Ze is al wel bij de psycholoog geweest. Maar die kon niet veel doen. Ze vond haar angst reëel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Anders haar partner hierbij betrekken, misschien wil hij zijn zorgen over haar huidige geestelijke gesteldheid wel bij de verloskundige neerleggen.
Je zou bijna denken dat TS de blanke man is met wie 'zij' beschermde seks heeft gehadquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Maar wat had je nu echt gehoopt nav dit topic?
Lol, nee! Ik ben geen 37!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat TS de blanke man is met wie 'zij' beschermde seks heeft gehad
Als je nuchter nadenkt heb je compleet gelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ze zich niet zo gek moet maken. Met die blanke meneer heeft ze het met condoom gedaan de kans dat die scheurt is heel klein. Wel heeft ze meerdere keren onveilige seks gehad met de donkere meneer. Daarbij geeft de DNA test ook aan dat de donkere meneer de vader is. Dat kan niet missen hoor.
Maar wat als...? Het is niet 100% zekerquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ze zich niet zo gek moet maken. Met die blanke meneer heeft ze het met condoom gedaan de kans dat die scheurt is heel klein. Wel heeft ze meerdere keren onveilige seks gehad met de donkere meneer. Daarbij geeft de DNA test ook aan dat de donkere meneer de vader is. Dat kan niet missen hoor.
Ja het is inderdaad een belachelijke toestand zo uit een soap!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze gewoon meteen even een dna test moet laten doen als dat kind geboren is als ze er zo om zit te stressen. De kans dat dat kind niet van die Marokkaan is is echt nihil, maar je ziet t niet altijd aan zo een kindje, dus dan blijft ze moeilijk doen.
Had ze maar meteen niet zo raar moeten doen, krijg je zulke toestanden van
Je klinkt nu exact als mijn nicht!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar wat als...? Het is niet 100% zeker
Je hebt hopelijk wel gelezen dat kinderen 9 van de 10 keer met blauwe ogen enzo geboren worden he? Het is heel slecht te zien als ze net geboren zijn. Maar ik blijf bij mijn vorige post.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef baybug het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad een belachelijke toestand zo uit een soap!!!
Eerst maar eens afwachten hoe de kleine eruit ziet. Als het duidelijk is dan is dat heel fijn!! Zo niet dan zsm een DNA test erachteraan.
Ja het is ook niet zeker dat ik de rit naar de supermarkt overleef maar hoe groot is die kans nou he?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar wat als...? Het is niet 100% zeker
Ja ik heb het gehoord. Zal het lang duren voordat je het kan zien? Dagen, weken of maanden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel gelezen dat kinderen 9 van de 10 keer met blauwe ogen enzo geboren worden he? Het is heel slecht te zien als ze net geboren zijn. Maar ik blijf bij mijn vorige post.
TS is er zo een.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan 0,01 procent. Ze heeft immers meerdere malen onbeschermde seks gehad.
Jij bent al verdrietig om een verloren paraplu heb ik het idee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:27 schreef baybug het volgende:
[..]
Klopt. Daar kiest die man bewust voor. Hij gaat er, na de test, vanuit dat het zijn eigen kindje is. Het doet pijn als blijkt dat het niet zo is. Bezoekregelingen moet gaan treffen met de ander, etc. Ik begrijp dat als man zijnde toch best wel! Ik zou tot op het bot verdrietig zijn.
Hij vertrouwt de test blindelings.
De ogen kunnen donkerder trekken tot kinderen een jaar of 6 zijn ofzo. ( gelezen op Google) maar hoe snel dat vanaf de geboorte gaat weet ik eerlijk gezegd niet. Heb zelf geen kinderenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:07 schreef baybug het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord. Zal het lang duren voordat je het kan zien? Dagen, weken of maanden?
Nee maar gekwetste mensen vind ik wel heel erg! Dat verdienen mensen namelijk niet!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent al verdrietig om een verloren paraplu heb ik het idee.
Ja maar in dat geval vind ik de paniek echt onnodig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:09 schreef baybug het volgende:
[..]
Nee maar gekwetste mensen vind ik wel heel erg! Dat verdienen mensen namelijk niet!
Dat ze het veel vaker met de blanke man heeft gedaan lijkt me evident. Niemand raakt zo in paniek van dit verhaal tenzij er veel meer achter zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik niet snap is dat die nicht zich met alle info die ze heeft zich nog steeds zo druk maakt over dat die gast waarmee ze 2x beschermd seks heeft gehad eventueel toch de vader is....
...tenzij, tenzij dat gewoon het verhaal is dat ze aan die Marokkaan heeft opgehangen, terwijl de realiteit is dat ze veel vaker met die gozer is geweest en/of onbeschermd.
Nee ze vertelt echt de waarheid. Ik heb die ander ook gesproken want die ken ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik niet snap is dat die nicht zich met alle info die ze heeft zich nog steeds zo druk maakt over dat die gast waarmee ze 2x beschermd seks heeft gehad eventueel toch de vader is....
...tenzij, tenzij dat gewoon het verhaal is dat ze aan die Marokkaan heeft opgehangen, terwijl de realiteit is dat ze veel vaker met die gozer is geweest en/of onbeschermd.
Ze heeft t vaker met hem gedaan ja. In april ook 3x. Met condoom. Maar das irrelevant voor deze zwangerschap.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ze het veel vaker met de blanke man heeft gedaan lijkt me evident. Niemand raakt zo in paniek van dit verhaal tenzij er veel meer achter zit.
Als je nicht echt niet wil bevallen kan het toch zijn dat ze dat kind inmiddels al een aantal weken/maanden binnenhoudt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:13 schreef baybug het volgende:
[..]
Ze heeft t vaker met hem gedaan ja. In april ook 3x. Met condoom. Maar das irrelevant voor deze zwangerschap.
Totaal dus 5x waarbij 2x rond conceptiedatum zwangerschap.
Omdat ik heel serieus met haar gepraat heb om haar te helpen. Ik heb een goede band met haar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
Neuh, dan maak je je hier niet zo druk om. Ze heeft t ook zonder vondoom met m gedaan, dat kan bijna niet anders.
Overigens, je bent wel heel naief als jij denkt dat je als buitenstaander alle info mee krijgt. En raar dat je je daar zo druk over maakt. Ik denk dat jij de Marokkaan in dit verhaal bent. Of het Nichtje waar het hier over gaat.
Waarom zou jouw nichtje jou in hemelsnaam vertellen in welke maand ze met wie hoeveel keer met of zonder bescherming naar bed is geweest.
Dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Tja, dan blijken zowel de test als het condoom niet betrouwbaar. En dan? Is dat haar schuld? Dan is hij dus gekwetst door de onbetrouwbaarheid van het condoom en de test, niet vanwege het feit dat zij toen vrolijk rondneukte?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:18 schreef baybug het volgende:
[..]
Omdat hij uitgaat van
1. Condoom
2. Testuitslag
Hij heeft het andere achter zich gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |