Wel eens er over nagedacht om te verhuizen naar een stad?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Faxie het volgende:
Nope, nope, nope, nope. Ik woon in een dorp he
Als je zegt dat je hem een miljoen euro geeft als hij binnen 1 maand relatie materiaal kan vinden doet hij het ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:49 schreef ook_gek het volgende:
Zullen we eens samen 3 uurtjes door je dorp lopen? Voor elke leuke vrouw die we tegen komen krijg ik 5 euro van je.
Dat gun ik hem en ieder ander ook. Ik denk ook dat niemand hier een hekel heeft aan Faxie of Complex als persoon. Het is meer de houding die mensen irriteert. Het idee dat het altijd de schuld van een ander is. Of dat ze elke keer wel een nieuw probleem weten te verzinnen als je ze helpt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:17 schreef Cassandra87 het volgende:
En ja dat ik dat zeg heeft hij niets aan maar wilde t toch even gezegd hebben.. Ik hoop dat fax iemand gaat treffen waar hij een relatie mee kan opbouwen en daar moet hij zelf iets aan doen maar bashen gaat m niet helpen
Beetje hypocriet als je er zelf net zo hard aan mee doet, vind je nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Voor een potje gebash en mensen neerhalen zit je bij Fok! altijd goed, zelfs in goedbedoelde subforums en topicreeksen als dit
Geef eens een paar quotes waarin ik anderen bash? Ik kan me niet herinneren dat ik (met opzet) mensen afkraakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel eens er over nagedacht om te verhuizen naar een stad?
[..]
Als je zegt dat je hem een miljoen euro geeft als hij binnen 1 maand relatie materiaal kan vinden doet hij het ook.
[..]
Dat gun ik hem en ieder ander ook. Ik denk ook dat niemand hier een hekel heeft aan Faxie of Complex als persoon. Het is meer de houding die mensen irriteert. Het idee dat het altijd de schuld van een ander is. Of dat ze elke keer wel een nieuw probleem weten te verzinnen als je ze helpt.
Op een gegeven moment zijn mensen dat zat.
[..]
Beetje hypocriet als je er zelf net zo hard aan mee doet, vind je niet
Dat is dus ook mijn punt. Op een gegeven moment wordt inzien dat het ook anders kan en dat dat ook gaat gebeuren, veel moeilijker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan me voorstellen dat die houding gaat irriteren op een gegeven moment, alleen kan ik me ook wel voorstellen dat het bijzonder moeilijk is deze af te leren.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk zie jij ze niet, anders had je aan de bak gemoeten. Dit komt perfect voor je uit zo. Kan je lekker klagen over hoe kut het is zonder actie te ondernemen.
Zullen we eens samen 3 uurtjes door je dorp lopen? Voor elke leuke vrouw die we tegen komen krijg ik 5 euro van je.
Met m'n zelfvertrouwen is weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:17 schreef Cassandra87 het volgende:
In een echt dorp ken je elkaar ook al eeuwen of woon je niet in zo'n dorp fax?
Maar dat eeuwige gebash op faxie dat ie zelf t contact weerhoudt en niets doet word ik wel een beetje moe. Volgens mij hebben we t over iemand die vrij actief dingen onderneemt. Reizen, sporten etc. Ok hij gaat niet stappen, so what, hij is geen zolder kamer autist, en stappen om te versieren? Ik vond de mannen die ik tegen kwam in de kroeg vreselijk, kan me best voorstellen dat dat andersom ook zo werkt. Plus, als je blauwtje na blauwtje loopt is de natuurlijke reactie dat je een volgende keer liever afhoudt, kan me indenken dat zijn zelfvertrouwen drastisch is gekelderd.
En ja dat ik dat zeg heeft hij niets aan maar wilde t toch even gezegd hebben.. Ik hoop dat fax iemand gaat treffen waar hij een relatie mee kan opbouwen en daar moet hij zelf iets aan doen maar bashen gaat m niet helpen
nou ja ok, zeg al niets meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met m'n zelfvertrouwen is weinig aan de hand.
Buiten dat, de meeste dorpen zien binnen 10 minuten met de auto, 20 minuten niet de fiets van een stadje af. Als je daar 1x per week komt voor sport of hobby in groepsverband niet je van alles tegen komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:17 schreef Cassandra87 het volgende:
In een echt dorp ken je elkaar ook al eeuwen of woon je niet in zo'n dorp fax?
Maar dat eeuwige gebash op faxie dat ie zelf t contact weerhoudt en niets doet word ik wel een beetje moe. Volgens mij hebben we t over iemand die vrij actief dingen onderneemt. Reizen, sporten etc. Ok hij gaat niet stappen, so what, hij is geen zolder kamer autist, en stappen om te versieren? Ik vond de mannen die ik tegen kwam in de kroeg vreselijk, kan me best voorstellen dat dat andersom ook zo werkt. Plus, als je blauwtje na blauwtje loopt is de natuurlijke reactie dat je een volgende keer liever afhoudt, kan me indenken dat zijn zelfvertrouwen drastisch is gekelderd.
6
Niet om je af te vallen hoor, maar dat vraag ik me soms serieus af....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met m'n zelfvertrouwen is weinig aan de hand.
Dat hoteldebotel is niet negatief bedoeld. Het is ook wat overdreven eigenlijk. Het is meer dat ik een beetje opgewonden word.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Strookt niet helemaal met de uitspraak dat je helemaal hoteldebotel raakt als een vrouw aardig tegen je doet.
Opgewonden als inquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat hoteldebotel is niet negatief bedoeld. Het is ook wat overdreven eigenlijk. Het is meer dat ik een beetje opgewonden word.
Zoals het eerste gifjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opgewonden als in
[ afbeelding ]
of als in
[ afbeelding ]
Ah, ok. Maar dat zal vast wel minder worden naarmate je vaker op een leuke manier aangesproken word door een meidquote:
Ik hoop van niet eerlijk gezegd. Ik vind het wel prettig en het beïnvloedt mijn sociale gedrag verder niet. Het is niet zo dat ik opeens heel verlegen word o.i.d.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar dat zal vast wel minder worden naarmate je vaker op een leuke manier aangesproken word door een meid
Ik heb geen vertrouwen in vrouwen... de rest is geen enkel probleem. Opleidingen, toetsen, als ik aan het winkelen ben.. ga regelmatig alleen naar optredens, afgelopen jaar in mn eentje op vakantie geweest, laatst in mn eentje naar de bios geweest omdat ik iets perse wilde zien en niemand mee kon... daar heb ik allemaal geen enkel probleem mee. Het gaat me zelfs erg makkelijk af allemaal. Alleen het vrouwengebeuren he tja...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet om je af te vallen hoor, maar dat vraag ik me soms serieus af....
je had toch wel door dat ik het juist over je zelfvertrouwen met vrouwen had? juist omdat je verder over komt als een ondernemend type. Maar dat zei ik dus ook in mijn post. Mogen sommige in dit topic een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in vrouwen... de rest is geen enkel probleem. Opleidingen, toetsen, als ik aan het winkelen ben.. ga regelmatig alleen naar optredens, afgelopen jaar in mn eentje op vakantie geweest, laatst in mn eentje naar de bios geweest omdat ik iets perse wilde zien en niemand mee kon... daar heb ik allemaal geen enkel probleem mee. Het gaat me zelfs erg makkelijk af allemaal. Alleen het vrouwengebeuren he tja...
Bij mn sporten en hobbies is nogal een scheve man/vrouw verhouding.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Buiten dat, de meeste dorpen zien binnen 10 minuten met de auto, 20 minuten niet de fiets van een stadje af. Als je daar 1x per week komt voor sport of hobby in groepsverband niet je van alles tegen komen.
Maar waar ik moe wordt van Faxie, hij ziet alles negatief. En daar ga je tegen in en dan is het niet waar...
En dan wel van die jankposts : "Ik kom weinig leuke vrouwen hier tegen."
Misschien doet Fax dat expres op FOK! Gewoon om irritant te zijn, nou dat is hem gelukt...
Tja ik ga nou ook weer niet bepaald onzeker om met de vrouwen die ik tegenkom, hoewel het voor mn gevoel nog wel iets beter kan. Het is al 100 keer beter dan vroeger maar dat lijkt niet veel uit te maken uiteindelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je had toch wel door dat ik het juist over je zelfvertrouwen met vrouwen had? juist omdat je verder over komt als een ondernemend type. Maar dat zei ik dus ook in mijn post. Mogen sommige in dit topic een voorbeeld aan nemen
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een eerste reactie althans, als je vaker een mislukking hebt gehad dan een succes. Voor de een is t zelf bescherming en voor de ander is t gewoon echt geen vertrouwen meer. Kan Nog wel veranderen hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit een zieke houding vindt?
Nee, dat ben je niet. Het klinkt een beetje als een beetje hard afgewezen worden door een meid en dan maar gaan denken dat alle vrouwen de spreekwoordelijke kuthoeren zijn. Beetje ongefundeerd in mijn ogen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit een zieke houding vindt?
Vol in de roos. Ik heb er eerlijk gezegd ook weinig vertrouwen in, en dat heeft inderdaad puur met mislukkingen te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een eerste reactie althans, als je vaker een mislukking hebt gehad dan een succes. Voor de een is t zelf bescherming en voor de ander is t gewoon echt geen vertrouwen meer. Kan Nog wel veranderen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |