Gewoon met meer vrouwen gaan chatten???quote:Op zondag 16 februari 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Om dates te versnellen moet ik eerst dates regelen. Laat dat nu net niet een sterk punt van me zijn.

Je hebt het de hele tijd over die dates die tot 4x een vervolg krijgen. Dus voor je komende date, wacht je niet to date 4.. maar bij date 1 of 2 ga je al zoenen. Blijkbaar kan je het wel bij date 4..d us ook wel bij date 2quote:Op zondag 16 februari 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Om dates te versnellen moet ik eerst dates regelen. Laat dat nu net niet een sterk punt van me zijn.

Bij mijn laatste date-serie hebben we op date twee gezoend, idem met date drie. Ondanks de hele week voor de date berichten dat ze me graag weer wilde zien was ze bij date vier ineens heel erg afstandelijk. Een echte verklaring heb ik hier niet voor aangezien we daarna wel weer gewoon ontzettend veel appen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het de hele tijd over die dates die tot 4x een vervolg krijgen. Dus voor je komende date, wacht je niet to date 4.. maar bij date 1 of 2 ga je al zoenen. Blijkbaar kan je het wel bij date 4..dus ook wel bij date 2
Waar? Ik heb het op lexa geprobeerd maar dat leverde me echt 0,0 op. Tinder start helaas niet meer op om de een of andere rare reden, dus als je nog suggesties hebt?quote:Gewoon met meer vrouwen gaan chatten???

Oplossingsgericht denken, ik hou ervan.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Tinder deinstalleren en opnieuw downloaden misschien?
En je hebt geen date 5 voorgesteld?

Omdat ze nooit in de kroeg komen, omdat buiten iedereen met zichzelf bezig is / met hun foon, oordopjes. En dat soort blabla krijg je danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:58 schreef Barbusse het volgende:
En ik begrijp nog steeds niet waarom het zo'n probleem is om in de kroeg of whatnot vrouwen persoonlijk aan te spreken

Blablabla, ga dan ergens anders heen. Ik zie genoemd gedrag zeldenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze nooit in de kroeg komen, omdat buiten iedereen met zichzelf bezig is / met hun foon, oordopjes. En dat soort blabla krijg je dan

Ik zie t gedrag wel, maar de meesten staan gewoon open voor een praatje. Ze zijn enkel met hun foon bezig omdat ze zich vervelen en ook niets beters te doen weten bv.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blablabla, ga dan ergens anders heen. Ik zie genoemd gedrag zelden

Beide al gedaan. Tinder blijft dezelfde foutmelding geven (die heb ik eerder ook gehad maar toen is hij het miraculeus toch gaan doen). Gisteren zou date vijf zijn, maar rond een uur of zes gaf ze aan te moe te zijn om iets leuks te gaan doen. Toen ik aanbood er dan een avondje bankhangen met een flesje wijn van te maken was de reactie dat ze eisen heeft aan een date.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Tinder deinstalleren en opnieuw downloaden misschien?
En je hebt geen date 5 voorgesteld?
Ik spreek vaak zat vrouwen aan, dat is niet mijn probleem. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen die ik nog geen vijf minuten ken, maar daar blijft het dan ook vaak bij.quote:En ik begrijp nog steeds niet waarom het zo'n probleem is om in de kroeg of whatnot vrouwen persoonlijk aan te spreken.

Waar heb je het dan over?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef yats het volgende:
Ik spreek vaak zat vrouwen aan, dat is niet mijn probleem. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen die ik nog geen vijf minuten ken, maar daar blijft het dan ook vaak bij.

Ik begrijp het ook niet meerquote:

Dat is divers. Soms kan een opmerking over hoe de bewuste dame eruit ziet (of ik vraag naar een tatoeage ofzo die ik toevallig kan zien) al gespreksstof opleveren. Maar het kan ook zijn dat we binnen een paar zinnen over gemaakte reizen of vreemde hobby's praten. Ik weet gewoon dat je er ook een wat meer seksuele draai aan moet geven, maar op de een of andere manier durf ik dat dan weer niet te doen.quote:

Sexuele draai?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is divers. Soms kan een opmerking over hoe de bewuste dame eruit ziet (of ik vraag naar een tatoeage ofzo die ik toevallig kan zien) al gespreksstof opleveren. Maar het kan ook zijn dat we binnen een paar zinnen over gemaakte reizen of vreemde hobby's praten. Ik weet gewoon dat je er ook een wat meer seksuele draai aan moet geven, maar op de een of andere manier durf ik dat dan weer niet te doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |