Volgens mij moeten we momenteel juist blij zijn met alles wat we erbij kunnen krijgen, al lijkt het me niet dat dat gaat gebeuren, toch wat onpraktisch, als je dat samen hebt met ander huis aan huis. Dan zou je straks met 4 bundels lopen, 48-uurs post, 24-uurs post, door de machine samengevoegd huis aan huis en daarnaast nog huis aan huis bladenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:44 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)lagen.27091223.lynkx
hoop niet dat die zooi allemaal bij ons komt,anders is er voor de liefhebber nog een vacature beschikbaar
en een goedemorgen allen
Met uitzondering van al die buspakjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we momenteel juist blij zijn met alles wat we erbij kunnen krijgen
ja in het maken van :quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik denk niet dat wij straks die hah-bladen er bij gaan krijgen, hoor! Overigens zou dat ook gelden voor alle folderverspreiders (waaronder VSP) en de dagbladbezorging. Ik zie niet gebeuren dat die mensen allemaal volgens CAO betaald gaan worden, laat staan dat het bij ons terecht gaat komen. Als die bedrijven bang zijn dat de bezorging straks te duur wordt, dan brengen ze het toch niet naar ons? Alsof wij zo goedkoop zijn! Ik zie eerder gebeuren dat dat hele CAO-plan niet doorgaat, en anders verzinnen ze wel trucjes om het betaalbaar te houden. Bijv. een onrealistisch hoge bezorgnorm per uur hanteren, of alleen mensen in dienst nemen die onder de 18 zijn, en dan hun contract niet verlengen wanneer ze te duur zijn geworden. Bij Sandd werkt als het goed is nu ook een groot deel van de mensen onder CAO, en desondanks bestaat dat bedrijf nog steeds, Sterker nog: Bij Sandd neemt de hoeveelheid post jaarlijks toe. Kennelijk zijn ze toch ergens beter in dan wij. Marketing, scherper prijsbeleid, dat soort werk.
Ze ventileert haar negatieve emoties altijd hier, in dit topic. Terwijl ze eigenlijk die energie zou moeten gebruiken om haar problemen aan te pakken. Bijvoorbeeld door haar Tc assertiever te benaderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:58 schreef posje het volgende:
@ gridjuh Over het algemeen is het verspilde moeite om een leidinggevende, zeker die waarmee je realistisch gezien niet lang meer te maken zult hebben, nog wat sociale vaardigheden bij te brengen. Die energie kan je beter in zaken steken waar je wel invloed op hebt. Op het gevaar af dat ik de plank volledig missla (ik ken je niet)…. is een assertiviteitstraining niet aan jou besteed? (Want een TC bepaalt niet of jij kan lopen hè?)
ben het helemaal met je eens,er staat wel opgelost,maar dat is niet,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
ik vraag me af wat je aan die website hebt, want je klachten worden er regelmatig echt niet mee opgelost
vind het niet netjes wat je hier neerzet,als je er bezwaar tegen hebt, zou je het in een pm kunnen sturen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:47 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ze ventileert haar negatieve emoties altijd hier, in dit topic. Terwijl ze eigenlijk die energie zou moeten gebruiken om haar problemen aan te pakken. Bijvoorbeeld door haar Tc assertiever te benaderen.
Heel veel over negativiteit praten heeft nog nooit geholpen. Daar zijn professionele hulpverleners voor om daar anders mee te leren omgaan, gezien gridjuh haar gedrag zeer aan te raden.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja in het maken van :
http://www.klacht.nl/sandd/
quote:Mijn Klacht:
Ben verhuisd naar nieuw adres, sedert 27 januari is mijn nieuwe adres Hectorstraat 22
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als er geen post meer komt op Tobias Asserlaan 439 1111KD te Diemen maar in het vervolg op Hectorstraat 22 1076PS amsterdam
wil niet vervelend zijn, maar ik kom op depot, ben alleen haal mijn post, werk deze weg en verder nooit geklaagt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef Troeta het volgende:
Ik begrijp wel dat het allemaal rot en lullig aanvoelt gridjuh en dat je je punt wil halen, maar het is PostNL.
Ze willen alleen maar mensen dieze niet willen zien en hun post op een depot halen, hun bek houden, 6 uur werken voor 3 betaalde uren en de hele week flexibel beschikbaar zijn zodat er geen ander werk naast gedaan kan worden.
Niet realistisch en zal het ook nooit worden, zoek lekker een leuk baantje.
En leuk dat je in je wijk wat mensen hebt ontmoet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |