Het zorg er ook voor dat als je naar een willekeurig radiostation luistert (b.v. radio3 of 538 ofzo), en er is verkeersinformatie op radio1 dat die op dat moment even naar radio1 schakelt. Dat doet mijn autoradio wel althansquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef AeroxV8 het volgende:
Die knop zorgt ervoor dat de verkeersinformatie automatisch wordt ingeschakeld als jouw radiostation dat uitzend, terwijl je muziek luistert vanaf cd of je mp3 speler.
Als je gewoon radio luistert, dan wordt het volume iets verhoogt.
Ik zelf gebruik het niet.
Ja, megahandig, luister je naar 3FM, schakelt-ie over naar Radio1 voor de files en daarna weer terug naar 3FM waar je nogmaals dezelfde filelezer krijgt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Het zorg er ook voor dat als je naar een willekeurig radiostation luistert (b.v. radio3 of 538 ofzo), en er is verkeersinformatie op radio1 dat die op dat moment even naar radio1 schakelt. Dat doet mijn autoradio wel althans
Inderdaad, daarom zet ik 'm meestal ook maar uit als ik 3FM luister...quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, megahandig, luister je naar 3FM, schakelt-ie over naar Radio1 voor de files en daarna weer terug naar 3FM waar je nogmaals dezelfde filelezer krijgt.
Ik zet mijn radio altijd maar gewoon uit als ie op 3FM staat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zet ik 'm meestal ook maar uit als ik 3FM luister...
Toiler?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:04 schreef 1299 het volgende:
TP staat inderdaad voor Toiler Paper, altijd handig voor onderweg!
Precies, daarom heb ik 'm nooit op 3FM staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zet mijn radio altijd maar gewoon uit als ie op 3FM staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |