SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 05-02-2014 00:08:58 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bal in mond.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Ballen happen op z'n DS2'sOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
avond![]()
IF moreno als CAM. 20K. ik zeg koopje
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geojen kiepert hoor Roda
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ard van Peppen zit niet lekker in de wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
-10 volgende week verwacht in gerlos
maar even wat extra vesten halen denk ik
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
waarom betaal je dan ook 12K te veel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine 7k winst na 2x relistendat maakt de 12k die ik te veel heb betaald voor Filipe Luis (
) weer goed.
Gelijk eentje teruggekocht voor 13.250.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat hij 12k duurder was geworden van zaterdag op zondag.. had ik niet verwacht. En nu is hij weer 8k duurder dan wat ik ervoor betaald heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom betaal je dan ook 12K te veel.![]()
Hihi, gekke ikkequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon even halen. Beter dan Armenteroswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Na deze post wist ik dat hij ging scorenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon even halen. Beter dan Armenteros
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je geld ingezetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na deze post wist ik dat hij ging scoren![]()
?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Koeman kan een team met Immers en Armenteros laten renderen. Misschien iets voor PSV na dit seizoen.![]()
gewoon te lang gewacht met kopen dus. iets met achteraf, koe en kont.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat hij 12k duurder was geworden van zaterdag op zondag.. had ik niet verwacht. En nu is hij weer 8k duurder dan wat ik ervoor betaald heb.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik geef gewoon antwoord op jouw vraag zak hooiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon te lang gewacht met kopen dus. iets met achteraf, koe en kont.![]()
![]()
dat zie ik niet als te veel betalen. maar gewoon verkeerd gegokt. 99 van de 100 keer scheelt het je 5K.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op jouw vraag zak hooiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo veel verschil zit er nou ook weer niet inquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Zhano het volgende:
Net weer FIFA 14 op de PS4 gespeeld. Nu maar eens aanmelden voor chemo![]()
Het voelt alleen iets soepeler aan![]()
Soepeler? Je kunt maar 8 kanten opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo veel verschil zit er nou ook weer niet in![]()
Het voelt alleen iets soepeler aanEn iedereen die ik tegenkom speelt hetzelfde. Alle ballen naar voren spammen als een stel mongolen
Vraag me echt af waarom je dan FIFA speelt...
![]()
meteen even darksonic's forrest downloadenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://darksonicjj2.webs.com/about.htm
DS2
#FreeTrapz![]()
"duh"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://darksonicjj2.webs.com/about.htm
DS2![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan maar 8 kanten op? Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Soepeler? Je kunt maar 8 kanten opEn iedereen die ik tegenkom speelt hetzelfde. Alle ballen naar voren spammen als een stel mongolen
Mensen spelen echt niet anders op next gen dan op "old gen" alleen de mensen die hebben geupgrade naar de X1 of PS4 zijn misschien wel gewoon beter en fanatiekere gamers
![]()
Mijne gelukkig ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn sites van toen ik 14 was bestaan al lang niet meer, Geocities![]()
Bestaat CU2 eigenlijk nog?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op de PS3 kon ik lekker gecontroleerd dribbelen, op PS4 vliegt de bal alle kanten op behalve die ik wil. En mensen zijn blijkbaar idd fanatieker, op een manier dat ze alles doen om te winnen ook al heeft het geen fuck met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan maar 8 kanten op? Wat is dat nou weer voor onzinMensen spelen echt niet anders op next gen dan op "old gen" alleen de mensen die hebben geupgrade naar de X1 of PS4 zijn misschien wel gewoon beter en fanatiekere gamers
![]()
FUT 13 gaan spelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Soepeler? Je kunt maar 8 kanten opEn iedereen die ik tegenkom speelt hetzelfde. Alle ballen naar voren spammen als een stel mongolen
zitten nog mensen die gewoon willen voetballen in plaats van debiele tactieken en dat soort shit uit halen om te winnen
#FreeTrapz![]()
Nee FIFA 13 is ook aids op stokjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FUT 13 gaan spelenzitten nog mensen die gewoon willen voetballen in plaats van debiele tactieken en dat soort shit uit halen om te winnen
![]()
Pussyquote:![]()
Jij verzwijgt bepaalde eigenschappen van jezelf op dit forum, en verschuilt je achter een plaaatje van van Gobbel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De dribbling stats van spelers zijn wel een stuk belangrijk op next gen lijkt het met Santi en Suarez kan ik heerlijk dribbelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de PS3 kon ik lekker gecontroleerd dribbelen, op PS4 vliegt de bal alle kanten op behalve die ik wil. En mensen zijn blijkbaar idd fanatieker, op een manier dat ze alles doen om te winnen ook al heeft het geen fuck met voetbal te maken.![]()
![]()
Een hele fout selfie staat erop. (voordat het hip was.)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pussy![]()
Jij verzwijgt bepaalde eigenschappen van jezelf op dit forum, en verschuilt je achter een plaaatje van van GobbelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zit ons te teasenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een hele fout selfie staat erop. (voordat het hip was.)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zegt hij die zijn held gewoon ingeruild heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pussy![]()
Jij verzwijgt bepaalde eigenschappen van jezelf op dit forum, en verschuilt je achter een plaaatje van van Gobbel
heb jou altijd gezien als lurling. nu lijk je daar gewoon niet meer op
#FreeTrapz![]()
Dan heb je niet opgelet, want ik heb hier ooit een foto geplaatst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt hij die zijn held gewoon ingeruild heeft.
heb jou altijd gezien als lurling. nu lijk je daar gewoon niet meer op
Het was voor sommigen best een schok dat ik niet op Lurling lijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb wel opgelet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, want ik heb hier ooit een foto geplaatst.
Het was voor sommigen best een schok dat ik niet op Lurling lijk![]()
toch zijn nieuwe UI's altijd wennen. en rode kereltjes zijn nou niet bepaald de favorietdus waarom jelle ?
#FreeTrapz![]()
Die zit hier nog steeds in mijn fapmapquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was voor sommigen best een schok dat ik niet op Lurling lijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ff dat houten brilletje onder spuiten denkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zit hier nog steeds in mijn fapmap
#FreeTrapz![]()
Met je blackberryquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was voor sommigen best een schok dat ik niet op Lurling lijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zit hier nog steeds in mijn fapmap
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even de getransferde faggy Fagner gehaald voor 35k.. ik zie ook 1 met een bid van 42k dus dan is het wel een goede deal.![]()
En ik maar denken dat mijn bril een onuitwisbare indruk had achtergelaten, maar het was dus mijn foonquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik dus mijn eikel voor niks zitten oppoetsen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bijna oldschool genoeg om retro te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn bril een onuitwisbare indruk had achtergelaten, maar het was dus mijn foonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O wacht! Die foto heb ik wel eens gezien.om zijn nieuwe bril te promoten.
Ik weet nog dat ik daar op reageerdequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn bril een onuitwisbare indruk had achtergelaten, maar het was dus mijn foon![]()
![]()
Die gingen daarna als zoete broodjes over de toonbank. Aandelen uiteindelijk voor 250% van de aankoopwaarde van de hand gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
O wacht! Die foto heb ik wel eens gezien.om zijn nieuwe bril te promoten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Watquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik kan niet kijken want m'n vriendin is boven de fles aan het geven en ik moest GTST voor haar op pauze zettenquote:![]()
![]()
Alles eerlijk delen dit dat.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken want m'n vriendin is boven de fles aan het geven en ik moest GTST voor haar op pauze zetten![]()
![]()
![]()
Is het weer gelijk dan?quote:
Om 8 uur was het nog 0-2..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Het is nu 1-2 maar had makkelijk 2-2 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is het weer gelijk dan?
Om 8 uur was het nog 0-2..
ok jammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is nu 1-2 maar had makkelijk 2-2 kunnen zijn.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
Godverdomme ADO gaat m'n bet verpesten![]()
Hij is niet de slimste nee.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Mama Boetius heeft destijds haar baby lopen schudden als een milkshakeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Mama Boetius heeft destijds haar baby lopen schudden als een milkshake![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Pregnant twerkingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Mama Boetius heeft destijds haar baby lopen schudden als een milkshake![]()
Swans and Laudrup part company
Swansea City and manager Michael Laudrup have tonight parted company.
Garry Monk will take up the reigns as head coach alongside current first team coach Alan Curtis for the foreseeable future.
“It is a decision we have taken reluctantly,’’ confirmed Swansea City chairman Huw Jenkins. “But it’s a decision made in the best interests of Swansea City Football Club and our supporters.
“It is the first time in nearly 10 years that the club has parted with a manager in this way, but we had to remove the constant uncertainty surrounding the club and Michael’s long-term future with us.
“I had a meeting with Michael today in a final attempt to support him and establish a way to improve the work of the backroom team to secure the results we need over the final 14 Premier League games.
“However, after thinking long and hard about the best way forward, I felt it was unlikely we would achieve a stable environment at the club to allow us to get back to basics and produce the performance levels that have served Swansea City so well over the last few years.
“Now we need to put that uncertainty behind us and move forward as a united football club on all fronts, while placing on record our gratitude to Michael for the work he has done over the last 18 months and wish him well for the future.’’
The Swansea chairman concluded: “I hope all our supporters can fully understand how difficult this period has been for us and I would urge everyone connected to the football club to get behind Garry Monk, the staff and players.’’
The club will be making no further comment at this stage, but will endeavour to keep our supporters updated with any future development.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een aids wedstrijd was dit weer
eerste helft wel de betere uiteraard, maar druk je gewoon niet door. Oké 2-0, maar Feyenoord kennende is dat niet genoeg. Tweede helft ben je gewoon het Roda uit de eerste helft.Feyenoord Rotterdam![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het moment is daar..co-commentaar van Martijn "Siske de Rat" Reuser ;')
"Het is te wisselvallend bij AZ"
Mooie quote om mee te beginnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o.. mijn.. god..Kansloos. Iedereen weet dat het Adolf Hitler is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAVER HET IS HAPPY HOUR!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]Kansloos. Iedereen weet dat het Adolf Hitler is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sweaty fail van Heracles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Van Aanholt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze spelen zonder rechtsback volgens mijquote:
Hala Madrid !
Kindsoldaat kan er geen kut van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze spelen zonder rechtsback volgens mij
AZ speelt wel goed. Denken ze dat ze tegen Ajax moeten ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hardcore fanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een doordeweeks programma was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk wel dat ze Europees willen spelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kindsoldaat kan er geen kut van.
AZ speelt wel goed. Denken ze dat ze tegen Ajax moeten ofzo?Dick zijn tactiek werkt wel alleen hoelang houden ze het vol
? Iedere keer kwam het gevaar van rechts wellicht tijd om Azpilicueta te huren
Hala Madrid !
Ik denk niet dat hij als basisspeler van Chelsea nu naar Vitesse zal willen komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze Europees willen spelenDick zijn tactiek werkt wel alleen hoelang houden ze het vol
? Iedere keer kwam het gevaar van rechts wellicht tijd om Azpilicueta te huren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
for this time I will see it through the fingersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nee, normaal heb ik het wel in de peiling maar ik heb het de laatste tijd gewoon te druk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lat
Hala Madrid !
Dank Timquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
for this time I will see it through the fingers![]()
![]()
Als die incompetente Steijn nu nog niet ontslagen wordt dan weet ik het ook niet meer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Martijn Reuserquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als je niet naar de tv zou kijken en alleen naar de stadion geluiden zou luisteren zou je zeggen dat de wedstrijd zonder publiek gespeeld wordt.quote:![]()
Bij EA. Een kut spel hebben ze gemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Confetti het volgende:
Die tweakertjes zijn gewoon rijker dan ons hier. Waar is het allemaal misgegaan?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij EA. Een kut spel hebben ze gemaaktHala Madrid !
Die hebben allemaal coins gekregen van glitchers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Confetti het volgende:
Die tweakertjes zijn gewoon rijker dan ons hier. Waar is het allemaal misgegaan?![]()
Niet wij hebben dre.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Confetti het volgende:
Die tweakertjes zijn gewoon rijker dan ons hier. Waar is het allemaal misgegaan?
En wat is rijk?![]()
Tweakers
Wij hebben Toefjes en Ajacied7 nog dus die trekken het gemiddelde wel omhoog.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ibarra speelt wel goed.Hala Madrid !
http://www.easports.com/n(...)fId=eXXMPyHqbrn7:360quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet wij hebben dre.
En wat is rijk?
We staan voor paal.![]()
Jij bent toch ook best wel rijk? Vorige jaren waren veel beter qua coins eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tweakers
Wij hebben Toefjes en Ajacied7 nog dus die trekken het gemiddelde wel omhoog.![]()
Ik was rijk totdat EA mijn account gestript had.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent toch ook best wel rijk? Vorige jaren waren veel beter qua coins eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.easports.com/n(...)fId=eXXMPyHqbrn7:360
We staan voor paal.dre heeft veel meer.
![]()
Zo'n teamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
We staan voor paal.Wij hebben waarschijnlijk meer seks.
Oh, dat is kut, heb ik gemist tijdens mijn sabbatical vrees ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik was rijk totdat EA mijn account gestript had.![]()
Heel veel IF's wegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo'n teamWij hebben waarschijnlijk meer seks.
[..]
Oh, dat is kut, heb ik gemist tijdens mijn sabbatical vrees ik
Wat zijn de rijke tatta's toch altijd creatief met hun teamsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
We staan voor paal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een duur team maar geen goed gemiddelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
We staan voor paal.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tweakers
Wij hebben Toefjes en Ajacied7 nog dus die trekken het gemiddelde wel omhoog.![]()
![]()
![]()
Tja, het spel heet ultimate team, en dit is wel vrij ultiem.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat zijn de rijke tatta's toch altijd creatief met hun teams![]()
teringslecht gewoonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel een duur team maar geen goed gemiddelde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok jij ook.quote:
Maar Dreetje heeft 20+ miljoen dus die sssht iedereen.
Waar is die puush van zijn club?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook dreetje heeft zijn reetridders nodig. Can't spell dreetje without reetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van Dre. Beetje net als Vitesse van Chelsea.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die gast hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok jij ook.
Waar is die puush van zijn club?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heeft 'ie al niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok jij ook.
Waar is die puush van zijn club?![]()
Ja die rooie Usain Bolt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef Confetti het volgende:
Is Dreetje die gozer van de 21341451 playstation accounts?
Da's een kruimeldief johRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
0-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
1,5 miljoen coins verkocht maar helaas weer geld verneukt aan de nieuwste ziekte op een schijfje van EA![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
1,5 miljoen coins verkocht maar helaas weer geld verneukt aan de nieuwste ziekte op een schijfje van EAHala Madrid !
Echt een FIFA goaltje was dit..LB+Y, verdedigers beuken elkaar omver, simpel lobje en juichen maarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet er wel staan en kunnen hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Echt een FIFA goaltje was dit..LB+Y, verdedigers beuken elkaar omver, simpel lobje en juichen maar
Hala Madrid !
Ajax..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
blablajinxblablaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kindsoldaat
Hala Madrid !
goede gok om Kallstrom in te slaan.boven de 10k al
Heb je een PS4 ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
PS4 versie gehaaldWat was ik denkende
Je moest idd wachten tot FIFA 15
ik haal mijn console pas in september
Hala Madrid !
Die van mij allemaal verkocht voor 9kquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
goede gok om Kallstrom in te slaan.boven de 10k al
Maar Arsenal stuurt m misschien terug, dus denk er maar om
![]()
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die van mij allemaal verkocht voor 9kMaar Arsenal stuurt m misschien terug, dus denk er maar om
![]()
Ik ga ze dan dumpen voor 12k.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is er een push van dreetje zijn clubwat voor origneels heeft hij allemaal gekocht met al die miljoenen.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit gaat zijn prijs wel stijgen. Hoop ik.![]()
Kom ik dan met mijn 5 kallstrommetjes.
Zhano had toen een puush.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef FCsuarez het volgende:
is er een push van dreetje zijn clubwat voor origneels heeft hij allemaal gekocht met al die miljoenen.
Volgens mij had hij NIF/IF/SIF/TOTY Ibra, TOTY Ronaldo, TOTY Messi enz enz enzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alle toty'squote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
![]()
zijn er wel ziek veel van dit jaar. denk ook nog steeds dat TOTY lahm ooit wel gaat stijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit gaat zijn prijs wel stijgen. Hoop ik.
had beter voor dat halve miljoen IF bonucci in kunnen slaan denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zhano had toen een puush.
Volgens mij had hij NIF/IF/SIF/TOTY Ibra, TOTY Ronaldo, TOTY Messi enz enz enzhij heeft maar een topsquad van 183. of heeft hij het over 58 accounts heen en weer gepompt
![]()
#FreeTrapz![]()
Daar had ik 45 stuks van ongeveer. Betere investering. Maar 4 keer een ton pakken is gewoon leukerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn er wel ziek veel van dit jaar. denk ook nog steeds dat TOTY lahm ooit wel gaat stijgen.
had beter voor dat halve miljoen IF bonucci in kunnen slaan denk ik.![]()
![]()
ik ben er niet voor gemaakt. geef het toch altijd wel weer ergens aan packs uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar had ik 45 stuks van ongeveer. Betere investering. Maar 4 keer een ton pakken is gewoon leukernu wel een lekker team van de week de handel maar eens in de verkoop en dan wat leuks maken.
#FreeTrapz![]()
Ik wil TOTY Ibra nog hebben. Anders moet ik gewone Ibra kopen en een shitload aan +6 all attr kaartjes. Komt ook wel op het zelfde neer eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ben er niet voor gemaakt. geef het toch altijd wel weer ergens aan packs uit.nu wel een lekker team van de week de handel maar eens in de verkoop en dan wat leuks maken.
![]()
''Met 20 euro help je een kind zijn oorlogservaringen te vergeten''!
![]()
!
Hala Madrid !
passie in de polderquote:![]()
Hala Madrid !
1 iemand op tweakers is heel rijk en dan hebben we het gelijk over dat ze daar rijker zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
We staan voor paal.
ps. mijn duurste team zal niet veel goedkoper zijn, en dan heb ik nog wel wat materiaal in andere teams rondlopen
(kijk-mij-rijk-zijn posts)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Wij" waren vorig jaar net zo rijk, alleen zagen we vooral het resultaat op de bankrekening en niet in de teams waarmee we speelden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 iemand op tweakers is heel rijk en dan hebben we het gelijk over dat ze daar rijker zijn
ps. mijn duurste team zal niet veel goedkoper zijn, en dan heb ik nog wel wat materiaal in andere teams rondlopen
(kijk-mij-rijk-zijn posts)
![]()
Met gerriequote:![]()
"Ik ben nu als het ware haar vagina aan het strelen"![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik gewoon nog 10 euro voor 100k kon krijgen had ik nu ook even een paar honderd euro opgehaald, maar helaas is het geen poep waard dit jaar![]()
![]()
Piazon gewisseld al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die IF Bale is wel veel duurder dan ik had gedacht, ok dat team is dus wel duurder dan alles wat ik heb bij elkaar, maar niet veel![]()
![]()
Kan je beter SIF Griezmann en Di Maria gebruikenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Toefjes het volgende:
De gemiddeldes van die tweakers gastZo slecht is niemand op fok. Zelfs Fuszy niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Ja, neem het maar voor hun op he. Verrader.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien heeft hij wel heel veel assists maar dat zien we nu niet.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Messi scoorde ook niet veel. Had geen zin om alle screens te posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien heeft hij wel heel veel assists maar dat zien we nu niet.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, neem het maar voor hun op he. Verrader.![]()
![]()
Er is niemand die veel scoort..dus tenzij zijn tegenstander 2 of 3 eigen goals per wedstrijd maakt is het nog steeds kut.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien heeft hij wel heel veel assists maar dat zien we nu niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi prijsverschil ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Zijn Iniesta:
[ afbeelding ]
Mijn Iniesta:
[ afbeelding ]
Haha, ik win.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom is iedereen zo'n fan van Montero? Helemaal geen speciale stats toch?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Schaduw op Alves5* skills jonguhquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef Revontulet het volgende:
Waarom is iedereen zo'n fan van Montero? Helemaal geen speciale stats toch?![]()
Moreno trouwens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef Revontulet het volgende:
Waarom is iedereen zo'n fan van Montero? Helemaal geen speciale stats toch?
en:quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, had toen de goedkoopste bin gepakt en die was toevallig met een shadow kaartje. Maar is wel de beste RB die ik tot nu toe gehad heb met Fifaquote:![]()
![]()
Sorry, Moreno inderdaad. Maar toch, op die 5 star skills na niets speciaals toch?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En dat met High/Low.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had toen de goedkoopste bin gepakt en die was toevallig met een shadow kaartje. Maar is wel de beste RB die ik tot nu toe gehad heb met Fifawat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik had TOTY Lahm in een pack, was niks bijzonders. Ik vind Pisczek beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had toen de goedkoopste bin gepakt en die was toevallig met een shadow kaartje. Maar is wel de beste RB die ik tot nu toe gehad heb met Fifa![]()
Velaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef TheFastOne het volgende:
IF Vela, SIF Dos Santos of IF Sanchez samen voorin met Diego Costa?
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nee, maar die 5* skills (en 4* weak foot) zijn wel meteen doorslaggevend..zoveel zijn er niet. En als Colombiaan kan je hem in aardig wat leuke teams inpassen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef Revontulet het volgende:
Sorry, Moreno inderdaad. Maar toch, op die 5 star skills na niets speciaals toch?
Al kon dat vorig jaar wat makkelijker met dat chemsysteem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzema (al dan niet IF), anders Sanchez (Vela te slechte weak foot, Dos Santos te zwak voor in de spits -> wide CAM).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef TheFastOne het volgende:
IF Vela, SIF Dos Santos of IF Sanchez samen voorin met Diego Costa?![]()
Sanchez is de RM, en die heeft high/high. Dus die verzet wat meer verdedigend werk. High/high op de RM en LM voelt deze Fifa prettiger aan dan de vorige.quote:![]()
Eerder Benzema dan. Anders Vela. Andere 2 zijn niet echt spitsen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef TheFastOne het volgende:
IF Vela, SIF Dos Santos of IF Sanchez samen voorin met Diego Costa?
Maar die pauperweakfoot van Vela..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar ik vind TOTY Alves de beste RB waar ik tot nu toe mee gespeeld heb in Fifa.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had TOTY Lahm in een pack, was niks bijzonders. Ik vind Pisczek beter.![]()
Ja okeequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:03 schreef DutchSL het volgende:
Ja, dat zei je al.
"De rest" hier die hem heeft gebruikt(e) hem als RM volgens mij
Als RM ook gebruikt. Maar 7 chem![]()
![]()
Ik heb hem ook even als RM gebruikt. Wat een baas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:03 schreef DutchSL het volgende:
Ja, dat zei je al.
"De rest" hier die hem heeft gebruikt(e) hem als RM volgens mij
Avdic
Hala Madrid !
Er is niemand.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ en overige bilridders, wordt er nog geskyped?![]()
Ik ben wel paraat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die tattoo van Beerens is nieuw toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat wil je? Coöpsen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er is niemand.![]()
Ik ben wel paraat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel echt genieten ja. Leo "ja hoorrrrrrrrrrrr" Oldenburger en Siske de Ratquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan hier niet meer naar luisteren. Geluid gaat uit bij AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is goed.quote:Gisteren ging het bagger slecht met Ozz (offcourse) dus moet weer even bossen.
4-2-4 met Brazilie en Jo op CDM is geen goed idee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net als vorig jaar stort Vitesse in elkaar na de winterstop.
Lijkt PSV wel (toen het nog een topclub was..)![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is goed.Gisteren ging het bagger slecht met Ozz (offcourse) dus moet weer even bossen.
4-2-4 met Brazilie en Jo op CDM is geen goed idee.Klinkt goed.
Ik heb in een paar dagen tijd weer ruim 1000 berichten gemist.Wie de fak spamt er zoveel?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DS2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Klinkt goed.
Ik heb in een paar dagen tijd weer ruim 1000 berichten gemist.Wie de fak spamt er zoveel?
![]()
Moet je even verder naar boven scrollen.quote:
Ozz die DS2 boos maakt.
Dit AZ is wel een schijtploeg
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/308812
lucky![]()
![]()
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:45:31#PSV is dichtbij een verkoop van spits Tim Matavz aan Rubin Kazan, meer morgen in het ED. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:47:47#Matavz wil zelf ook graag naar Rubin Kazan, dat volop roebels voor hem en #PSV heeft. Zie #ED morgen reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een zieke voetballer is het toch.quote:![]()
Wat een legendquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Eentje voor in het plakboek.
[ afbeelding ]
Deze is ook legendarisch.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook legendarisch.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:quote:
Douglaoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie is die Braziliaanse CB?
*in b4 DS2 antwoord geeft![]()
Kan niet dribbelenquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga zelf spelen ipv die kut filmpjes te kijkenquote:
Grandesco![]()
![]()
![]()
LitmanenAFCAquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga zelf spelen ipv die kut filmpjes te kijken
Grandesco![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga zelf spelen ipv die kut filmpjes te kijken
Grandesco![]()
![]()
Ik kijk die filmpjes met plezier. Smaken verschillen, helaas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aanOm dreetje kon je tenminste nog lachen
![]()
Ja jij hebt geen smaak en ik heb wel smaak.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik kijk die filmpjes met plezier. Smaken verschillen, helaas.![]()
Ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja jij hebt geen smaak en ik heb wel smaak.![]()
![]()
![]()
![]()
Zelden zo hard gelachenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
laOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
po
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: