Ik wist dat er soms smerige dingen in ons eten zaten, maar dit vind ik toch wel een beetje ranzigquote:Brood, daar zit wat in. Met die slogan probeert het Voorlichtingsbureau Brood ons al jarenlang meer brood te laten eten. Maar in brood zit meer dan we denken. Het blijkt namelijk dat er op grote schaal Chinees mensenhaar wordt verwerkt in brood. Dit meldt het tv-programma Keuringsdienst van Waarde in de uitzending van morgenavond.
Waarschijnlijk niet, maar het lijkt me geen slecht idee als fabrikanten eerlijk zijn over wat ze er nou precies instoppen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net of je verschil merkt tussen aminozuur van gans, mais of mens.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
TS denkt dat er letterlijk haren inzitten? Wat dom. Er zit een bepaald gedeelte van haar in. Niet letterlijk hele haren hoor.
Dat er haar en veren als grondstof voor een ingredient in zaten wel ja. Maar dat het van mensen kwam vind ik wel nieuwswaardigquote:
Ik wist wel al dat er bier in vis zat ja. (mijn pa werkt op een brouwerij). Maar dat er geen echte kaas op de pizza zat..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef Noordsestern het volgende:
Als je toch eens wist wat er allemaal in ons eten zat. Meest onschuldig, maar wel vies. Vaak is het lastig om allemaal bij te houden wát je eet.
http://mens-en-gezondheid(...)-wist-over-eten.html
Lijkt me logisch? Dan hebben mensen met een lactose intolerantie ook iets voor in de koffie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef ZuidKardinaal het volgende:
De bekende koffiecreamer blijkt dus ook geen echte melk te zijn, gewoon palmvet.
Meer dat het van de goorste mensen ter wereld komt dan, als het haar van Chantal Janzen kwam daarentegenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Dat het van een mens komt vind ik wel goor. Wel een gevoelsding, maar dat is het begrip 'goor' sowieso
Ja, da;s dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lijkt me logisch? Dan hebben mensen met een lactose intolerantie ook iets voor in de koffie.
Ook goed. Ik hou van variatie in mijn eten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Men gebruikt ook wel eens babi (varken) haar hiervoor![]()
De pangang moet je er zelf bij denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |