Sorry maar je mag mij of een ander niet beschuldigen van iets wat ik niet heb gedaan of ga doen. Er is geen fysiek bewijs, gewoon pure zwartmakerij! Zie je niet in hoe slecht het is als iemand iedereen wijsmaakt dat een persoon in de toekomst slechte dingen gaat doen? Dan kan iemand niet meer met anderen meedoen en heeft dan voor altijd de wind van voren en niet meer standaard mee. Of vanachteren, best passend voor wat sommigen 'de realiteit' noemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef tofastTG het volgende:
Laten we vooral niet vergeten dat er pas sprake is van gedwongen hulp als een patiënt een gevaar is voor zijn omgeving/maatschappij.
Nope, gelukkig mogen in uitzonderlijke gevallen mensen wel gedwongen opgenomen worden! Misschien is het beter om de komende tijd internet te mijden en deze problemen voor te leggen aan je psychquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef loop het volgende:
[..]
Sorry maar je mag mij of een ander niet beschuldigen van iets wat ik niet heb gedaan of ga doen. Er is geen fysiek bewijs, gewoon pure zwartmakerij! Zie je niet in hoe slecht het is als iemand iedereen wijsmaakt dat een persoon in de toekomst slechte dingen gaat doen? Dan kan iemand niet meer met anderen meedoen en heeft dan voor altijd de wind van voren en niet meer standaard mee. Of vanachteren, best passend voor wat sommigen 'de realiteit' noemen.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nope, gelukkig mogen in uitzonderlijke gevallen mensen wel gedwongen opgenomen worden! Misschien is het beter om de komende tijd internet te mijden en deze problemen voor te leggen aan je psych
Je snapt mijn verhaal niet, namelijk het feit dat ik al 2x toe heb gevraagd de diagnose in te trekken, hun advies voor zichzelf te houden maar ik moet nu dus via de rechter/politie opgenomen worden. Dus moet ik wel oplossingen zoeken in het buitenland en solliciteren bij buitenlandse bedrijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef sterandje het volgende:
Je vraagt advies, krijgt advies, bent het er niet mee eens en blijft vooral in problemen denken.
Gevaar voor zelfverwaarlozing was vermoed ik doorslaggevend. Ik geloof in iets als een science fiction spiritisme, ik probeer mensen er niet mee lastig te vallen maar toch zoeken de behandelaars mij op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Dehelerambam het volgende:
Waar geloof je in dan?
En welk gevaar zeggen zij dat je bent?
Maar verwaarloosde je jezelf niet dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:08 schreef loop het volgende:
Gevaar voor zelfverwaarlozing was vermoed ik doorslaggevend. Ik geloof in iets als een science fiction spiritisme, ik probeer mensen er niet mee lastig te vallen maar toch zoeken de behandelaars mij op.
Waarom moet je nu opgenomen worden?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:07 schreef loop het volgende:
[..]
Je snapt mijn verhaal niet, namelijk het feit dat ik al 2x toe heb gevraagd de diagnose in te trekken, hun advies voor zichzelf te houden maar ik moet nu dus via de rechter/politie opgenomen worden. Dus moet ik wel oplossingen zoeken in het buitenland en solliciteren bij buitenlandse bedrijven.
Ik denk dat je aan deze tekst toch wel kunt merken dat je een geestelijke beperking hebt. Dit, samen met '~130 iq' en 'mbo' in dezelfde zin maakt voor mij duidelijk dat jouw ouders waarschijnlijk goed bezig zijn en jij gevaarlijk bent voor deze maatschappij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef loop het volgende:
[..]
Ik moet toch eerst de opname hebben meegemaakt. Dan weet ik bepaalde zaken die ik nu alleen vermoed zeker. Ergens hoop ik nog altijd dat iemand het doorziet, dat het Goede overwint en ik weer verder kan met mijn leven. Waarvan ik weet dat het onrealistisch is maar ik wil toch de herinneringen als ik in het buitenland zit, tegen heimwee enzo. Ik zal dan aan jullie denken als ik zoek naar drinkbaar water, wetende dat jullie slechter af zijn ook al beseffen jullie het zelf niet.
Omdat de behandelaars menen dat ik mijzelf of een ander verwond, dan wel verwaarloos, schulden maar niet zo veel. Terwijl ik altijd dacht dat het genoeg was om te werken, elk weekend 90/60 graden was, stofzuigen+swiffer en verder een koptelefoon zodat ik anderen niet tot last ben en anderen mij niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet je nu opgenomen worden?
Ja in Burundi hebben ze pas hard hulp nodig. Wat 1 van mijn plannen is, een boerderij in Afrika opzetten. Als die behandelaars mij dat geld nou geven dan komt het er wel van, iedereen gelukkig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef nietzman het volgende:
Ik hoop voor je dat je een troll bent die goed heeft gekeken naar andere posters zoals baaj hier zo af en toe. Zo niet, hoop ik dat je de hulp zult accepteren die je oh zo hard nodig lijkt te hebben.
Je bent of zo gek als een deur, of je bent een flauwe trol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:48 schreef loop het volgende:
[..]
Ja in Burundi hebben ze pas hard hulp nodig. Wat 1 van mijn plannen is, een boerderij in Afrika opzetten. Als die behandelaars mij dat geld nou geven dan komt het er wel van, iedereen gelukkig.
Jij bent echt goed daarin zeg. Dankje voor de geestelijke voorbereiding. Je had me echt bijna, want wat kan ik nu doen tegen mensen die zeggen dat ik verward over kom. Maar ik ben uiteindelijk niet ontvankelijk voor je en weet dat je toch allemaal maar dingen zegt om me te over tuigen, zodat ik juist verward ga worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Je komt verward over. Niet alleen in dit topic, maar ook in andere topics.
Er is een reden dat je ouders zich zorgen over je maken, maar dat heb je zelf helaas niet door.
Ja dat weten ze al, vandaar de opname want ik kan ze gewoon niet serieus zien als geestelijk superieur. Ik ben al aan het oefenen om het ze zo voorzichtig mogelijk/subtiel duidelijk te maken met micro gezichts mimiek, veelzeggende staar en wacht momenten alsof ik het serieus overweeg wat ze zeggen om het dan vervolgens telkens af te wijzen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:49 schreef sterandje het volgende:
Je zou je psychiater dit topic eens moeten laten lezen. Zo kan hij zien hoe jij erover denkt. Misschien helpt het wel..
Nee, had je niet gelezen dat ik in hongerstaking ga en zelf mijn water ergens wil scoren? Vanwege mogelijke medicatie in mijn eten en ik mag die mensen geen slechte dingen laten doen aangezien ik de bijwerkingen ken, ook dat zij een intelligenter iemand als minder intelligent zien omdat ze nu eenmaal zelf niet zo intelligent zijn maar zichzelf en iedereen ervan hebben overtuigt het wel te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |