Lees mijn comment, daarna pics maken en posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Nou zeg.. Worden leren broeken gelijk geassocieerd met sletterig zijn?
Kan toch heel leuk staan als je het mooi vrouwelijk combineert?
Misschien is het andersom, dat de leren broeken sletterig staan als jij ze draagt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Vrouwelijk wordt per definitie geassocieerd met sletterig. Zo een sm-broek maakt het wel af.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Pics van je zwetende vagien in die broek
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:38 schreef Zeitgeist het volgende:
leren broek is nice. niets van aan trekken
Ja precies dit dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef Casiotone het volgende:
ze haten omdat je teveel swag hebt. fuck em haters gonna hate jwz
Ik las twerken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:38 schreef Zeitgeist het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus jij hebt dan ook... leren pijpen?
![]()
Een stylish niet al te glanzende strakzittende grijszwarte leren broek in combinatie met een zwarte nette colbertje en witte top of een gebreide wijde winterse trui..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:28 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat moet ik me er nu eigenlijk bij voorstellen?
Zou ik ook zegen als ik dik wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:38 schreef Spongeboss het volgende:
Het gaat erom hoe je innerlijk bent.Dat is alles wat er toe doet.
Doe eens een foto of link of zo. Dan oordeel ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Een stylish niet al te glanzende strakzittende grijszwarte leren broek in combinatie met een zwarte nette colbertje en witte top of een gebreide wijde winterse trui..
Mooi of niet?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:38 schreef Zeitgeist het volgende:
leren broek is nice. niets van aantrekken
Ditquote:
Ik heb nu even geen idee hoe ik dat via mijn mobiel moet doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doe eens een foto of link of zo. Dan oordeel ik.
Dacht misschien dat je meer zo'n legging met van die 'leren stukken' erop wat je nu veel ziet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen idee hoe ik dat via mijn mobiel moet doen
Maar als je op google typt leren broek combineren zie je gelijk wat ik bedoel
Jaa klopt, eentje is zeg maar meer leggingachtig met stukken stof en leer door elkaar heen en andere is helemaal leer, maar niet zo heel ordinair glanzend zwart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dacht misschien dat je meer zo'n legging met van die 'leren stukken' erop wat je nu veel ziet.
Hmmm, ja ik zie dit niet erg veel. Maar goed, gewoon doe joh al zou ik wel iets 'langs' zoeken voor erover.
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Jaa klopt, eentje is zeg maar meer leggingachtig met stukken stof en leer door elkaar heen en andere is helemaal leer, maar niet zo heel ordinair glanzend zwart.
Ik stuur nog wel foto's als ik het aan heb
Die legging ga ik wel dragen met iets 'langs' inderdaad
Klopt allebei niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef katindeboom het volgende:
TS' moeder is dik en d'r vriend een manlet
Ben ik mee eens, sowieso als je dikker bent dan maat s/36, kan je deze broeken eigenlijk niet aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef SchoneZoon het volgende:
Dat soort broeken staan alleen goed als je mooi slanke benen hebt en een lekkere ronde kont!
niet aan trekken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:38 schreef Zeitgeist het volgende:
Hoe is je body?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, sowieso als je dikker bent dan maat s/36, kan je deze broeken eigenlijk niet aan.
Turkse meiden hebben meestal geen goede kontquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:10 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eisen om dit soort broeken te kunnen dragen
Mensen denken vaak dat ik spaans of marokkaans ben, dus dat zegt denk ik wel genoegquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:11 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Turkse meiden hebben meestal geen goede kont
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Thezappa het volgende:
Vriend is bang , denkt dat je een slet bent
quote:
quote:
quote:
Pics van je zwetende ass in die broek
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus jij hebt dan ook... leren pijpen?
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef Casiotone het volgende:
ze haten omdat je teveel swag hebt. fuck em haters gonna hate jwz
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Catch22- het volgende:
Staan niet altijd sletterig hoor
Soms ook hoerig
Fok weer op z'n best.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef katindeboom het volgende:
TS' moeder is dik en d'r vriend een manlet
Dat zijn de grootste hoeren, zij ijveren voor een piemol in hun anus en houden dat geheim voor anderen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef Clashy het volgende:
hoofddoekjes dragen ook leren broeken.
Pics van je zwetende ass in die broek
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste hoeren, zij ijveren voor een piemol in hun anus en houden dat geheim voor anderen!
Ik denk dat je een dikke vent bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:12 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Mensen denken vaak dat ik spaans of marokkaans ben, dus dat zegt denk ik wel genoeg
Gvd ik moest lachenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
niet aan trekken?
lekker in de kast laten hangen dus?
Jou kunnen ze natuurlijk niet weerstaan als zijnde Witte Caucasiër.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eigen ervaring! een flinke knoepert in de poepert maakt van hun een gelukkige roepert!![]()
Jaja zogenaamd heb je een lekkere ronde assquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:12 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Mensen denken vaak dat ik spaans of marokkaans ben, dus dat zegt denk ik wel genoeg
Deze man weet van het voor de gewaxte vrouw onweerstaanbare zweet op mijn trotse reetquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jou kunnen ze natuurlijk niet weerstaan als zijnde Witte Caucasiër.
Zo zo, een poëtische bui?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze man weet van het voor de gewaxte vrouw onweerstaanbare zweet op mijn trotse reet
waarom weet hij dat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze man weet van het voor de gewaxte vrouw onweerstaanbare zweet op mijn trotse reet
picsquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bergenmensen hebben een orale traditiederhalve mijn eigentijdse en tevens digitale expositie
Hmmm, is jullie vrouwenvolk een beetje toegankelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bergenmensen hebben een orale traditie![]()
Algemene ontwikkeling.quote:
Wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:12 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ja en nee, wisselt enorm maar over het algemeen... nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:52 schreef IPA35 het volgende:
Hmmm, is jullie vrouwenvolk een beetje toegankelijk?
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Thezappa het volgende:
Vriend is bang , denkt nu wederom vast staat dat dat je een slet bent
quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:09 schreef wenfer2 het volgende:
Leren broeken/leggings![]()
![]()
KLB / Leren leggings
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Twiitch het volgende:
TS wenfer geilt op schoenen
TS wenfer haat meisjes in leren leggings.
Er begint zich een patroon te ontwaren
Italiaanse ambachtelyke handgemaackte qualiteitsschoenen met veel finesse.quote:
Best klachtwaardig ookal heb ik er zelf ook één in de kast liggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Joggende mannen in van die sportleggings zijn het ook helemaal valt mij op![]()
Draag gewoon een trainingsbroek joh!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
Terechte klacht. Zo had je een jaar of 10 geleden de leren broeken fase. Ik snapte daar ook niks van. Prima als je op een motor rijdt, maar verder vind ik het foeilelijk.
De essentie van de leven mangquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:16 schreef wenfer2 het volgende:
Beetje stelen, zuipen en fok!ken. jatog?
Dat ligt enorm aan de kledingcombinatie en aan het verdere uiterlijk van de draagster.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik persoonlijk vind het ook tamelijk ordinair staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |