Ik woon daar niet in de buurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je zelf de dader bent?
Hij moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
En daarvoor registreer je je? Lees de hele reeks eens door...
Dat professionals en de politie naar Emmelie wijzen zegt je nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:55 schreef jhf1 het volgende:
[..]
Ik heb ook het wachtwoord van het wifi-netwerk van mijn buurman.
Dus als ik hem wil stalken of iets anders illegaals op zijn naam wil doen dan kan dat heel gemakkelijk. Helemaal als je ook het zelfde soort apparaat(mobiel/laptop) gebruikt blijkbaar.
Dat hebben ze toch ook gedaan? En daar kwam nog steeds Emmelie uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef jhf1 het volgende:
Ja, maar als zij blijft ontkennen moet je naar andere mogelijkheden zoeken zodat er misschien een andere verdachte naar boven komt.
Het kan ook zijn dat je andere mogelijkheden gaat uitsluiten zodat het steeds waarschijnlijker wordt dat Emmelie het zelf heeft gedaan.
Dat is het dus; de zaak is inmiddels wél opgelost (ook door de politie, aangewezen dader; Emmelie zelf). Lees de topics eens door.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef jhf1 het volgende:
Als een zaak nog niet opgelost is moet je, denk ik, altijd naar meer mogelijkheden gaan zoeken.
Kan je het bevestigen dan, dat de zaak opgelost is? Persbericht ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 03:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is het dus; de zaak is inmiddels wél opgelost (ook door de politie, aangewezen dader; Emmelie zelf). Lees de topics eens door.
Dat Emmelie zelf glashard blijft ontkennen zegt niet dat zij het niet geweest is. Haar profiel past prima in het straatje van een pathologische leugenaar.
In de aflevering zelf zeggen ze nog dat de politie en FOX-IT bij haar uit kwam.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef jhf1 het volgende:
[..]
Kan je het bevestigen dan, dat de zaak opgelost is? Persbericht ofzo.
En waarom meld je je speciaal hiervoor aan?quote:
AD smult er vast wel vanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de aflevering zelf zeggen ze nog dat de politie en FOX-IT bij haar uit kwam.
Alsof het een persbericht waard is als een 16 jarig meisje stalkberichten naar zichzelf stuurt voor aandacht omdat ze een pathologische
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het níét Emmelie zou zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:04 schreef jhf1 het volgende:
Het onderzoek loopt dus nog bij de politie.
Zolang het onderzoek loopt mag je nog geen eindconclusies trekken, denk ik zo.
Maar er is nog niks bewezen en een mens is onschuldig tot het tegendeel wordt bewezenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het níét Emmelie zou zijn.
Ze heeft er een taakstraf voor gehadquote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar er is nog niks bewezen en een mens is onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen
ohquote:
Lees de topics eens door.quote:
Mja dat zit je niet als slachtoffer.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd, maar het enige wat ik weet dat ze drie dagen in voorarrest had gezeten.
Vage bronnenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lees de topics eens door.
Hadden mensen uit haar omgeving (vrienden/familie/kennissen) gezegd ofzo.
[..]
Mja dat zit je niet als slachtoffer.
Ach, het is allemaal via via en giswerk omdat niemand echt openlijk duidelijk is geweest over dit hele gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |