Geeft niks. Ga mijn gerecht anders eten.quote:
nee, ik ben nu kotsmisselijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft niks. Ga mijn gerecht anders eten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh kwam net ineens tegen op mijn fb. Sorry hoor!
[..]
okeDie sla ik over. Maar ik wens VA veel geluk met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.past perfect
[..]
T je vergeet de T op het einde!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
wanneer krijgen wij iets?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die sla ik over. Maar ik wens VA veel geluk met haar
Wanneer jij en Pax uitgedate zijn.quote:
ik zag hem 75 minuten geleden nog. we zijn nog lang niet klaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer jij en Pax uitgedate zijn.
Bel Bol.com gewoon. Vermeld je klantennummer en dan is het gepiept?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
ik ben wel dom trouwens, ik had 2 weken geleden ofzo een boek besteld bij bol.com en kreeg een factuur in de doos mee, maar die doos (dus met factuur) heb ik weggegooid en nu weet ik niet wat ik moet doen
hahahahahquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die sla ik over. Maar ik wens VA veel geluk met haar
Bellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bel Bol.com gewoon. Vermeld je klantennummer en dan is het gepiept?
Ik moest laatst 2 gesprekken in het engels voeren omdat mijn moeder vliegmaatschappij niet durfde te bellen en ze haar achternaam verkeerd had ingevoerdquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet weten en niet kunnen snappen en niet willen snappen dat ik niet kan bellen
jij
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet weten en niet kunnen snappen en niet willen snappen dat ik niet kan bellen
jij
Ets, dat. En anders contactformulier: https://www.bol.com/nl/m/(...)via-email/index.htmlquote:U kunt zelf een exacte kopie van uw factuur printen. Ga in uw account naar het onderdeel ‘Betalingsinformatie’ en klik op ‘Bekijk alle facturen’. U kunt nu op het factuurnummer klikken van de bestelling waarvan u een kopie van de factuur wilt. Onderaan de pagina klikt u op ‘printen’ of als u zelf geen printer hebt op ‘kopie van uw factuur aanvragen’. Als u kiest voor de laatste optie, ontvangt u per e-mail een kopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |