quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De schoen in het algemeen is lelijk.
Ze zien er niet uit, maar lopen heerlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De schoen in het algemeen is lelijk.
Je vind Airmax serieus lelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit, maar lopen heerlijk.
Ja, ik vind dat soort modellen niet mooi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je vind Airmax serieus lelijk?
Origineelquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort modellen niet mooi.
Liever dit.
[ afbeelding ]
Maar hey, het verschilt per persoon.
quote:
Komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Deze heb ik![]()
ZX850
[ afbeelding ]
New Balance
[ afbeelding ]
Air Max 1
[ afbeelding ]
Krijg het aan je lipquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die New Balance-schoenen echt verschrikkelijk.Wat een walgelijke dingen.
Je hebt gewoon geen smaak. Zag het al meteen met dat horloge van je.quote:
kkwijfquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen smaak. Zag het al meteen met dat horloge van je.
Hoef je niet mad op mij te worden omdat je niet tegen de waarheid kunt.quote:
En over 3 jaar lopen de heteros er mee en dan zijn ze swagquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jouw schoenen zijn minstens zo lelijk en daarbij teringgay.
Dat zien we dan wel weer. Leuke homotroll ben je wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En over 3 jaar lopen de heteros er mee en dan zijn ze swag
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Aiciu het volgende:
Dit is zo'n beetje het kapsel dat ik ook vaak draag tegenwoordig
[ afbeelding ]
Oh wist niet dat je gay bentquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef Aiciu het volgende:
Je ziet het ook met de kapsels, toen ik het had zag je er niemand mee, en ineens komen al die hetero´s het na doen.
net van die " Merrilquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die New Balance-schoenen echt verschrikkelijk.Wat een walgelijke dingen.
Ja inderdaad, snap ook niet waarom mensen dat vrijwillig zouden dragenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
Alleen Steve Jobs mag dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja inderdaad, snap ook niet waarom mensen dat vrijwillig zouden dragen
quote:
quote:
Je zit er zelf ook hoor :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |