Wat dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:22 schreef rozeboompje het volgende:
Mijn vriend is heel lief voor me maar steunt me voor mijn gevoel niet.
Kun je iets concreter zijn?quote:Dan nog eens dat ik voor mijn gevoel een relatie met iemand heb die boven mijn eigen intelligentieniveau is. Daardoor vind ik mezelf soms dom en dit wordt ook bevestigd soms. Heb niet het gevoel mijzelf te kunnen zijn en boven mijn kunnen te presteren.
Hoe kun je nou onzeker zijn over een auto ongeluk? Dat kan echt iedereen overkomen hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef rozeboompje het volgende:
Intelligentie en gedrag.
Ik heb het gevoel dat ik beter moet kunnen en zijn in het leven en onder mijn eigen niveau zit. En tegelijkertijd kan ik misschien wel niet beter. Daardoor zit ik deels ook met mijzelf in de knoop.
Wie bevestigd dit voor jou dan? Of vul je dat zelf zo voor anderen in?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:22 schreef rozeboompje het volgende:
Hallo,
Dan nog eens dat ik voor mijn gevoel een relatie met iemand heb die boven mijn eigen intelligentieniveau is. Daardoor vind ik mezelf soms dom en dit wordt ook bevestigd soms. Heb niet het gevoel mijzelf te kunnen zijn en boven mijn kunnen te presteren.
Nee het is typisch voor mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:42 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onzeker zijn over een auto ongeluk? Dat kan echt iedereen overkomen hoor!
En tja, niet iedereen kan even slim zijn hé. Er is ook nog een verschil tussen slim en slim. Sommige mensen kunnen heel goed leren, maar zijn sociaal minder vaardig en andersom. Het is maar niet wat je 'slim' of intelligent noemt.
Hij zegt dat het niet uitmaakt maar het zit hem niet lekker voor mijn gevoel. Daardoor voel ik me ontzettend schuldig naar hem toe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Kun je iets concreter zijn?
Dom zijn of intelligent.. en je dan ook nog schuldig voelen. Zucht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:10 schreef rozeboompje het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet uitmaakt maar het zit hem niet lekker voor mijn gevoel. Daardoor voel ik me ontzettend schuldig naar hem toe.
Mijn vriend en zijn familie/vrienden vinden mij dom. Soms weet ik ook echt niet waar ze het over hebben en bestempelen ze mij als dom of doen ze het expres om mij dom te laten lijken. Voel me daardoor anders ofzo. En alsof ik niks bereikt heb.
Ugh, dit is echt vermoeiend gedrag. Je gelooft hem niet op zijn woord, je denkt en vult in voor hem. Je maakt hem slachtoffer van je eigen onzekerheden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:10 schreef rozeboompje het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet uitmaakt maar het zit hem niet lekker voor mijn gevoel.
En zo creëer je onnodig een probleem.quote:Daardoor voel ik me ontzettend schuldig naar hem toe.
Zegt/zeggen hij/zij dat tegen je?quote:Mijn vriend en zijn familie/vrienden vinden mij dom.
Noem eens zo'n onderwerp? Het ligt er natuurlijk aan waar het over gaat...quote:Soms weet ik ook echt niet waar ze het over hebben en bestempelen ze mij als dom of doen ze het expres om mij dom te laten lijken. Voel me daardoor anders ofzo. En alsof ik niks bereikt heb.
Jouw vriend ziet dat je veel meer in je hebt dan wat je zelf denkt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:22 schreef rozeboompje het volgende:
Mijn vriend is heel lief voor me maar steunt me voor mijn gevoel niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |