Jij had m ook moeten openen. Sluiten = openen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef posje het volgende:
Ja en de pakkende tekst van het eerste bericht... wat moet dit topic nu nog worden?
verbaasd mij niets....ben benieuwd hoe de mensen reageren aangezien de kans dat mijn contract vast word 5% is ofzo...quote:
Wissik veel dat ik sloot, zeggen 'ze' ook pas als ik eindelijk uitgetypt ben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij had m ook moeten openen. Sluiten = openen.
trek je jas maar uit, maar of de post nog aantrekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef posje het volgende:
[..]
Wissik veel dat ik sloot, zeggen 'ze' ook pas als ik eindelijk uitgetypt ben.
Nou, valt dit nog te redden? Sneeuw of storm op komst, of voorjaar in zicht, trekt de post wat aan, gaan we pizza's erbij bezorgen, of help wat doe ik met mijn verjarende verlof??
Ik ga er zsm mee kappen. Heb volgende week een intake voor een andere baan dus vingers crossed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef gridjuh het volgende:
[..]
verbaasd mij niets....ben benieuwd hoe de mensen reageren aangezien de kans dat mijn contract vast word 5% is ofzo...
ach ik vond en vind het leuk...en nee ik maak geen grapje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga er zsm mee kappen. Heb volgende week een intake voor een andere baan dus vingers crossed.
Dat is inderdaad erg veel, maar ik moet wel de kanttekening maken dat bij ons het "januaridal" voor mijn gevoel ook pas vorige week begon. Januari begon bij ons juist opvallend druk, met name met zeer drukke dins- en donderdagen. Op de zaterdagen was er weliswaar geen kloot aan plaatwerk, maar dat werd weer gecompenseerd door heel veel machinepost, zo veel dat we al diverse keren met de armen over elkaar zaten te wachten op de bakjes. Dus wellicht als je het over de hele maand beziet dat de daling toch eerder tegen de 10% aan ligt dan de 20%.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:51 schreef dud0r het volgende:
Oh ja Kramerica had gevraagd of ik even een vergelijking kon maken met vorig jaar deze tijd.
Bij mijn mooie pittoreske vbg is het verschil in week 6 in machinepost 30.000 stuks en de svp 15.000
Die trend zie ik ook terug in de weken daarvoor.
De verwachte daling van 13% gaan ze met deze cijfers ook overheen, gaat meer richting de 20%.
Dat is wel gruwelijk veel.
De eerste week schijnt hier ook druk geweest te zijn. Zal zo eens kijken hoe die cijfers zich verhouden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg veel, maar ik moet wel de kanttekening maken dat bij ons het "januaridal" voor mijn gevoel ook pas vorige week begon. Januari begon bij ons juist opvallend druk, met name met zeer drukke dins- en donderdagen. Op de zaterdagen was er weliswaar geen kloot aan plaatwerk, maar dat werd weer gecompenseerd door heel veel machinepost, zo veel dat we al diverse keren met de armen over elkaar zaten te wachten op de bakjes. Dus wellicht als je het over de hele maand beziet dat de daling toch eerder tegen de 10% aan ligt dan de 20%.
Als je dan ook nog bedenkt dat de postzegels dit jaar een slordige 19% duurder zijn dan vorig jaar valt de schade misschien nog mee. Al blijf ik herhalen dat het een volkomen achterlijke strategie is om wanneer je klanten verliest door de opkomst van goedkopere alternatieven, je het inkomstenverlies wil compenseren door je prijzen te verhogen.Dan komen ze altijd met het geijkte smoesje dat de gemiddelde Nederlander toch maar voor 20 euro per jaar postzegels koopt, en er dus weinig van merkt, maar de tarieven voor bedrijven en voor buspakjes zijn ook navenant gestegen!
Nou, niet alleen week 1 hoor! Zo hadden we in week 3 (op zaterdag de 18e) 60.000 stuks hm-post meer dan normaal! (Stond in onze nieuwsbrief)quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eerste week schijnt hier ook druk geweest te zijn. Zal zo eens kijken hoe die cijfers zich verhouden.
En ik ben het met je eens dat het een raar iets is als je klanten verliest door de kosten die ze moeten maken dat je dan de kosten gaat verhogen.
Even gekeken naar week 1.
Die was dit jaar iets drukker dan vorig jaar.
Woz erbij gehad zeker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, niet alleen week 1 hoor! Zo hadden we in week 3 (op zaterdag de 18e) 60.000 stuks hm-post meer dan normaal! (Stond in onze nieuwsbrief)
Nee, alleen de waterschapsbelasting, voor een aantal gemeenten. De WOZ verwacht ik 1 dezer zaterdagen, samen met de waterschapsbelasting voor de overige gemeenten.quote:
Regio noord-oost dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:51 schreef dud0r het volgende:
Oh ja Kramerica had gevraagd of ik even een vergelijking kon maken met vorig jaar deze tijd.
Bij mijn mooie pittoreske vbg is het verschil in week 6 in machinepost 30.000 stuks en de svp 15.000
Die trend zie ik ook terug in de weken daarvoor.
De verwachte daling van 13% gaan ze met deze cijfers ook overheen, gaat meer richting de 20%.
Dat is wel gruwelijk veel.
Ik kan btw terug kijken t/m 2009 en het hele land in zien indien dat gewenst is.
Moet ik wel een vestiging hebben, het is per vestiging gesorteerd namelijk. Ik kan niet per regio zien.quote:
Ik vind het ook niet erg om te werken hoor als mijn diensten doorgaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 06:07 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ach ik vond en vind het leuk...en nee ik maak geen grapje.
de mensen waren zo blij dat ik weer terug was
maar ik ga nu gewoon zoeken...twijfel alleen of ik voordat ik stop nog vakantie opneem...of dat ik het laat uitbetalen...
Vestiging Assen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik wel een vestiging hebben, het is per vestiging gesorteerd namelijk. Ik kan niet per regio zien.
Als je je vestiging hier niet openbaar wil hebben kan je ook even pm/dm'en.
VBL verschilt in week 5 van vorig jaar met dit jaar: hsm +/- 100.000 stuks en svp +/- 50.000 stuks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |