SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 05-02-2014 00:08:58 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bal in mond.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Ballen happen op z'n DS2'sOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
avond![]()
IF moreno als CAM. 20K. ik zeg koopje
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geojen kiepert hoor Roda
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ard van Peppen zit niet lekker in de wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
-10 volgende week verwacht in gerlos
maar even wat extra vesten halen denk ik
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
waarom betaal je dan ook 12K te veel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine 7k winst na 2x relistendat maakt de 12k die ik te veel heb betaald voor Filipe Luis (
) weer goed.
Gelijk eentje teruggekocht voor 13.250.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat hij 12k duurder was geworden van zaterdag op zondag.. had ik niet verwacht. En nu is hij weer 8k duurder dan wat ik ervoor betaald heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom betaal je dan ook 12K te veel.![]()
Hihi, gekke ikkequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon even halen. Beter dan Armenteroswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Na deze post wist ik dat hij ging scorenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon even halen. Beter dan Armenteros
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je geld ingezetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na deze post wist ik dat hij ging scoren![]()
?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Koeman kan een team met Immers en Armenteros laten renderen. Misschien iets voor PSV na dit seizoen.![]()
gewoon te lang gewacht met kopen dus. iets met achteraf, koe en kont.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat hij 12k duurder was geworden van zaterdag op zondag.. had ik niet verwacht. En nu is hij weer 8k duurder dan wat ik ervoor betaald heb.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik geef gewoon antwoord op jouw vraag zak hooiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon te lang gewacht met kopen dus. iets met achteraf, koe en kont.![]()
![]()
dat zie ik niet als te veel betalen. maar gewoon verkeerd gegokt. 99 van de 100 keer scheelt het je 5K.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op jouw vraag zak hooiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo veel verschil zit er nou ook weer niet inquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Zhano het volgende:
Net weer FIFA 14 op de PS4 gespeeld. Nu maar eens aanmelden voor chemo![]()
Het voelt alleen iets soepeler aan![]()
Soepeler? Je kunt maar 8 kanten opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo veel verschil zit er nou ook weer niet in![]()
Het voelt alleen iets soepeler aanEn iedereen die ik tegenkom speelt hetzelfde. Alle ballen naar voren spammen als een stel mongolen
Vraag me echt af waarom je dan FIFA speelt...
![]()
meteen even darksonic's forrest downloadenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://darksonicjj2.webs.com/about.htm
DS2
#FreeTrapz![]()
"duh"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://darksonicjj2.webs.com/about.htm
DS2![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan maar 8 kanten op? Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Soepeler? Je kunt maar 8 kanten opEn iedereen die ik tegenkom speelt hetzelfde. Alle ballen naar voren spammen als een stel mongolen
Mensen spelen echt niet anders op next gen dan op "old gen" alleen de mensen die hebben geupgrade naar de X1 of PS4 zijn misschien wel gewoon beter en fanatiekere gamers
![]()
Mijne gelukkig ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn sites van toen ik 14 was bestaan al lang niet meer, Geocities![]()
Bestaat CU2 eigenlijk nog?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op de PS3 kon ik lekker gecontroleerd dribbelen, op PS4 vliegt de bal alle kanten op behalve die ik wil. En mensen zijn blijkbaar idd fanatieker, op een manier dat ze alles doen om te winnen ook al heeft het geen fuck met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan maar 8 kanten op? Wat is dat nou weer voor onzinMensen spelen echt niet anders op next gen dan op "old gen" alleen de mensen die hebben geupgrade naar de X1 of PS4 zijn misschien wel gewoon beter en fanatiekere gamers
![]()
FUT 13 gaan spelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Soepeler? Je kunt maar 8 kanten opEn iedereen die ik tegenkom speelt hetzelfde. Alle ballen naar voren spammen als een stel mongolen
zitten nog mensen die gewoon willen voetballen in plaats van debiele tactieken en dat soort shit uit halen om te winnen
#FreeTrapz![]()
Nee FIFA 13 is ook aids op stokjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FUT 13 gaan spelenzitten nog mensen die gewoon willen voetballen in plaats van debiele tactieken en dat soort shit uit halen om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |