Vliegend Hert of Turbojägerquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Daarom kijk ik zo uit naar het Apres-Skieën. Lekker van 16:00 tot 18:00 vol laten lopen, dan eten, koffie met een neut, maffen. En de volgende dag helemaal happy. En dat vele dagen achter elkaar.
Ik bedoel meer dat ik de eerste dag/nacht wel red, maar dan de volgende dag een probleem hebquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op enorm zere kuiten na trek ik t nog wel een dagje/nachtje hoor. Maar niet tot 6 in de ochtend. Geen zin in als t nog 3 dagen duurt. Evenals flink zuipen. Doe ik op festivals nooit.
Waarom is dat een reden, niet iedereen breekt/kneust wat. Sterker nog...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben weer bewezen waarom ik niet op wintersport ga. Gebroken pols en de ander gekneusd
Een homo met een gebroken polsje. The irony.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als slutty clown, in de apres-ski?
Wat een Anton drankjesquote:
Er zijn teveel woorden voor en dat is er ook eentje vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jägerbomb bedoel je?
Dat komt sowieso wel goed
Je moest er tussendoor nog even 3 afwerken dat het zo lang duurde?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik was bezig!!!
TT: met slutty clowns op wintersport. ALAAF!
*ril*quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me vooral hier druk om:
[ afbeelding ]
Soms vind ik dat soort dingen echt briljantquote:
Als dat geen feest wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me vooral hier druk om:
[ afbeelding ]
Oke, ik had ook gewoon niet doro dat ik de lapo hadquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest er tussendoor nog even 3 afwerken dat het zo lang duurde?
*tikt met voetje op de grond*quote:
Jullie zijn de reden dat het songfestival nog bestaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*tikt met voetje op de grond*
Sorry?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn de reden dat het songfestival nog bestaat.
Ik vrees dat dat ook een beetje mijn schuld isquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn de reden dat het songfestival nog bestaat.
Homo!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat ook een beetje mijn schuld is
Ik ben gek op het songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |