Ik heb het foutje hersteld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet ik nou ook nog dat plaatje gaan kopieren en plakken, wel godvolvliegende tyfus.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen heeft ook meegedaan
Was het een leuke uitzending?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij de enige twee die nog kijken.
Wat is hier mis mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Die gifjes van jou komen er vanavond niet helemaal uit johannes.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijke taal!quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
Kwaliteitstopicje bij een kwaliteitsprogrammaatje.
Zo'n programma dat pas een televizier ring kon winnen nadat de VI-hooligans niet meer mee mochten doen weetjewel.quote:
Gegroet, Grifte! Oh en succes nog, ik denk dat je wel 40-45% kans hebt op een hele dikke voldoende.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Grifte het volgende:
Een goedenacht, het was weer een memorabele avond. De drie punten zijn weer opgehaald in Duitsland, slechts twee fietsen hebben daarvoor het leven moeten laten.
Over een luttele 9 uur een presentatie over Israël en de kernbom, eindelijk een legale manier om een vlammend anti-joden betoog te houden.
Gegroet.
[ afbeelding ]
Je kan hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Grifte het volgende:
Een goedenacht, het was weer een memorabele avond. De drie punten zijn weer opgehaald in Duitsland, slechts twee fietsen hebben daarvoor het leven moeten laten.
Over een luttele 9 uur een presentatie over Israël en de kernbom, eindelijk een legale manier om een vlammend anti-joden betoog te houden.
Gegroet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |