Ik was wel goed. Inspecteur Littlerabbit vanaf nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je dan al bijgekomen van onze spannende zoektocht om het raadsel van het bushokje in Kuala Lumpur te ontcijferen?
Een herkansing wel in ieder geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insgelijks, Littlerabbit.
Heb je trouwens je tentamen gehaald?
Nee dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een herkansing wel in ieder geval.
Spannend wel, een inspecteur als stalker.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was wel goed. Inspecteur Littlerabbit vanaf nu.
[..]
Een herkansing wel in ieder geval.
Eetsmakelijkquote:
Wat schaft de pot?quote:
Ook al een 5,1 binnen ja. Maar dat is ergens wel bemoedigend.quote:
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend wel, een inspecteur als stalker.
Ik heb mijn tentamen van vorige week ook niet gehaald.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al een 5,1 binnen ja. Maar dat is ergens wel bemoedigend.
Cambuur nu al 1-0quote:
Laten we de schuld nou niet buiten onszelf leggen. Iedereen weet dat het de schuld van ... isquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentamen van vorige week ook niet gehaald.Had een 5.
Doen we toch ergens iets niet goed, Littlerabbit. Wellicht hebben we slechte invloed op elkaar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we de schuld nou niet buiten onszelf leggen. Iedereen weet dat het de schuld van ... is
Toto weet![]()
ik vind het behoorlijk sneu om over diegene te praten met geheimtaal terwijl niemand het mag weten.quote:
oké man!!!! baas!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk sneu om over diegene te praten met geheimtaal terwijl niemand het mag weten.
bespreek het dan gewoon niet in de SC.
Wat moet ik straks gaan eten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dit bedoelen we met wat hierboven staat beschreven.
Poep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat moet ik straks gaan eten?
Wat moet ik straks gaan drinken?
Hoe laat moet ik gaan slapen?
Wil je nog meer dingen voor mij bepalen jongen?
Gast, negeer mij gewoon als je niks beters te doen hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Poep.
Plas.
Gezien jouw geestelijke leeftijd, zou 19:00 op z'n plaats zijn.
En ja, maar dat is geheim, mag niemand weten!!!
Nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gast, negeer mij gewoon als je niks beters te doen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |