Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ga je een heel album posten hier dan?
Nee ik geloof het niet. Maar ik put kracht uit het feit dat zij ook steil haar heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat ze ook wat aan dat vervloekte stijle haar van je doen?
Dat vervloekte schoonheidsideaal van vrouwen met krullen ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet. Maar ik put kracht uit het feit dat zij ook steil haar heeft.
Nou ik heb hem al 10 keer gezien, maar graag hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we een keer samen Idle Hands gaan kijken?
Krullend haar is enkel mooi bij Oriëntaalse schoonheden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet. Maar ik put kracht uit het feit dat zij ook steil haar heeft.
Dan ga ik keihard fappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Als hij een keer op tv komt maken we er wel een topic voor aan.
Marco is er ook zie ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
http://sync-video.com/r/ruCKCPQL
Veel plezier jullie
Weg met die drie amsterdamse kruizenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef alors het volgende:
Iemand zin in boter, kaas en eieren?
[ afbeelding ]
H&M kan wel inpakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef alors het volgende:
Iemand zin in boter, kaas en eieren?
[ afbeelding ]
Heb gegoogeld op Jessica Alba xxxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weg met die drie amsterdamse kruizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Krullend haar is enkel mooi bij Oriëntaalse schoonheden.
Verder stijl haar >
Of moeten we nog even stemmen à la VI?
Weg met krullend haar?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spoiler alertMoet ik nou ook nog dat plaatje gaan kopieren en plakken, wel godvolvliegende tyfus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Bom d'r op, we zijn er klaar mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Krullend haar is enkel mooi bij Oriëntaalse schoonheden.
Verder stijl haar >
Of moeten we nog even stemmen à la VI?
Weg met krullend haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |