Laat het lopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc, maar ik heb geen zin.
24GB ram?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
BUG / FOK!forum loopt telkens vast
hebben jullie hier ook last van?
Consider it done.quote:
Pochen met je pc.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
BUG / FOK!forum loopt telkens vast
hebben jullie hier ook last van?
Werk pcquote:
niet mijn pcquote:
zit vaak nog bijna vol ook.quote:
Oh, render PC?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
zit vaak nog bijna vol ook. wil 48, maar dat hebben maar een paar pcs hier.
Workstation. maar ja ook veel testrenders natuurlijk.quote:
Mur op werk:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Workstation. maar ja ook veel testrenders natuurlijk.
Zit ook een limiet aan hoeveel Windows 7 gebruikt, ligt volgens mij ook aan de versie, zul je wel professional hebben? Maar hij gebruikt toch nooit 100%?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Workstation. maar ja ook veel testrenders natuurlijk.
eigenlijk debiel, hoe meer ram je erin gooit hoe meer je het gaat misbruiken, ook totaal niet meer clean werken maar alles in de scene tyfen.
vroeger netjes om het camerapad bouwen, nu gewoon enorme plane volblaffen met 2 miljoen bomen en shit
Die muisquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur op werk:
[ afbeelding ]
Mur thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur op werk:
[ afbeelding ]
Mur thuis:
[ afbeelding ]
moet soms nog limits instellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit ook een limiet aan hoeveel Windows 7 gebruikt, ligt volgens mij ook aan de versie, zul je wel professional hebben? Maar hij gebruikt toch nooit 100%?
heb je die R.A.T. muizen wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die muis![]()
![]()
hadden we vroeger op school, mijn god diegene die dat bedacht had, zelfde als ergonomisch toetsenbord
![]()
![]()
Nee, maar die zien er ook maar karig uit, lelijke dingendie dan 70 eurie+ kostenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je die R.A.T. muizen wel eens geprobeerd?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, maar die zien er ook maar karig uit, lelijke dingendie dan 70 eurie+ kosten
quote:Congrats! You’re going to the “Wrath” circle! (Level 5)
You tend to get frustrated with dumb people, and who can blame you? Well, okay, someone can because you have to sit stuck in a muddy black river with similarly-impatient folk and not be able to go anywhere, thus getting more and more furious, for the rest of time. It’s like being stuck in LA traffic for eternity, except there’s no music and you can punch people, so it’s not the best, but it could be worse. Go you!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil een nieuwe MX518, maar die dingen zijn niet meer aan te komen..
Ik heb deze van Microsoftquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die muis![]()
![]()
hadden we vroeger op school, mijn god diegene die dat bedacht had, zelfde als ergonomisch toetsenbord
![]()
![]()
allemaal in gebruik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter jat je er een paar voor mij xoxox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |