nou ik heb het gemerkt. Paar 1 op 1 op de keeper af en dan keihard naast.schieten. echt wat is die slecht zegquote:
Je weet dat hij linksbenig is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou ik heb het gemerkt. Paar 1 op 1 op de keeper af en dan keihard naast.schieten. echt wat is die slecht zeg
ja duh. Hij is gewoon slecht. Heel erg slechtquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je weet dat hij linksbenig is?
/GJE
Ik ben wel goed weggekomen in die nieuwe cup. Ik ga hem niet nog een keer proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Zo dan, die nieuwe cup trekt echt de grootste aidsmongolen van de community aan zeg
En Lloris kan er echt geen kut van.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je weet dat hij linksbenig is?
/GJE
Ik 2x meteen tegen typische divisions gasten die alle filmpjes kijken, de meest vervelende en lange celebrations doen en alleen maar alles abusen. Dan heb ik er al geen zin meer in. Misschien maar goed ook dat ik er nu achter kom..was net van plan om divisions weer eens te doen omdat ik onverslaanbaar was met mijn Ibra team. Maar dit is gewoon te brak..of je nou wint of verliest. Echt geen zin inquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel goed weggekomen in die nieuwe cup. Ik ga hem niet nog een keer proberen.
Qua celebrations viel het nog wel mee.. wel speelden de tegenstanders heel verdedigend. De tegenstanders uit de 1e 2 rondes zaten in divisie 1. De finale won ik met een team met bijna alleen maar silvers:quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 2x meteen tegen typische divisions gasten die alle filmpjes kijken, de meest vervelende en lange celebrations doen en alleen maar alles abusen. Dan heb ik er al geen zin meer in. Misschien maar goed ook dat ik er nu achter kom..was net van plan om divisions weer eens te doen omdat ik onverslaanbaar was met mijn Ibra team. Maar dit is gewoon te brak..of je nou wint of verliest. Echt geen zin in
Heb tot nu toe in elk potje in die cup tegenstanders gehad die iedere aftrap voor de kickoff "glitch" gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 2x meteen tegen typische divisions gasten die alle filmpjes kijken, de meest vervelende en lange celebrations doen en alleen maar alles abusen. Dan heb ik er al geen zin meer in. Misschien maar goed ook dat ik er nu achter kom..was net van plan om divisions weer eens te doen omdat ik onverslaanbaar was met mijn Ibra team. Maar dit is gewoon te brak..of je nou wint of verliest. Echt geen zin in
Omdat niemand daar ook mee wil spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
Gadverdekut, deze week niet 1 IF bronze in TOTW. Wat een koekenbakkers bij EA
Vind IF Feghouli niet zo'n geweldenaar moet ik zeggen. Maar misschien kwam dat omdat hij volledig overschaduwd wordt door SIF Rakiticquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef StijnDa het volgende:
Die SIF Feghouli. Nice.
En Sneijdertje
Al met Elyou gespeeld dit jaar?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die LW in mijn team (Ben-Hatira) is wel een beetje een hidden gem. http://wefut.com/en/player/4180
Ik heb hem gekocht omdat ik op het EA forum veel over hem las en ik vond Elia tegenvallen.
Die zit nu op de bank maar ik roteer heel veel met dit team zodat ik geen squad fitness hoef te gebruiken.quote:
Heeft er hier iemand eigenlijk een legend?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Leuke offline cup als je een legend hebt: 5k coins en 1 jumbo prem gold pack (legendary)
Ik heb Sissi in m'n club.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand eigenlijk een legend?
werkt altijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Dat ea forum is ook nauwelijks te bereiken. Hebben jullie dat ook?
ik krijg steeds te zien van dat de pagina niet beschikbaar is. Soms pakt tie het wel maar heel vaak niet. Waar zou dat aan liggen? Ik heb het bij me ouders ook trouwensquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
werkt altijd
Paar maanden geleden had ik wel hetzelfde als jij nu. Toen werkte het bij de rest ook normaal.
uuh dat gaat volgens mij niet lukken in deze formatiequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
hoe de linkerkant af te maken?
Als je chem wilt hebben gaat dat hem niet worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Welke formatie wel dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
uuh dat gaat volgens mij niet lukken in deze formatie
Een dubbellink met sneijder en RvP ga je niet vinden denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die liep bij mij nog best behoorlijk. Je moet 'm alleen niet voor de pace en skills gebruiken neequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die lijkt me nu echt waardeloos.
Geen idee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik krijg steeds te zien van dat de pagina niet beschikbaar is. Soms pakt tie het wel maar heel vaak niet. Waar zou dat aan liggen? Ik heb het bij me ouders ook trouwens
.quote:We are currently experiencing issues with login and registration across the EA Forums. We are aware of this issue and are working to resolve this matter as quickly as possible. We appreciate your patience and will make an update when the issue is resolved
prima statsquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die lijkt me nu echt waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:00 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijdertje achter ibra
Prima team toch..waarom de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Sinds gisteren is er een nieuw toernooi, enige vereiste is 4*. Reward is een jumbo pack, echt een gaar pakje...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn de vereisten van de nieuwe cup?
Waarom Strootman. Doe dan gewoon lekker een Italiaanse CM in Serie A zoals Marchisioquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb dit team gemaakt, benieuwd hoe het speelt. Nu nog SIF Sneijder en IF Chiellini erbij halen
[ afbeelding ]
Ik denk omdat hij steeds niet op de goede plaats loopt en zich wel erg makkelijk van de bal laat zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Waarom vind ik Melo niet goed. hij loopt steeds niet op de goede plaats en laat zich wel erg makkelijk van de bal zetten.
Benatia 9 chem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom Strootman. Doe dan gewoon lekker een Italiaanse CM in Serie A zoals Marchisio
goed gezien jah. maar doe ik iets verkeerd of is hij gewoon zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij steeds niet op de goede plaats loopt en zich wel erg makkelijk van de bal laat zetten.
Hehe my bad. Tja hij heeft ook Depay... Dus het is ook niet zo vreemd dat hij voor Strootman heeft gekozen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed welke post ik quote
Bestaat dat echt nog?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef Zhano het volgende:
Jamba reclame op TV voor de love calculator...
[ afbeelding ]
slechte grapquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh over 9 minuutjes weer Eredivisie, degradatiekrakertje.
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Hiljemark; Ruiz, Locadia, Depay.
Brenet![]()
Maher bankie. Heel Eindhoven gaat JUICHENquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
slechte grap
Ik hoop dat GAE wint
Staan nog teveel sklltjes inquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maher bankie. Heel Eindhoven gaat JUICHEN
wauwquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen Lloris gehad dit jaar? Ligt het nou aan mij of kan hij er echt niks van? In het uitkomen is hij goed, maar hij duikt over zoveel ballen heen..en echt ieder schot geeft hij een rebound weg
Ik zit er echt aan te denken om mijn hele verdediging om te gooien puur om hem eruit te kunnen halen..
Konko Lllorisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
Lloris vergeten trouwens, die viel me ook zwaar tegen.
Voor golds:
Mijn goede keepers:
1. Courtois
2. Marchetti
3. Sirigu
4. Pepe Reina
5. Helton
Mijn tegenvallende keepers:
1. TOTY Neuer
2. Lloris
3. Handanovic
4. Adler
5. Diego Lopez
En angstgegners zijn Cech en IF Howard, die houden altijd gigantisch veel tegen.
iddquote:
Wat een klotemiddenveld zegquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh over 9 minuutjes weer Eredivisie, degradatiekrakertje.
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Hiljemark; Ruiz, Locadia, Depay.
Brenet![]()
Ekte ekte supportersquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
2-1 had ik voorspeld. Heb hem niet aanstaan maar zie het nu op flashscore
Handanovic deed het hier dan weer wel goed. Dat zou voor mij ook het alternatief zijn nu. Dan worden Clichy, Kaboul en Lloris vervangen door een Serie A LB (Constant? Wel matige agility voor een LB), Chiellini en Handanovic.quote:
Niet kijken naar je teamquote:
Keek dat filmpje van Costa, staat nu wel aan hoor. Was gewoon wat te laat, deed daarvoor ook FM.quote:
Ze zouden het net voor de wedstrijd bekijken volgens mij. Vond dat ook maar raar..quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
oh Ruiz speelt niet, Narsingh staat erin. Toch niet fit?
Afgehaakt in de warming upquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Wilde 'm net posten.quote:
Blessa in warming upquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
In de jaren 90 waren bijna alle topspitsen zo. Nu zijn ze er amper nog..in ieder geval weinig die ook nog kunnen voetballen. Suarez, Costa..en dan heb je het wel. Mooi manquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde 'm net posten.Smerig ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |