Ze knipperlichten al 15 jaar. Dit was het besluit om helemaal voor elkaar te gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zonder de baby was er geen relatie? Goed bezig wel.
Klinkt als een errug stabiele basis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef baybug het volgende:
[..]
Ze knipperlichten al 15 jaar. Dit was het besluit om helemaal voor elkaar te gaan.
Goed besluit, stabiele basis ook. Dit gaat helemaal goedkomen!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef baybug het volgende:
[..]
Ze knipperlichten al 15 jaar. Dit was het besluit om helemaal voor elkaar te gaan.
Ja, ok. Bedankt. Je moet wel een troll zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef baybug het volgende:
[..]
Ik wou met heel mijn hart dat ik een troll was!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ok. Bedankt. Je moet wel een troll zijn.
Als er geen condoom was, dan moet hij er toch ook vanaf weten? Wellicht niet dat ze niet aan de pil zat (en andere anticonceptie), maar ach, dat risico nam hij zelfquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus je nicht heeft hem er met onveilige seks 'in laten lopen'? En kan nu door de hormonen niet meer helder denken en twijfelt ineens aan haar plan?
Kunnen we geen webcam bij de geboorte voorstellen? Zo die grot in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee. Er komt pas een slotje op zodra de bevalling is geweest en wij ook weten wat het nou geworden is. We leven intens met jullie mee
true, true.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als er geen condoom was, dan moet hij er toch ook vanaf weten? Wellicht niet dat ze niet aan de pil zat (en andere anticonceptie), maar ach, dat risico nam hij zelf
Doet me denken aan de bold, daar was amber toch ook aardig hysterisch hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, ze bevalt morgen, gewoon een kwestie van naar het kleurtje kijken.
Fuck nee. Ze heeft hem er niet in laten lopen. Hij en zij zijn zielsgelukkig met de zwangerschap. Maar de angst heeft haar in haar macht. Never mind. Blijkbaar is iedereen hier verstandig en heilig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus je nicht heeft hem er met onveilige seks 'in laten lopen'? En kan nu door de hormonen niet meer helder denken en twijfelt ineens aan haar plan?
Kan dit topic direct naar RLSquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kunnen we geen webcam bij de geboorte voorstellen? Zo die grot in.
Hahaha ja live stream! John de Mol eat your heart out!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kunnen we geen webcam bij de geboorte voorstellen? Zo die grot in.
Dat wist hij allemaal ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als er geen condoom was, dan moet hij er toch ook vanaf weten? Wellicht niet dat ze niet aan de pil zat (en andere anticonceptie), maar ach, dat risico nam hij zelf
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:33 schreef baybug het volgende:
[..]
Als jouw nicht dit door zou maken hoop ik dat je haar ook wilt helpen. Ik zie haar zo van de brug springen mocht t fout lopen. Ik ben daar echt bang voor.
Geloof me, het gaat niet om mij hoor. En als je denkt van wel, ook best. Dat maakt mij niet zoveel uit.
ja, die hormonen hè. Die doen dat met je. Doe je weinig aan. De een is er gevoeliger voor dan de ander. En als het dan zo bewuste keuze was waarom dan nog aan de sekserij met een ander?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef baybug het volgende:
[..]
Fuck nee. Ze heeft hem er niet in laten lopen. Hij en zij zijn zielsgelukkig met de zwangerschap. Maar de angst heeft haar in haar macht. Never mind. Blijkbaar is iedereen hier verstandig en heilig.
Er was geen plan.
Zullen wij ook even knipperlichten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klinkt als een errug stabiele basis.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Of wacht tot hij gaat lopen. Als hij dan de portemonnee van tafel jat, weet je het zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |