelen. Zolang je het niet opzoekt en 'zij' je uitdagen/pesten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:12:51 #7
411401 imikethat
pi_136372518
Word een brede boii en geef ze pakkie
pi_136372520
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136372558
quote:
quote:
Ja en als ik verlies sta ik pas echt goed voor lul.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:13:58 #10
66083 Platina
78th Element
pi_136372576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

[..]

Je hebt al 2 jaar gehad om de sportschool te ontdekken.
pi_136372665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die interesse heeft om een sixpack te kweken. Is er ook online is over vechten te vinden?
pi_136372700
quote:

[..]

[..]

Vanuit een de-escalerende houding onverwacht gelijk voor een aantal knietjes/frontkicks in de ballen gaan. Flinke jongen die dat kan hebben.

Oefen ze.
pi_136372727
quote:
Idd en als je niet durft te tikken, een trap onder de zak geven.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:19:08 #14
66083 Platina
78th Element
pi_136372814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die interesse heeft om een sixpack te kweken. Is er ook online is over vechten te vinden?
Nee, met Google vind ik ook al niks.

:')
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:22:42 #15
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_136372993
Misschien de FOK! knokploeg maar even opbellen?

Of anders schijnbeweging, in de buik, vervolgens op de kin :)

Succes :)

Mensen pesten / uitdagen om te vechten :')_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:25:48 #16
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136373157
Hm, lastig dit.
Bij mij gebeurde vrijwel hetzelfde op het middelbaar (is alweer 5 jaar geleden). Ik was wel al heel snel groot en breed/stevig gebouwd (in de derde was ik al 1,83 en rond de 85 kilo) waardoor het kleinste verzet ze al snel liet realiseren dat ze maar beter konden ophouden. Toch was deze grens moeilijk voor mij toen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:27:56 #17
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_136373286
Gewoon iemand, waarvan je denkt dat je hem aankan, uithalen.

Laten zien dat ze niet moeten kloten met je, dan stopt de rest ook wel. Anders toch maar wat dumbells aanschaffen..
pi_136373557
quote:

[..]

[..]

Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.

Als je niets doet tegen de pestkoppen stoppen ze niet. Dat het jaren aan de gang is, is daar het bewijs van. Je school doet er niets tegen, dus komt het neer op je eigen boontjes doppen. Wanneer het komt tot een confrontatie en jij met ze vecht, boek je vooruitgang: 1) je verliest, maar bouwt ervaring op waardoor je de volgende keer beter kan vechten of 2) je wint en je wordt minder/niet meer lastiggevallen.

Het probleem lost zich niet vanzelf op en als je niets doet kom je er nooit vanaf. Schrijf je desnoods in op een vechtsport.
pi_136373758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.

Als je niets doet tegen de pestkoppen stoppen ze niet. Dat het jaren aan de gang is, is daar het bewijs van. Je school doet er niets tegen, dus komt het neer op je eigen boontjes doppen. Wanneer het komt tot een confrontatie en jij met ze vecht, boek je vooruitgang: 1) je verliest, maar bouwt ervaring op waardoor je de volgende keer beter kan vechten of 2) je wint en je wordt minder/niet meer lastiggevallen.

Het probleem lost zich niet vanzelf op en als je niets doet kom je er nooit vanaf. Schrijf je desnoods in op een vechtsport.
Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.
Hoe zorg je ervoor dat je dan laat maar zeggen ''wint''
pi_136373869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef imikethat het volgende:
Overigens is het niet hún schuld dat jíj geen vrienden kan maken :')
Wat een kut reactie.

Ik ging naar school om te leren niet om neppe vrienden te maken.

Altijd goed gegaan, ze wisten wel dat niet mij te spotten viel.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136373974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Sportschool zegt geen reet gozer. Ik hoek een sportschool typetje zo neer.

Sportschool is alleen goed om vertrouwen te kweken. Verder niks op het visuele kant na.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136374020
quote:
18s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.
Je hoeft een ander niet te breken en te moorden, gewoon 'onschadelijk' maken is genoeg. Het gaat erom dat je ze laat merken dat ze van je af moeten blijven en niet moeten storen.
pi_136374123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hoeft een ander niet te breken en te moorden, gewoon 'onschadelijk' maken is genoeg. Het gaat erom dat je ze laat merken dat ze van je af moeten blijven en niet moeten storen.
D.m.v. kundige training. :)
- Wiet van Broeckhoven
pi_136374188
quote:
18s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Sowieso niet gaan meppen met 'wapens' :') Dat is kansloos, laf en daar krijg je echt geen respect mee. Ga anders onder boksen ofzo.
pi_136378485
Ga op een vechtsport of doe een weerbaarheidstraining. Gewoon negeren op een nonchalante manier, dus niet de "oh jee ik hoop dat ik niet opval" manier. Je hele houding is waarschijnlijk onderdanig, waardoor je de shit over je af roept. Ze pikken er immers altijd de zwakkelingen uit.
Ga recht op lopen, lach naar mensen die dom doen en loop zelfverzekerd verder. Misschien is een beetje sportschool, om wat vertrouwen in jezelf op te doen, helemaal geen slecht idee! Het kan tegenwoordig voor een zacht prijsje met een personal trainer erbij ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')