Hebben we al een tijdje net meer gehoordquote:
Elke 6 uur tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben we al een tijdje net meer gehoord
ppff echt hé, wilde het een beetje positief benaderenquote:
Ik erger me kapot aan dat accent. Niet aardig, ik weet hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Gert het volgende:
Hou eens op met die muppets, met hun 'jemis een plekje jeve'
Hat want wal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan dat accent. Niet aardig, ik weet het
Aangepast of precies zoals je geschreven had?quote:
O netjes, heb niet gehoord wat er n stond, maar leuk dat hij is door gekomenquote:
Mijn dochter heeft jaren geleden stage bij haar gelopen. Was best een lief mensquote:
Ja ook geen idee, wist tot gisteren niet dat het kon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Elzelina het volgende:
ja grappig, ik dacht ook dat het bij de redactie terecht kwam.
Misschien filteren ze wel op bepaalde onderwerpen of woorden ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat bekakte toontje van Isa is soms ook een beetje stuitend. Met de mondhoekjes naar beneden en de onderlip naar voren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal moeten he, want we worden er elke dag weer op getrakteerd
Zo komt die ook binnen lopen met die mantelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef iBenny het volgende:
Rene die meteen wordt begroet alsof het de koning is
Wen er maar aan, die "gasten" gaan hun grootste inkomstenbron wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hmmm, wel heel toevallig ineens, al die bn'ers...
En dan over rukken praten. Leuke damesquote:
Duncan c.s. is interessanter. Er gaat dus een groot dance-feest komen. Georganiseerd door de utopianen, met een "klein beetje hulp".quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef iBenny het volgende:
Rene die meteen wordt begroet alsof het de koning is
Alsof die man niet gebeld is of die even langs wilt komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Duncan c.s. is interessanter. Er gaat dus een groot dance-feest komen. Georganiseerd door de utopianen, met een "klein beetje hulp".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Morgen dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Laten ze de wiet zien of niet?
Ik denk dat John wel eens met ID&T zaken wil doen. Voor de bewoners is het top, die hoeven niets te doen behalve de koeien uit logeren sturen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Alsof die man niet gebeld is of die even langs wilt komen
En wiet al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt niets over de sigaretten gezegd
Die woont vast in de buurt, net als Frogert.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Alsof die man niet gebeld is of die even langs wilt komen
Exit van Andrea wordt voorbereid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef iBenny het volgende:
Andreagate kan nog leuk worden. Dat verhaal kan niet zomaar uit de lucht komen vallen, zonder dat er ook maar wat mee wordt gedaan.
Zal die dochter er dan toch in komen?
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Exit van Andrea wordt voorbereid.
Ik zou wel een soap over Emil/Giorgio/Ruud willenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Saai? Ik vond het wel grappig eigenlijk
Dus als ik eenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Gert het volgende:
Die woont vast in de buurt, net als Frogert.
Weet je dat nu pas, je kan iemand verrot schelden met die smileyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus als ik eengebruik krijg ik geen lading bagger over me heen. Good to know.
Het ging niet om schelden dus lamaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
Weet je dat nu pas, je kan iemand verrot schelden met die smiley
Ook goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging niet om schelden dus lamaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |