SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mani89 op 04-02-2014 23:54:11 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja idd, het lijkt wel een begrafenis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
Wat een grafsfeer vergeleken met Humbertoshow
Zal wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Daar heb ik 1 keer naar gekeken, toen zat er een vrouw die shampoo had gekocht in Suriname en 2 weken in de cel werd gesmeten in Nederland omdat ze dachten dat ze drugsdealer was
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan nog steeds die site niet vinden. Verdomme.
Dat wordt een kappertje pakken Johannesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef alors het volgende:
Ah daar is die Buma-achtige. Ik vind hem wel wat hebben
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom doet die kanjer foto het niet
Ok ok maar van mijn wolven t-shirt blijft ze af!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat wordt een kappertje pakken Johannes
RIP Wubbo.quote:Ockels is in zijn leven diverse keren aan de dood ontsnapt. Over deze gebeurtenissen publiceerde zijn dochter Gean in 2010 het boek: De zeven levens van Wubbo Ockels.
In 1982 kampte hij met leptospirose, een ernstige bacteriële ziekte. In 1985 ging Ockels de ruimte in met de Challenger. 90 dagen later werd de Challenger, ditmaal zonder Ockels, opnieuw gelanceerd. Na 73 seconden spatte het ruimteveer uit elkaar, waarbij alle zeven bemanningsleden om het leven kwamen. Later bleek dat het mankement ook al tijdens de vlucht van Ockels aanwezig was, maar toen nog geen fatale gevolgen had.
In 1989 was hij als piloot van zijn privévliegtuigje op de baan van de luchthaven van Lille aan het wachten om op te stijgen. Vanwege dikke mist en communicatiefouten met de verkeerstoren, stuurde Ockels het vliegtuigje naar de baan waar op dat moment een Airbus A320 ging landen. De Airbus reed dwars over het vliegtuigje van Ockels heen. Doordat de cockpit geheel intact bleef, kon Ockels ongedeerd uitstappen.
In augustus 2005 kreeg hij een zware hartaanval en in 2008 werd er bij toeval een vergevorderde niertumor bij hem geconstateerd. De tumor werd succesvol verwijderd, maar op 29 mei 2013 maakte Ockels bekend dat er een maand eerder opnieuw niercelkanker bij hem is ontdekt. De kanker blijkt een agressieve vorm te hebben en is uitgezaaid naar zijn longvlies. Ockels laat zich behandelen in het MD Anderson Cancer Center in Houston. Als deze behandeling aanslaat, heeft hij naar eigen zeggen nog één tot twee jaar te leven.
Geen idee, heb jij nog wat leuks te melden?quote:
Maar 25 gulden? Volgende keer kom je maar met een fatsoenlijk bedrag terug. Anders pik ik het niet meer.quote:
Copy paste het dan in Tinypicquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb dus een mooie photobucket gevonden maar die foto's doen het hier niet, wat een slechte dag.
Je vraag het niet aan mij maar ik heb wel wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij nog wat leuks te melden?
Ga je een heel album posten hier dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan dat met een heel album?
Gaat ze ook wat aan dat vervloekte stijle haar van je doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Je vraag het niet aan mij maar ik heb wel wat.
Miranda Kerrgaat de voorjaarscampagne van H&M doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |