bronquote:
Linda magazine (van Linda de Mol) heeft een groot aantal lezeressen woedend gemaakt. Aanleiding is het bericht over ‘korte pittige kapsels’ met een verwijzing naar Henk’s Fashion pagina op Facebook. Op deze facebook pagina worden vrouwen met een kort kapsel volledig afgebrand.
De redacteur van Linda die dit bericht op zowel de facebook pagina van het magazine, als op de website van het tijdschrift heeft geplaatst heeft zich waarschijnlijk niet beseft wie de lezeressen van Linda Magazine zijn.
Het gevolg is woedende reacties van lezeressen:”Ik vind dit dus echt niet kunnen. Zit er ineens iemand anders bij jullie communicatie afdeling social media? Afgelopen weken wel vaker berichten langs zien komen waarbij ik m’n twijfels had, maar dit vind ik dus écht niet Linda-waardig.” en zo voort. Linda de Mol geniet ondertussen ongetwijfeld van een heerlijke ‘duurste vakantie ever’.
Ik zou Linda raken ja, veeeeeeeeel eerder dan zo'n kort pittig kapselquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef TUFKAL het volgende:
Nee haar botox look is aantrekkelijk....
Eens, Linda is zo'n lekker wijfquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou Linda raken ja, veeeeeeeeel eerder dan zo'n kort pittig kapsel
Valt me trouwens tegen dat ze niet allemaal rood haar hebben op die pagina.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit was toch al een paar maanden geleden gebeurd?
Ik zie nu pas dat er in de op staat dat het oud nieuws isquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt me trouwens tegen dat ze niet allemaal rood haar hebben op die pagina.
Duohaar.....is helemaal in hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er in de op staat dat het oud nieuws is
Zitten ze er wel tussen met van die gekleurde plukjes in verder normaal haar? Een collega van mij heeft dat, en ik snap het echt niet, want het kapsel staat haar totaal niet en verder is ze altijd wel goed gekleed en verzorgd enzo.
Ja, dat zal best, maar mij doet het (mede door het soort kapsel dat zij heeft) het meeste denken aan een paardebloempluis die half in de bruine half in de roze inkt gevallen is.quote:
Heb je haar dat wel eens gezegd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, dat zal best, maar mij doet het (mede door het soort kapsel dat zij heeft) het meeste denken aan een paardebloempluis die half in de bruine half in de roze inkt gevallen is.
Nee, ik stond op het punt dat te doen, en toen kreeg ik van mijn baas te horen dat ik me wat socialer moest opstellen op de werkvloer, dus toen heb ik het maar niet gedaanquote:
Al moet ik eerlijk zeggen dat Henk nou ook niet echt God's gift voor vrouwen is.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik stond op het punt dat te doen, en toen kreeg ik van mijn baas te horen dat ik me wat socialer moest opstellen op de werkvloer, dus toen heb ik het maar niet gedaan
Nogal 'n understatement,quote:Oud nieuws, maar..
Laat haar naar Life 4 U kijken. Of geef haar voor dat programma op voor een make-over.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef Waaghals het volgende:
ik vind dit mooie kapsels, hoop dat mijn vriendin dit ook snel neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |