Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Ah joh, zelfs in foetushouding ga jij nog 10 keer zo snel een heuvel op dan 50% van 't veld
Lol nee, in klimmen ben ik echt niet sterk. Stond bij de 25k ook relatief lager in de uitslag dan met vlakkere trails. Daarom zat ik ook te denken aan stokken, maar die moet je wel weer de hele race meesjouwen. Dus dat weet ik nog niet zeker.
Lol nee, in klimmen ben ik echt niet sterk. Stond bij de 25k ook relatief lager in de uitslag dan met vlakkere trails. Daarom zat ik ook te denken aan stokken, maar die moet je wel weer de hele race meesjouwen. Dus dat weet ik nog niet zeker.
Er zijn wel lichte stokken te vinden die zo klein opvouwen dat je ze in je rugtas kunt bewaren, las ik in Trailrunmag. Helaas stonden er verder geen specs bij.
Er zijn wel lichte stokken te vinden die zo klein opvouwen dat je ze in je rugtas kunt bewaren, las ik in Trailrunmag. Helaas stonden er verder geen specs bij.
Hebben ze bij Scarabee ook wel. Kan je in 3 delen opklappen, of telescopisch. Maar dan nog, moet je steeds die dingen weer opbergen enzo. En hopen dat ze in je tas passen, zo'n hele grote tas heb ik ook weer niet. Zitten wel lusjes aan enzo, misschien dat je daar wat mee kan. Volgende keer die tas even meenemen naar Scarabee denk ik .
voor een 50k lijken stokken me niet echt nodig....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Maar zoals ooit al eens eerder repost, ik denk dat stokken echt jets Europeaans is, hier air he niemand we mee.... Gewoon ademen en die berg op!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'