"Da is eg eh!"quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:17 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Alleen al van die stem van Vanessa, is al voldoende om te flippen, daar word je toch helemaal pagus van!
vast allemaal goed geslapenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:22 schreef RVer het volgende:
Gaat goed daar zo te zien
Volgens mij is iedereen boos
Ja, dat dan wel weer natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Als Aike nu nog meer last van haar hand krijgt, is dat wel dr Speelman zijn schuld.
Misschien gebeurt er nu eindelijk iets...... heb ik een echt excuus waarom mijn ramen er niet uit zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:22 schreef RVer het volgende:
Gaat goed daar zo te zien
Volgens mij is iedereen boos
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ga het je nog sterker vertellen. Er komt vast een item over in de televaag..telegraaf dat andrea helende krachten heeft.
dan maakt het ook niet uit hoe je kookt, das inmiddels gewoon een wandelend stuk rookvleesquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa haar peuken al weer op ,die had gisteren een nieuw pakje.
vraagt nu aan lot een peuk
Lot reageerde niet hoe ze wilde, ze had echt even zin om los te gaan........Lot haalde haar schouders min of meer op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar ze blaat zo maar wat.. niet wat haar echt dwars zit.
het luie beestquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lot heef 7 pukkels op der gezicht.
En één hele dikke tussen haar schouders :-)
die kokosnoot zorgt dat de wervels bij elkaar blijven zittenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lot heef 7 pukkels op der gezicht.
En één hele dikke tussen haar schouders :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |