SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 05-02-2014 00:08:58 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bal in mond.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Ballen happen op z'n DS2'sOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
avond![]()
IF moreno als CAM. 20K. ik zeg koopje
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geojen kiepert hoor Roda
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ard van Peppen zit niet lekker in de wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
-10 volgende week verwacht in gerlos
maar even wat extra vesten halen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
waarom betaal je dan ook 12K te veel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine 7k winst na 2x relistendat maakt de 12k die ik te veel heb betaald voor Filipe Luis (
) weer goed.
Gelijk eentje teruggekocht voor 13.250.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat hij 12k duurder was geworden van zaterdag op zondag.. had ik niet verwacht. En nu is hij weer 8k duurder dan wat ik ervoor betaald heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom betaal je dan ook 12K te veel.![]()
Hihi, gekke ikkequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon even halen. Beter dan Armenteroswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Na deze post wist ik dat hij ging scorenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord moet hem gewoon even halen. Beter dan Armenteros
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |