SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
5 sterren vaardigheid op het middenfeld. geoje spelerquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?
[ afbeelding ]![]()
Wat een team.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?
[ afbeelding ]Kom maar op. Ik dacht dat je mijn team zou kopiėren?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een team.Kom maar op. Ik dacht dat je mijn team zou kopiėren?
stiekem ben ik jou team vergeten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en ook een wquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.
stiekem ben ik jou team vergeten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.
stiekem ben ik jou team vergeten.![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij doet het gelukkig wel tegen een ventje van zijn eigen lengte.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SneijderDieEenPannaGeeft.gifquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doet het gelukkig wel tegen een ventje van zijn eigen lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |