Megrouw in kwestie heeft gister grotendeels alles zelf betaald, en ik woon nog thuis, waarom heeft ze dan bij mij een andere woning nodig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zult nu wel weer kwaad op me worden, maar ik moet toch even wat negatieve punten opmerken. Waarom hou je in vredesnaam bij hoe vaak jullie hebben gezoend?Vind ik echt heel raar overkomen. Dit is dus het meisje met al een kind, zonder werk en dat bij haar ex woont? Leuk dat je een leuke date hebt gehad, maar pas een beetje op dat ze je niet gebruikt om zo een ander onderkomen te hebben etc.
Ik heb het net bij mezelf even uitgeprobeerd en het is makkelijker omdat je dan aan beide kanten 1 vinger overhoudt (excl. duim), anders zit je met 2 vingers op je dijbeen. Het e.e.a. zal ook wel te maken hebben met de verbindingen tussen de spier en pezen van je vinger.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
Ringvinger plus middelvinger werkt wel makkelijker, maar ik weet niet hoe ik dat moet beargumenteren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het net bij mezelf even uitgeprobeerd en het is makkelijker omdat je dan aan beide kanten 1 vinger overhoudt (excl. duim), anders zit je met 2 vingers op je dijbeen. Het e.e.a. zal ook wel te maken hebben met de verbindingen tussen de spier en pezen van je vinger.
Tof ]quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Megrouw in kwestie heeft gister grotendeels alles zelf betaald, en ik woon nog thuis, waarom heeft ze dan bij mij een andere woning nodig?
Als het klikt klikt het, eindelijk een succelvolle date na anderhalf jaar.
Dude...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het net bij mezelf even uitgeprobeerd en het is makkelijker omdat je dan aan beide kanten 1 vinger overhoudt (excl. duim), anders zit je met 2 vingers op je dijbeen. Het e.e.a. zal ook wel te maken hebben met de verbindingen tussen de spier en pezen van je vinger.
Ow, is dat de reden? En ik maar denken dat het is omdat ik te weinig date en te weinig een kl*tzak ben tegenover vrouwen die ik probeer te versieren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien dat jullie hier daarom zo weinig neuken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef yats het volgende:
te weinig een kl*tzak ben tegenover vrouwen die ik probeer te versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Je kunt erom lachen, maar een van mijn beste maten is wel zo en versiert de ene na de andere vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Zullen we deze reeks dan maar opdoeken als dat het antwoord is op alle vragen hier?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen, maar een van mijn beste maten is wel zo en versiert de ene na de andere vrouw.
En je bent bevriend met een klootzak omdat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen, maar een van mijn beste maten is wel zo en versiert de ene na de andere vrouw.
Hij is alleen bij het versieren een klootzak. Aangezien ik geen borsten en een kut heb is hij tegen mij altijd aardig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
En je bent bevriend met een klootzak omdat?
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet logisch dat iemand die je eigenlijk belachelijk maakt in een gesprek of je soms letterlijk in je gezicht uitscheld de ochtend erna naast je in bed ligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Vertel, wat voor klootzakkerige dingen doet hij dan.
Dat zal hij vast serieus bedoelen, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet logisch dat iemand die je eigenlijk belachelijk maakt in een gesprek of je soms letterlijk in je gezicht uitscheld de ochtend erna naast je in bed ligt.
Of het serieus is of niet maakt niet uit. Het heeft blijkbaar wel het effect dat hij wil bereiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zal hij vast serieus bedoelen, ja.
En het zijn ook leuke vrouwen die hij meekrijgt? Als in.. jij zou die dames ook wel willen daten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Of het serieus is of niet maakt niet uit. Het heeft blijkbaar wel het effect dat hij wil bereiken.
Zonder twijfel ja. Al zegt dat nog niets, ik heb weinig eisen qua vrouwen behalve dan dat ze 'iets' uit moeten stralen, lief zijn en ik met hen kan lachen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het zijn ook leuke vrouwen die hij meekrijgt? Als in.. jij zou die dames ook wel willen daten?
Waarom doe je je vriend dan niet gewoon na.. kijken of t ook voor jou werkt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder twijfel ja. Al zegt dat nog niets, ik heb weinig eisen qua vrouwen behalve dan dat ze 'iets' uit moeten stralen, lief zijn en ik met hen kan lachen.
Omdat ik niet zo in elkaar steek. Het zit niet in mij om me als een klootzak te gedragen. Zowel niet tegen vrouwen, als tegen mannen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom doe je je vriend dan niet gewoon na.. kijken of t ook voor jou werkt?
ach, wat is nu 1 avondjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo in elkaar steek. Het zit niet in mij om me als een klootzak te gedragen. Zowel niet tegen vrouwen, als tegen mannen.
Als ik zou geloven dat het zou werken zou ik het proberen. Het is meestal alleen niet zo'n goed idee om jezelf anders voor te doen dan je bent.quote:
Je gelooft dat het werkt, aangezien het voor je vriend schijnt te werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik zou geloven dat het zou werken zou ik het proberen. Het is meestal alleen niet zo'n goed idee om jezelf anders voor te doen dan je bent.
Dat riedeltje wordt al 158 topics lang afgestokenquote:Op zondag 16 februari 2014 08:40 schreef Fascination het volgende:
Ach, het 'alle vrouwen vallen op klootzakken'-riedeltje wordt altijd afgestoken door mannen bij wie het daten maar niet wil lukken. Ipv naar zichzelf kijken, zoeken ze een oorzaak die buiten henzelf ligt zodat ze lekker in zelfmedelijden kunnen wegkwijnen. De waarheid is echter meestal dat de 'aardige jongens' vaak jankerige types zijn die vaak zeiken en niet zo gevat, scherp of goed in sociaal contact zijn.
Ja, vergeefse moeite inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat riedeltje wordt al 158 topics lang afgestoken
Euuh ja dat maakt heel veel uit!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Of het serieus is of niet maakt niet uit. Het heeft blijkbaar wel het effect dat hij wil bereiken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 08:40 schreef Fascination het volgende:
Ach, het 'alle vrouwen vallen op klootzakken'-riedeltje wordt altijd afgestoken door mannen bij wie het daten maar niet wil lukken. Ipv naar zichzelf kijken, zoeken ze een oorzaak die buiten henzelf ligt zodat ze lekker in zelfmedelijden kunnen wegkwijnen. De waarheid is echter meestal dat de 'aardige jongens' vaak jankerige types zijn die vaak zeiken en niet zo gevat, scherp of goed in sociaal contact zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2014 08:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Euuh ja dat maakt heel veel uit!Als je tegen een meid roept domme muts met een glimlach omdat ze iets doms roept, is heel wat anders dan dat je haar uitscheld voor kuthoer.
Vrouwen houden van dominante mannen, af en toe een verbaal tikje uitdelen laat zien dat je verbaal gezien je mannetje staat. Vrouwen houden niet van mannen die overal ja en amen op zeggen. Dat heeft helemaal niks te maken met een klootzak zijn.
Idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vergeefse moeite inderdaad.
Dat is het dus juist, dat bovenste doe ik ook gewoon. Maar blijkbaar heb ik er de kop niet voor dat het bij mij anders beoordeeld word dan bij vrienden van me. Een ja en amen type ben ik zeker niet. Sterker nog, ik geef meestal duidelijk mijn mening en als iemand dat niet bevalt heeft die persoon gewoon pech.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Euuh ja dat maakt heel veel uit!Als je tegen een meid roept domme muts met een glimlach omdat ze iets doms roept, is heel wat anders dan dat je haar uitscheld voor kuthoer.
Vrouwen houden van dominante mannen, af en toe een verbaal tikje uitdelen laat zien dat je verbaal gezien je mannetje staat. Vrouwen houden niet van mannen die overal ja en amen op zeggen. Dat heeft helemaal niks te maken met een klootzak zijn.
Vind ik ook niet makkelijk hoor. En gezellig praten is leuk en aardig, maar je bent daar met een doel he, moet je niet vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het dus juist, dat bovenste doe ik ook gewoon. Maar blijkbaar heb ik er de kop niet voor dat het bij mij anders beoordeeld word dan bij vrienden van me. Een ja en amen type ben ik zeker niet. Sterker nog, ik geef meestal duidelijk mijn mening en als iemand dat niet bevalt heeft die persoon gewoon pech.
Gisteravond kwam ik in een gesprek met een vriend en een vriendin van me er achter wat mijn grootste probleem waarschijnlijk is (en wat enkele foksters me ook al eens verteld hebben als mogelijke oorzaak). Ik ben gewoon te onzeker, en dan met name over mezelf (mijn uiterlijk vooral). Dit is niet eens altijd bewust aan mij te merken, maar sluimert onbewust mee op het moment dat ik een vrouw probeer te versieren. Het gekke is wel, zodra ik een keer een date heb durf ik gewoon prima mezelf te zijn en is het eigenlijk altijd gezellig (met een vervolgdate als logisch gevolg). Echter, als een date vanuit 'gezellig praten' naar zoenen of meer zou moeten gaan laat ik het initiatief eigenlijk volledig bij mijn date en dat is natuurlijk niet de situatie zoals die zou moeten zijn.
Dat ik niet direct initiatief neem tot zoenen of meer heeft slechts ten dele met mijn onzekerheid te maken. Het is ook een beetje een nadeel van mijn opvoeding waarbij mij teveel geleerd is altijd een 'gentleman' te zijn. Laat ik het zo zeggen, als ik 100-150 jaar terug geboren was had ik me meer dan prima kunnen redden gezien mijn achtergrond/opvoeding.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Zou dan toch zijn dat de fokkers hier wel eens wat nuttigs zeggen?
Je weet ondertussen toch wel dat vrouwen graag willen dat de man leiding neemt, zeker bij een eerste zoen. Als je dan niets doet, omdat jij te onzeker bent, gaat zij denken dat jij niet wil.. of niet durft. Beiden werken niet in je voordeel, dus dan is het logisch dat het al snel einde verhaal is.
Dus nu weet je dat het iets is wat je bij jezelf kan veranderen en kan je stoppen over dat vrouwen badboys willen.
Om dates te versnellen moet ik eerst dates regelen. Laat dat nu net niet een sterk punt van me zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Omdat de wereld nu veel sneller is. Of jemoet en grietje vinden die dat niet erg vindt.
En leuk en alles die opvoeding, maar je hebt jezelf nu in eigen hand he. Dus waarom dan niet een paar dates versnellen?
Gewoon met meer vrouwen gaan chatten???quote:Op zondag 16 februari 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Om dates te versnellen moet ik eerst dates regelen. Laat dat nu net niet een sterk punt van me zijn.
Je hebt het de hele tijd over die dates die tot 4x een vervolg krijgen. Dus voor je komende date, wacht je niet to date 4.. maar bij date 1 of 2 ga je al zoenen. Blijkbaar kan je het wel bij date 4..d us ook wel bij date 2quote:Op zondag 16 februari 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Om dates te versnellen moet ik eerst dates regelen. Laat dat nu net niet een sterk punt van me zijn.
Bij mijn laatste date-serie hebben we op date twee gezoend, idem met date drie. Ondanks de hele week voor de date berichten dat ze me graag weer wilde zien was ze bij date vier ineens heel erg afstandelijk. Een echte verklaring heb ik hier niet voor aangezien we daarna wel weer gewoon ontzettend veel appen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het de hele tijd over die dates die tot 4x een vervolg krijgen. Dus voor je komende date, wacht je niet to date 4.. maar bij date 1 of 2 ga je al zoenen. Blijkbaar kan je het wel bij date 4..dus ook wel bij date 2
Waar? Ik heb het op lexa geprobeerd maar dat leverde me echt 0,0 op. Tinder start helaas niet meer op om de een of andere rare reden, dus als je nog suggesties hebt?quote:Gewoon met meer vrouwen gaan chatten???
Oplossingsgericht denken, ik hou ervan.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Tinder deinstalleren en opnieuw downloaden misschien?
En je hebt geen date 5 voorgesteld?
Omdat ze nooit in de kroeg komen, omdat buiten iedereen met zichzelf bezig is / met hun foon, oordopjes. En dat soort blabla krijg je danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:58 schreef Barbusse het volgende:
En ik begrijp nog steeds niet waarom het zo'n probleem is om in de kroeg of whatnot vrouwen persoonlijk aan te spreken
Blablabla, ga dan ergens anders heen. Ik zie genoemd gedrag zeldenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze nooit in de kroeg komen, omdat buiten iedereen met zichzelf bezig is / met hun foon, oordopjes. En dat soort blabla krijg je dan
Ik zie t gedrag wel, maar de meesten staan gewoon open voor een praatje. Ze zijn enkel met hun foon bezig omdat ze zich vervelen en ook niets beters te doen weten bv.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blablabla, ga dan ergens anders heen. Ik zie genoemd gedrag zelden
Beide al gedaan. Tinder blijft dezelfde foutmelding geven (die heb ik eerder ook gehad maar toen is hij het miraculeus toch gaan doen). Gisteren zou date vijf zijn, maar rond een uur of zes gaf ze aan te moe te zijn om iets leuks te gaan doen. Toen ik aanbood er dan een avondje bankhangen met een flesje wijn van te maken was de reactie dat ze eisen heeft aan een date.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Tinder deinstalleren en opnieuw downloaden misschien?
En je hebt geen date 5 voorgesteld?
Ik spreek vaak zat vrouwen aan, dat is niet mijn probleem. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen die ik nog geen vijf minuten ken, maar daar blijft het dan ook vaak bij.quote:En ik begrijp nog steeds niet waarom het zo'n probleem is om in de kroeg of whatnot vrouwen persoonlijk aan te spreken.
Waar heb je het dan over?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef yats het volgende:
Ik spreek vaak zat vrouwen aan, dat is niet mijn probleem. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen die ik nog geen vijf minuten ken, maar daar blijft het dan ook vaak bij.
Ik begrijp het ook niet meerquote:
Dat is divers. Soms kan een opmerking over hoe de bewuste dame eruit ziet (of ik vraag naar een tatoeage ofzo die ik toevallig kan zien) al gespreksstof opleveren. Maar het kan ook zijn dat we binnen een paar zinnen over gemaakte reizen of vreemde hobby's praten. Ik weet gewoon dat je er ook een wat meer seksuele draai aan moet geven, maar op de een of andere manier durf ik dat dan weer niet te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |