juist ben ook wat anders doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:49 schreef Voxs het volgende:
Best wel saaie streams eigenlijk als ze allemaal werken...
En Laura was daar juist van hè.. blijft helemaal niks van over!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Laura wil het vieze stro wel naast Lots bed kiepen maar Lot vertellen wat haar dwars zit durft ze blijkbaar niet. Heerlijk altijd, die directe communicatie.
en die troon die er naast staat, wie heeft die gemaakt? Voor wie die is snap ik welquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Godverdomme die kut aike zit weer achter de laptop dat wijf moet echt weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
met kussentje ook nog 's..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en die troon die er naast staat, wie heeft die gemaakt? Voor wie die is snap ik wel
ff Excelletje maken...quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Godverdomme die kut aike zit weer achter de laptop dat wijf moet echt weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paul gok ik, die vroeg gister wel aan anderen hoe ie zat ofzo, tijdens die voeding vergadering.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en die troon die er naast staat, wie heeft die gemaakt? Voor wie die is snap ik wel
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:49 schreef Voxs het volgende:
Best wel saaie streams eigenlijk als ze allemaal werken...
Is het nou echt zo erg gesteld met de klusvaardigheden van Paul? Volgens mij kan hij wel het één en ander.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef notturna het volgende:
Als Paul die stoel heeft gemaakt dan is het wachten tot er iemand doorzakt. Ik gok miss Piggy(althans dat hoop ik).
en 20.000 per avond tijdens de w.k.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hasjkim gaat trouwens wel ff ¤150.000 verdienen vanaf oktober met zijn oliebollen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef Voxs het volgende:
Andrea tegen lot: Ik zie dat je dikker bent geworden
Lot: had je dat gehoord, had je dat ook vernomen?
Andrea: ja..ik ga een beetje op je letten
Idd de bedden waren ook van hoogwaardige kwaliteit. Zijn er iig ook al wat van gesneuveld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg gesteld met de klusvaardigheden van Paul? Volgens mij kan hij wel het één en ander.
wat een stel duffe dropjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:48 schreef beequeen het volgende:
Lot gaat de ramen zemen omdat alles zo vies is en ze moeten luchten van Speelman.
Dat kunnen ze natuurlijk niet zelf verzinnen.![]()
Als Lot had opgelet had ze kunnen zien dat Gio al geprobeerd heeft de ramen te zemen. Gaat niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |