inderdaad zegquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef Murdera het volgende:
"hey dat pijpen he, het lijkt me fijner als je... "
het kan zo makkelijk zijn.
Ik voorzie daarna een R&P topic dat ze zo saai is geworden nu alles 'klopt'quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Je mokkel draagt volgens jou niet de juiste lingerie, nu kan ze ook al niet pijpen. wat is 't volgende topic? Dat ze ook niet goed kan stofzuigen?
zou verdomme wel een terechte klacht zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Je mokkel draagt volgens jou niet de juiste lingerie, nu kan ze ook al niet pijpen. wat is 't volgende topic? Dat ze ook niet goed kan stofzuigen?
Volgens mij dat ze puntige knieën heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
lolquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie men liefje heel graag. De reden van de lingerie is dat haar ex al haar kleren en lingerie heeft weggegooid. Daarom dat ik dus daarover advies vroeg...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
En hoe ben je precies moderator geworden met die attitude...???quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef vree het volgende:
[..]
En hoe ben je precies moderator geworden met die attitude...???
Ik dacht dat dit een forum was om mensen te helpen, niet elkaar af te breken????
Haha ja was me nu wel duidelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
En zoals eerder gezegd. Praat erover!
qftquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Noble_Scarlet het volgende:
Er was er ook maar 1 die dat goed kon bij mij. Het schijnt nog best een kunst te zijn! >,<
^ Heren, leer van deze comment. Opmerkingen als pas op met de eikel of denk je dat je me lekker nat kan maken zijn, hoe stom het ook klinkt, niet duidelijk genoeg voor een chick met weinig ervaring. Als je wil dat je chick het beter doet, dan moet je zeggen hoe dat moet en dan moet je ook precies zeggen hoe het moet, zoals in de voorbeelden van zarGon.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:51 schreef zarGon het volgende:
Bedoel, waarom zeg je niet dat ze het even helemaal mag likken, inclusief je ballen? En dat ze wat meer dan alleen het topje in haar mond mag stoppen? En dat ze haar tong kan gebruiken? Dat ze eventueel zelfs haar handen kan gebruiken wanneer ze met haar mond en tong bezig is?
Waarom geef je niet aan wat je leuk vindt/lijkt op het moment dat ze bezig is?
Ik snap even niet waarom je "ofwel" gebruikt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:57 schreef Leonoire het volgende:
Als dat nóg niet helpt moet je het er over hebben ofwel de 'pijp' aan Maarten geven
Lekker nat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef Playin-g het volgende:
'Oh schatje, het lijkt mij echt geil als je mij eens lekker nat maakt, kun je dat denk je'?
Als je het niet normaal durft te vragen kan het ook op de kindermethode ofcourse..
dit jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Noble_Scarlet het volgende:
Er was er ook maar 1 die dat goed kan bij mij. Het schijnt nog best een kunst te zijn! >,<
Moest hieraan denken:quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sowieso vanaf een afstand erop tuffen. Zo'n grote groene klodder. En dan als ie lekker glibberig is met beide handen draaiend aftrekken met ongeveer dezelfde hoeveelheid kracht die je ook gebruikt om hutspot te stampen. En dan met de eikel tegen je tongpiercing slaan. En proberen zn ballen door z'n zak naar buiten te zuigen, zo hard dat die zak minstens 10 cm uitrekt.
Oh, en bij dat alles moet je geen moment je klep houden. "Wil je me in mn bek spuiten vuile klootzak? Kom op met die grote pik, dat vind je lekker he, jajajajajaja, oh wat voelt je viezegoregrotemannenlul lekker aan in mn mond <MBGLFENFFLLL <klokklokklok> <HIJGGGGGG> <klokklokklok> <MBGLFENFFLLL yeah yeah yeah TUF!!! > SPUUG op die pik!
Nou, dat vinden jongens dus helemaal geweldig. Niet zo moeilijk toch?
quote:
www.Forum.fok.nl/forum/5quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou verdomme wel een terechte klacht zijn
Dank dank.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:19 schreef Hallmark het volgende:
[..]Heeft alles van een klassiekertje in zich
Idd....quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
Misschien is ze nog preuts. Mijn vriendin pijpt nu ook zoveel beter dan ze in het begin deed.
ze kan het echt alleen maar waarderen als jij haar instructies geeft!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef vree het volgende:
Ok dus mijn vriendin heeft al een aantal keren mij geprobeerd te pijpen.
Nu eigenlijk was dit niet echt aangenaam omdat ze eigenlijk vooral bij de eikel blijft en deze eerder gewoon kurkdroog zuigt dan iets anders.
Hoe kan ik op een lieve manier vertellen (wil haar niet kwetsen) dat ze eigenlijk ja dit heel anders moet doen?
Alle hulp is welkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |