Volgend jaar hebben we hoverboardsquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou shit blijft altijd wel bestaan hoor.
[..]
Mobieltjes waar we nog meer tegen praten. Google glass
nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we hoverboards![]()
![]()
Moet jij eens opletten wat ik allemaal kan missen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dan ga ik de hele wereld vertellen dat ik doof ben en dan kan het niet gemist worden
Jawel, kijk Back to the future maar eens.quote:
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, kijk Back to the future maar eens.
Cultuurbarbaarquote:
Grappig, zeg je dat ook tegen buitenlanders als ze geen kaas willen eten? want die hebben een andere cultuur net zoals jij en ikquote:
Wat heeft kaas te maken met back to the future? Die film is internationaal, etenswaren zijn dat veel minder, op een paar uitzonderingen na.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grappig, zeg je dat ook tegen buitenlanders als ze geen kaas willen eten? want die hebben een andere cultuur net zoals jij en ik
Als ik een film niet zie ben ik een cultuurbarbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft kaas te maken met back to the future? Die film is internationaal, etenswaren zijn dat veel minder, op een paar uitzonderingen na.
Die film niet gezien hebben maakt je in elke cultuur een cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik een film niet zie ben ik een cultuurbarbaar
hoe weet jij nou in wat voor'n cultuur ik leef?
Niet in de mijnequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die film niet gezien hebben maakt je in elke cultuur een cultuurbarbaar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik een film niet zie ben ik een cultuurbarbaar
hoe weet jij nou in wat voor'n cultuur ik leef?
Half duits half limburgs vrindquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je woont in Nederland, je bent opgevoed door Nederlanders, zegt genoeg.
Cultuurbarbaarquote:
Ja, daar komt niet veel goeds uit inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Half duits half limburgs vrind
Oké.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je woont in Nederland, je bent opgevoed door Nederlanders, zegt genoeg.
quote:In de werkelijkheid is de multiculturele samenleving verdeeld in een dominante (overheersende) cultuur met daarbinnen deel- en subculturen die verschillen en overeenkomen.
Feitelijk is de dominante cultuur een verzameling van uiteenlopende denk- en levenswijzen die samen de Nederlandse cultuur vormen, culturele diversiteit.
Nee, die heeft die film wel gezien.quote:
succes jesperquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
oke collecten lopen voor het help jesper de winter door fonds de mazzel
lmi is veel te druk met z'n webshop joquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
lmi u proud?
ik heb bijna 24 niet op fok gezeten
Oké.quote:
Samenleving is dus verdeeld in een dominante cultuur (waar wij bij horenquote:
lmi is een debielquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lmi is veel te druk met z'n webshop jo
Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
lmi u proud?
ik heb bijna 24 niet op fok gezeten
Wie?quote:
Uhm nee. De dominante cultuur bestaat uit allerlei subculturen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samenleving is dus verdeeld in een dominante cultuur (waar wij bij horen)
Geen zin in.quote:
Oh.quote:
hoi etsuquote:
Oh.quote:
Oh je hebt gelijk, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm nee. De dominante cultuur bestaat uit allerlei subculturen.
Hoe gaat het?quote:
quote:
Was lekker weer inderdaad, wel veel windquote:
Het was mooi weer jaquote:
Jij ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
LMI is wel een debiel ja, maar in DM issie heel anders
ja in de wind was het wel kutquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was lekker weer inderdaad, wel veel wind
ja wel okequote:
jij ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
LMI is wel een debiel ja, maar in DM issie heel anders
neequote:
ohquote:
dat is geheim denk ikquote:
nee zeg ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik al heel lang niet meer
ik denk dat ze dat niet meer wilt
niet zeggen wie het is toto
ik kom er wel achterquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik al heel lang niet meer
ik denk dat ze dat niet meer wilt
niet zeggen wie het is toto
Dat komt doordat je te lang achter een computer zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een cliffhanger. Mijn ooglid trilt gewoon van de spanning.
Insgelijks, Littlerabbit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je dan al bijgekomen van onze spannende zoektocht om het raadsel van het bushokje in Kuala Lumpur te ontcijferen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof mijn beste vriend mij dusdanig zou verraden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt doordat je te lang achter een computer zit.
Sorry dat ik je een naardere oorzaak heb gegeven..
Ik was wel goed. Inspecteur Littlerabbit vanaf nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je dan al bijgekomen van onze spannende zoektocht om het raadsel van het bushokje in Kuala Lumpur te ontcijferen?
Een herkansing wel in ieder geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insgelijks, Littlerabbit.
Heb je trouwens je tentamen gehaald?
Nee dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een herkansing wel in ieder geval.
Spannend wel, een inspecteur als stalker.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was wel goed. Inspecteur Littlerabbit vanaf nu.
[..]
Een herkansing wel in ieder geval.
Eetsmakelijkquote:
Wat schaft de pot?quote:
Ook al een 5,1 binnen ja. Maar dat is ergens wel bemoedigend.quote:
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend wel, een inspecteur als stalker.
Ik heb mijn tentamen van vorige week ook niet gehaald.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al een 5,1 binnen ja. Maar dat is ergens wel bemoedigend.
Cambuur nu al 1-0quote:
Laten we de schuld nou niet buiten onszelf leggen. Iedereen weet dat het de schuld van ... isquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentamen van vorige week ook niet gehaald.Had een 5.
Doen we toch ergens iets niet goed, Littlerabbit. Wellicht hebben we slechte invloed op elkaar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we de schuld nou niet buiten onszelf leggen. Iedereen weet dat het de schuld van ... is
Toto weet![]()
ik vind het behoorlijk sneu om over diegene te praten met geheimtaal terwijl niemand het mag weten.quote:
oké man!!!! baas!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk sneu om over diegene te praten met geheimtaal terwijl niemand het mag weten.
bespreek het dan gewoon niet in de SC.
Wat moet ik straks gaan eten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dit bedoelen we met wat hierboven staat beschreven.
Poep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat moet ik straks gaan eten?
Wat moet ik straks gaan drinken?
Hoe laat moet ik gaan slapen?
Wil je nog meer dingen voor mij bepalen jongen?
Gast, negeer mij gewoon als je niks beters te doen hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Poep.
Plas.
Gezien jouw geestelijke leeftijd, zou 19:00 op z'n plaats zijn.
En ja, maar dat is geheim, mag niemand weten!!!
Nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gast, negeer mij gewoon als je niks beters te doen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |