abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144124191
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:19 schreef pluim.j het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit of je me geloofd of niet.
Ik maak even duidelijk dat het geen zin heeft door te gaan over deze zaak.
Ik zal jullie niet vertellen wat er gebeurd is en hoe alles echt in elkaar zat,
en verwacht het ook maar niet van de kant van familie verhey, zij zijn waarschijnlijk allang blij dat ze niet meer in de aandacht van de media staan.
Maar je schud hier zelf na 2 weken weer iets wakker. dat is misschien ook niet zo slim he

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 01:28:00 ]
pi_144124249
Omdat ik er verdomme al weer 3 keer mee ben geconfronteerd sindsdien, ik ben het zat dat ik het een half jaar na de aflevering nog niet naast me kan leggen omdat jullie er hier over doorgaan, vandaag was de druppel dus ik besloot mijn mening even te geven, je respecteerd hem of je doet het niet maar heb geen eigenwijze bek tegen mij want ik zou je wel eens in mijn schoenen willen zien staan!
pi_144124285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:31 schreef pluim.j het volgende:
Omdat ik er verdomme al weer 3 keer mee ben geconfronteerd sindsdien, ik ben het zat dat ik het een half jaar na de aflevering nog niet naast me kan leggen omdat jullie er hier over doorgaan, vandaag was de druppel dus ik besloot mijn mening even te geven, je respecteerd hem of je doet het niet maar heb geen eigenwijze bek tegen mij want ik zou je wel eens in mijn schoenen willen zien staan!
Je houd het vuurtje nu alleen maar zelf warm. mocht je het echt zijn... gewoon negeren dan, en dan waait het vanzelf wel over
pi_144124348
Je hebt geen idee wat voor impact dit (blijkbaar) voor jou kleine probleempje heeft op mijn persoonlijke leven, als mensen je op straat, werk, in de kroeg en op nog vele plaatsen iedere keer confronteren met hetgeen dat jou wereld heeft laten instorten, dan word je er niet vrolijk van als het door een forum komt dat je iedere keer word aangesproken.
pi_144124383
En als er dan ook nog eens één of andere wijsneus van achter zijn computertje je gaat vertellen hoe je dit wel en niet moet aanpakken dan word het er niet vriendelijker op.
Als jij dit ooit meemaakt dan mag je mij persoonlijk berichten hoe en wat ik had moeten doen om dit beter aan te pakken, tot die tijd is het niet op z'n plaats voor jou om mij de les te lezen over deze situatie.
pi_144124385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:40 schreef pluim.j het volgende:
Je hebt geen idee wat voor impact dit (blijkbaar) voor jou kleine probleempje heeft op mijn persoonlijke leven, als mensen je op straat, werk, in de kroeg en op nog vele plaatsen iedere keer confronteren met hetgeen dat jou wereld heeft laten instorten, dan word je er niet vrolijk van als het door een forum komt dat je iedere keer word aangesproken.
Hee ik ben nieuw in dit topic. Maar ken de aflevering wel. Maar mocht je het echt zijn, dan is het niet zo slim je hier te melden. want dan kan je juist van alle kanten reacties verwachten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 01:44:08 ]
pi_144124479
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:43 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Hee ik ben nieuw in dit topic. Maar ken de aflevering wel. Maar mocht je het echt zijn, dan is het niet zo slim je hier te melden. want dan kan je juist van alle kanten reacties verwachten
De hele reden dat ik hier nu reageer is dat ik juist reacties krijg van alle kanten omdat er hier nog steeds word doorgegaan over nieuws en/of veranderingen.
Ik maak jullie nu duidelijk dat er geen nieuws en/of veranderingen komen, van mij niet, familie verhey niet, en voor de rest is er niemand die jullie een uitleg kan geven.

Heel kort dus: het heeft geen zin meer er vragen over te stellen hier...

Alsjeblieft, kap er mee.

Bij voorbaat dank.
pi_144124531
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:53 schreef pluim.j het volgende:

[..]

De hele reden dat ik hier nu reageer is dat ik juist reacties krijg van alle kanten omdat er hier nog steeds word doorgegaan over nieuws en/of veranderingen.
Ik maak jullie nu duidelijk dat er geen nieuws en/of veranderingen komen, van mij niet, familie verhey niet, en voor de rest is er niemand die jullie een uitleg kan geven.

Heel kort dus: het heeft geen zin meer er vragen over te stellen hier...

Alsjeblieft, kap er mee.

Bij voorbaat dank.
Maar hey, eh, Jari, hoe is dat nou gegaan, met die Emmelie? Was ze nou gewoon haar eigen stalker? Vertel! Want je bent natuurlijk een kloon van een verveelde Fok-ker maar ik wil het nu toch wel eens weten!

Verder: Pics?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_144124586
:')
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_144125112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:08 schreef tofastTG het volgende:
:')
  woensdag 3 september 2014 @ 06:16:25 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144125249
Het is gewoon ronduit oenig je net voor het automatisch sluiten in het topic te melden om mensen te vertellen dat ze nu echt moeten stoppen.

Des te groter de reden om een deel 2 aan te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144125790
Jari :')
  woensdag 3 september 2014 @ 08:10:41 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144125859
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 06:16 schreef Leandra het volgende:
Het is gewoon ronduit oenig je net voor het automatisch sluiten in het topic te melden om mensen te vertellen dat ze nu echt moeten stoppen.

Des te groter de reden om een deel 2 aan te maken.
Deel 5 zelfs :o

En als dit echt Jari is, dan is hij sowieso aan het verkeerde adres. Mensen zullen altijd vragen stellen naar aanleiding van zo'n programma. Zeker als ook nog eens zo vaag wordt gedaan. Dan willen ze antwoord. Hij moet bij de familie Verhey aankloppen dat ze niet met een statement komen om alle geruchten uit de wereld te helpen of desnoods bij Alberto aankloppen en aangeven dat zijn 'open einde' rapportage voor problemen zorgt. Voor de rest zou ik je aanraden om je stil te houden (want nu roep je nog meer vragen op) en bij vragen te verwijzen naar de aflevering van Alberto.

Niet op een forum gaan klagen dat discussies worden gevoerd. Dat is het risico van deelnemen aan een tv-programma. Dan had je het maar in de privé-sfeer moeten oplossen (privé detective of whatever). Je had van tevoren kunnen weten dat dit zou gebeuren (het is niet de eerste keer).
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144126028
Wat een twist, not.
pi_144126899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Deel 5 zelfs :o

En als dit echt Jari is, dan is hij sowieso aan het verkeerde adres. Mensen zullen altijd vragen stellen naar aanleiding van zo'n programma. Zeker als ook nog eens zo vaag wordt gedaan. Dan willen ze antwoord. Hij moet bij de familie Verhey aankloppen dat ze niet met een statement komen om alle geruchten uit de wereld te helpen of desnoods bij Alberto aankloppen en aangeven dat zijn 'open einde' rapportage voor problemen zorgt. Voor de rest zou ik je aanraden om je stil te houden (want nu roep je nog meer vragen op) en bij vragen te verwijzen naar de aflevering van Alberto.

Niet op een forum gaan klagen dat discussies worden gevoerd. Dat is het risico van deelnemen aan een tv-programma. Dan had je het maar in de privé-sfeer moeten oplossen (privé detective of whatever). Je had van tevoren kunnen weten dat dit zou gebeuren (het is niet de eerste keer).
Je had eens moeten weten, als er ook maar een moment was dat ik had gewilt op televisie te komen dan had ik het je laten weten, waarom denk je anders dat ik me stilhoud ?
Voor mij was het allang gedaan.

En bij familie verhey aankloppen ?
Ben je wel goed ?
Die mensen mogen niet eens meer tegen mij praten of in mijn buurt komen.
Zij proberen dit verhaal stil te houden, wat die mensen hier over zich heen hebben gehad, ze gaan het echt niet riskeren dat nogmaals te doen door er op door te gaan, word het alleen maar erger voor ze.

En bij alberto aankloppen ?
Als die mogelijkheid er was dan had ik het gedaan, maar die mogelijkheid is er verdomme niet denk je niet dat ik daar zelf bij na hebt gedacht wijsneus ?

Wat ik net al zei: niemand van jullie weet wat er werkelijk aan de gang is geweest, dus niemand van jullie heeft hier het recht mij te vertellen wat ik wel en niet moet doen, want geloof me, ik heb er alles tegen gedaan.

Ik ben hier niet om klachten aan te nemen van een stel snotjochies die lekker wijs lopen te doen alsof ze het hier beter weten.

Ik ben hier enkel om te vertellen dat er geen updates/nieuwtjes meer komen rondom de zaak, maar iedere keer dat hier weer iemand vragen stelt word ik daar in mijn priveleven op aangesproken.
Duidelijk ?
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 09:25:39 #291
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_144126941
Wat een gescheld en gedoe. Als je niet op TV wilde had je niet mee moeten doen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 3 september 2014 @ 09:25:52 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144126944
Waarom vertel je niet wat er daadwerkelijk aan de gang is geweest? Lijkt me dat dat het minste is wat je kunt doen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 3 september 2014 @ 09:26:43 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144126959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:25 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een gescheld en gedoe. Als je niet op TV wilde had je niet mee moeten doen.
Je weet duidelijk niet hoe het daar aan toe gaat op redacties van TV programma's. Wurgcontracten en blafbrieven :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_144126969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:25 schreef Maanvis het volgende:
Waarom vertel je niet wat er daadwerkelijk aan de gang is geweest? Lijkt me dat dat het minste is wat je kunt doen!
En waarom zou dat zo zijn, ik ben je toch niks vershuldigd, heb jij mij jou levensverhaal vertelt ? Nee
Dus, waarom zou ik ?
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 09:29:19 #295
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_144127003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet hoe het daar aan toe gaat op redacties van TV programma's. Wurgcontracten en blafbrieven :).
Ja dag, als jij geen toestemming geeft wordt je kop geblurd. Niet dat niemand je dan meer herkent, maar vol in beeld is het andere uiterste.
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 09:30:10 #296
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_144127019
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef pluim.j het volgende:

[..]

En waarom zou dat zo zijn, ik ben je toch niks vershuldigd, heb jij mij jou levensverhaal vertelt ? Nee
Dus, waarom zou ik ?
Omdat jij er mee op tv bent geweest en omdat het hele zaakje vreselijk stinkt. Je hoeft niet te reageren hoor, je had ook gewoon kunnen zwijgen, was dit na een weekje wel weer voorbijgewaaid.
  woensdag 3 september 2014 @ 09:32:08 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144127066
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef pluim.j het volgende:

[..]

Dus, waarom zou ik ?
omdat je dan rust hebt van al die mensen die willen weten wat er gebeurt :).
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 3 september 2014 @ 09:32:45 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144127075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ja dag, als jij geen toestemming geeft wordt je kop geblurd. Niet dat niemand je dan meer herkent, maar vol in beeld is het andere uiterste.
dat is het niet, je krijgt een contract onde rje neus en als je dat niet tekent wordt het programma zo gemaakt dat jij er in je priveleven veel last van krijgt.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 09:33:24 #299
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_144127084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat is het niet, je krijgt een contract onde rje neus en als je dat niet tekent wordt het programma zo gemaakt dat jij er in je priveleven veel last van krijgt.
:') Right, het is Amerika niet hoor.
pi_144127085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Omdat jij er mee op tv bent geweest en omdat het hele zaakje vreselijk stinkt. Je hoeft niet te reageren hoor, je had ook gewoon kunnen zwijgen, was dit na een weekje wel weer voorbijgewaaid.
Dus omdat ik op televisie kom, moet ik maar even vertellen hoe dat is ?
Stuur je ook berichten naar andere mensen die op televisie komen ?

Ik heb al lang zat mijn mond dicht gehouden tegen alles en iedereen, ik ben er klaar mee met alle vragen, daarom ben ik hier nu, om te vragen of het ook kan stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')