Gewoon heel FB wegquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
facebook label maken dat het gelijk bij spam komt. kan je afentoe kijken als je wil maar krijg je niet zon grote melding en ruimt het zichzelf na 30 dagen op
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren zag ik een stukje op tv van 'Doktoren' ofzo op SBS6.
Kapot geergerd aan zo'n kakwijf met haar kakzoontje die pijn in de buik had.
Ging de dokter de ader zoeken (nog geen eens een injectienaald in de hand) gaat dat wijf al lopen brullen dat ze handschoenen moet dragen
Daarna allemaal klachten over dat het zo rommelig was en weet ik veel
En een vent die vreemd ging en bij zijn vriendin, terwijl die getrouwd is, zijn penis kapot genaait wasvolgens mij was dat zwaar nep maar goed.
Tot zover
Het zijn altijd de tokkies die klagen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren zag ik een stukje op tv van 'Doktoren' ofzo op SBS6.
Kapot geergerd aan zo'n kakwijf met haar kakzoontje die pijn in de buik had.
Ging de dokter de ader zoeken (nog geen eens een injectienaald in de hand) gaat dat wijf al lopen brullen dat ze handschoenen moet dragen
Daarna allemaal klachten over dat het zo rommelig was en weet ik veel
En een vent die vreemd ging en bij zijn vriendin, terwijl die getrouwd is, zijn penis kapot genaait wasvolgens mij was dat zwaar nep maar goed.
Tot zover
Waren juist echt van die kakkers uit het gooi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zijn altijd de tokkies die klagen.
Hybriden!quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waren juist echt van die kakkers uit het gooi.
en het dan toestaan dat het op tv komt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
En een vent die vreemd ging en bij zijn vriendin, terwijl die getrouwd is, zijn penis kapot genaait was![]()
Gewoon van die arroganten figuren die zich zelf da best vinden en overal te goed voor zijn eigenlijk. En dus ook over ALLES klagen, want het voldoet niet aan hun eisenquote:
Ja, daarom was hetook nep volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
en het dan toestaan dat het op tv komt?
quote:
middagquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmm mac and cheese
In de ochtend
Loveu2quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak bij hem.! Weet niet hoe hij het doet, maar soms echt tranen in m'n ogen van het lachen door dat jong.
8.5/10 zou etenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmm mac and cheese
In de ochtend
Kinderen die willen...quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |