abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136363603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Anders haar partner hierbij betrekken, misschien wil hij zijn zorgen over haar huidige geestelijke gesteldheid wel bij de verloskundige neerleggen.
Ze is al wel bij de psycholoog geweest. Maar die kon niet veel doen. Ze vond haar angst reëel.

Ik hoop met heel mijn hart dat ze in Nederland geen testen aanbieden die kans hebben op foute uitslagen. Consanguinitas is een redelijk bekend bedrijf, heeft alle accreditaties. Dus ik hoop dat het goed zal gaan.
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:57:35 #252
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_136363648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Maar wat had je nu echt gehoopt nav dit topic?
Je zou bijna denken dat TS de blanke man is met wie 'zij' beschermde seks heeft gehad
pi_136363695
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat TS de blanke man is met wie 'zij' beschermde seks heeft gehad
Lol, nee! Ik ben geen 37!
pi_136363725
Ik denk dat ze zich niet zo gek moet maken. Met die blanke meneer heeft ze het met condoom gedaan de kans dat die scheurt is heel klein. Wel heeft ze meerdere keren onveilige seks gehad met de donkere meneer. Daarbij geeft de DNA test ook aan dat de donkere meneer de vader is. Dat kan niet missen hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:02:07 #255
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_136363775
Ik denk dat ze gewoon meteen even een dna test moet laten doen als dat kind geboren is als ze er zo om zit te stressen. De kans dat dat kind niet van die Marokkaan is is echt nihil, maar je ziet t niet altijd aan zo een kindje, dus dan blijft ze moeilijk doen.
Had ze maar meteen niet zo raar moeten doen, krijg je zulke toestanden van :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_136363785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ze zich niet zo gek moet maken. Met die blanke meneer heeft ze het met condoom gedaan de kans dat die scheurt is heel klein. Wel heeft ze meerdere keren onveilige seks gehad met de donkere meneer. Daarbij geeft de DNA test ook aan dat de donkere meneer de vader is. Dat kan niet missen hoor.
Als je nuchter nadenkt heb je compleet gelijk.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:04:23 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136363840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar wat als...? Het is niet 100% zeker :'(
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_136363843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze gewoon meteen even een dna test moet laten doen als dat kind geboren is als ze er zo om zit te stressen. De kans dat dat kind niet van die Marokkaan is is echt nihil, maar je ziet t niet altijd aan zo een kindje, dus dan blijft ze moeilijk doen.
Had ze maar meteen niet zo raar moeten doen, krijg je zulke toestanden van :')
Ja het is inderdaad een belachelijke toestand zo uit een soap!!!
Eerst maar eens afwachten hoe de kleine eruit ziet. Als het duidelijk is dan is dat heel fijn!! Zo niet dan zsm een DNA test erachteraan.
pi_136363868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Je klinkt nu exact als mijn nicht!
pi_136363889
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef baybug het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een belachelijke toestand zo uit een soap!!!
Eerst maar eens afwachten hoe de kleine eruit ziet. Als het duidelijk is dan is dat heel fijn!! Zo niet dan zsm een DNA test erachteraan.
Je hebt hopelijk wel gelezen dat kinderen 9 van de 10 keer met blauwe ogen enzo geboren worden he? Het is heel slecht te zien als ze net geboren zijn. Maar ik blijf bij mijn vorige post.
pi_136363907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ja het is ook niet zeker dat ik de rit naar de supermarkt overleef maar hoe groot is die kans nou he?
pi_136363929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk wel gelezen dat kinderen 9 van de 10 keer met blauwe ogen enzo geboren worden he? Het is heel slecht te zien als ze net geboren zijn. Maar ik blijf bij mijn vorige post.
Ja ik heb het gehoord. Zal het lang duren voordat je het kan zien? Dagen, weken of maanden?
pi_136363939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Zolder het volgende:

[..]

Die kans is kleiner dan 0,01 procent. Ze heeft immers meerdere malen onbeschermde seks gehad.
TS is er zo een.

Koopt een lot voor de staatsloterij en geeft het geld wat ze wellicht kan winnen al uit voordat de trekking überhaupt geweest is :')
pi_136363950
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:27 schreef baybug het volgende:

[..]

Klopt. Daar kiest die man bewust voor. Hij gaat er, na de test, vanuit dat het zijn eigen kindje is. Het doet pijn als blijkt dat het niet zo is. Bezoekregelingen moet gaan treffen met de ander, etc. Ik begrijp dat als man zijnde toch best wel! Ik zou tot op het bot verdrietig zijn.
Hij vertrouwt de test blindelings.
Jij bent al verdrietig om een verloren paraplu heb ik het idee.
pi_136363960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:07 schreef baybug het volgende:

[..]

Ja ik heb het gehoord. Zal het lang duren voordat je het kan zien? Dagen, weken of maanden?
De ogen kunnen donkerder trekken tot kinderen een jaar of 6 zijn ofzo. ( gelezen op Google) maar hoe snel dat vanaf de geboorte gaat weet ik eerlijk gezegd niet. Heb zelf geen kinderen :) Maar heb gewoon vertrouwen in die test.
pi_136363987
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent al verdrietig om een verloren paraplu heb ik het idee.
Nee maar gekwetste mensen vind ik wel heel erg! Dat verdienen mensen namelijk niet!
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 15:11:06 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136364031
Wat ik niet snap is dat die nicht zich met alle info die ze heeft zich nog steeds zo druk maakt over dat die gast waarmee ze 2x beschermd seks heeft gehad eventueel toch de vader is....

...tenzij, tenzij dat gewoon het verhaal is dat ze aan die Marokkaan heeft opgehangen, terwijl de realiteit is dat ze veel vaker met die gozer is geweest en/of onbeschermd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136364042
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:09 schreef baybug het volgende:

[..]

Nee maar gekwetste mensen vind ik wel heel erg! Dat verdienen mensen namelijk niet!
Ja maar in dat geval vind ik de paniek echt onnodig.
pi_136364058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik niet snap is dat die nicht zich met alle info die ze heeft zich nog steeds zo druk maakt over dat die gast waarmee ze 2x beschermd seks heeft gehad eventueel toch de vader is....

...tenzij, tenzij dat gewoon het verhaal is dat ze aan die Marokkaan heeft opgehangen, terwijl de realiteit is dat ze veel vaker met die gozer is geweest en/of onbeschermd.
Dat ze het veel vaker met de blanke man heeft gedaan lijkt me evident. Niemand raakt zo in paniek van dit verhaal tenzij er veel meer achter zit.
pi_136364087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CoolGuy het volgende:

Nee ze vertelt echt de waarheid. Ik heb die ander ook gesproken want die ken ik.
Het zal wel goed komen.
pi_136364115
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ze het veel vaker met de blanke man heeft gedaan lijkt me evident. Niemand raakt zo in paniek van dit verhaal tenzij er veel meer achter zit.
Ze heeft t vaker met hem gedaan ja. In april ook 3x. Met condoom. Maar das irrelevant voor deze zwangerschap.

Totaal dus 5x waarbij 2x rond conceptiedatum zwangerschap.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 15:19:22 #272
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136364281
Neuh, dan maak je je hier niet zo druk om. Ze heeft t ook zonder vondoom met m gedaan, dat kan bijna niet anders.

Overigens, je bent wel heel naief als jij denkt dat je als buitenstaander alle info mee krijgt. En raar dat je je daar zo druk over maakt. Ik denk dat jij de Marokkaan in dit verhaal bent. Of het Nichtje waar het hier over gaat.

Waarom zou jouw nichtje jou in hemelsnaam vertellen in welke maand ze met wie hoeveel keer met of zonder bescherming naar bed is geweest.

Dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136364325
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:13 schreef baybug het volgende:

[..]

Ze heeft t vaker met hem gedaan ja. In april ook 3x. Met condoom. Maar das irrelevant voor deze zwangerschap.

Totaal dus 5x waarbij 2x rond conceptiedatum zwangerschap.
Als je nicht echt niet wil bevallen kan het toch zijn dat ze dat kind inmiddels al een aantal weken/maanden binnenhoudt.
pi_136364466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
Neuh, dan maak je je hier niet zo druk om. Ze heeft t ook zonder vondoom met m gedaan, dat kan bijna niet anders.

Overigens, je bent wel heel naief als jij denkt dat je als buitenstaander alle info mee krijgt. En raar dat je je daar zo druk over maakt. Ik denk dat jij de Marokkaan in dit verhaal bent. Of het Nichtje waar het hier over gaat.

Waarom zou jouw nichtje jou in hemelsnaam vertellen in welke maand ze met wie hoeveel keer met of zonder bescherming naar bed is geweest.

Dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Omdat ik heel serieus met haar gepraat heb om haar te helpen. Ik heb een goede band met haar.

Maar geloof wat je wilt geloven. Als het om mij had gegaan had ik t wel gezegd. In real life heet ik geen baybug dus whatever.

Dit is zoals het verhaal is. Enige vraag die ik had is of mensen direct of indirect ervaring hebben met de prenatale test.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:40:56 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_136364897
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:18 schreef baybug het volgende:

[..]

Omdat hij uitgaat van
1. Condoom
2. Testuitslag

Hij heeft het andere achter zich gelaten.
Tja, dan blijken zowel de test als het condoom niet betrouwbaar. En dan? Is dat haar schuld? Dan is hij dus gekwetst door de onbetrouwbaarheid van het condoom en de test, niet vanwege het feit dat zij toen vrolijk rondneukte? :') Ik snap die redenatie echt niet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')