ehhhhquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer die ik een keer naar jou stuurde?
Nu al vergeten.

rtquote:

Het liefst FOK! ik de hele dag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, zijn ze gemotiveerd?
Jij weet ook niet wat je wil he.

13 in een dozijn muziek waar 3FM zich vervolgens weer suf op trekt stellende een lekker alternatief nummertje te hebben gevonden.quote:

quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
13 in een dozijn muziek waar 3FM zich vervolgens weer suf op trekt stellende een lekker alternatief nummertje te hebben gevonden.
Al is het zo vlak dat het prima weg luistert.
Voor meer analyses verwijs ik je door naar Etsu zijn DM-box

wowquote:

ohja, zelfs dat nogquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een DM-ban. Excuses voor deze flater.

Bedankt dat je achter mijn rug om over me praat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een DM-ban. Excuses voor deze flater.

Dat was expres zodat ik jouw verwachttequote:
 kon terugkaatsen...
 kon terugkaatsen... 

Leerzequote:

Vergelijk je mij nou met Van Gaal?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef JanCees het volgende:
Littlerabbit, hou jij profielschetsen bij van iedereen hier?

Omdat je altijd zo lekker scherp uit de bocht komt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nou met Van Gaal?
Maar ik heb voor iedereen wel wat plus en minpunten opgesteld, en alle bekentenissen komen ook netjes in het dossier. Je weet maar nooit wanneer je er iemand mee kunt chanteren/overtuigen.

wil je mijn schets publiceren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nou met Van Gaal?
Maar ik heb voor iedereen wel wat plus en minpunten opgesteld, en alle bekentenissen komen ook netjes in het dossier. Je weet maar nooit wanneer je er iemand mee kunt chanteren/overtuigen.

scherp uit de hoekquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo lekker scherp uit de bocht komt.

dan doe je het nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
Buh. Ik heb echt geen puf meer om te leren

Ik heb vannacht 8+ uur geslapen. Ik ben herboren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo lekker scherp uit de bocht komt.
Zodat je mij weer eng kunt noemen zekerquote:
 Maar wat wil je weten. Ik open mijn word document even
 Maar wat wil je weten. Ik open mijn word document even 
 . Buiten FOK! worden dit soort grappen wel altijd serieus genomen bij mij)
. Buiten FOK! worden dit soort grappen wel altijd serieus genomen bij mij)

Natuurlijk geloof ik je niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 8+ uur geslapen. Ik ben herboren.
[..]
Zodat je mij weer eng kunt noemen zekerMaar wat wil je weten. Ik open mijn word document even
(Jullie geloven het toch niet echt he. Buiten FOK! worden dit soort grappen wel altijd serieus genomen bij mij)

wow mooiquote:

ik dacht inderdaad dat je serieus wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 8+ uur geslapen. Ik ben herboren.
[..]
Zodat je mij weer eng kunt noemen zekerMaar wat wil je weten. Ik open mijn word document even
(Jullie geloven het toch niet echt he. Buiten FOK! worden dit soort grappen wel altijd serieus genomen bij mij)

quote:

Wel echt een mooie foto. Jammer dat er een ruit tussen zit alleen.quote:
Gelukkig maarquote:

Hoi Pelléquote:

Hoi muutjequote:

Ik dek mij tegenwoordig al in. Zo geloofde een klasgenoot na 6 maanden daadwerkelijk dat ik autistisch was. Dat werd op den duur een beetje vermoeiend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht inderdaad dat je serieus was

quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dek mij tegenwoordig al in. Zo geloofde een klasgenoot na 6 maanden daadwerkelijk dat ik autistisch was. Dat werd op den duur een beetje vermoeiend.

Op de gazellequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een mooie foto. Jammer dat er een ruit tussen zit alleen.
[..]
Gelukkig maar
[..]
Hoi Pellé

Essjequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |