Elke uitwedstrijd die ik bezocht dit jaar, wonnen we. Hetzelfde geldt voor Sjaak en Onlogisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga weer bij een maat van me kijken maar al de keren dat ik een uitwedstrijd met hem keek wonnen ze niet. Dus bij deze.....
Het was geen gekke wissel. Die dikke Armenteros liep die van Aanholt er al constant uit, dan moet een veel snellere Schaken dat ook lukken. Had alleen niet verwacht dat Schaken minder diepgang dan Bas van Noortwijk zou hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Armenteros was 40-45 keer beter dan Schaken tegen Vitesse. Tenminste een beetje balvast zo nu en dan (zelfs tussen 3 man een keer), hoewel hij ook tyfusgrote fouten maakte.
Had ook die bal af moeten geven.
Maar ik was al met al niet heel ontevreden, zeker niet in vergelijking met de oogaids die Schaken heet, waarvan een zekere persoon zei dat het een "zeer slimme wissel van Koeman was", waarop iemand die zou kunnen fungeren als vijfde lichtmast keihard begon te lachen. He Sjaakje?![]()
post die opstelling dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaken ook niet op de bank.
Caland juicht van binnen
Hetzelfde geldt helemaal niet voor mij, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elke uitwedstrijd die ik bezocht dit jaar, wonnen we. Hetzelfde geldt voor Sjaak en Onlogisch.
Just saying.... wij zijn er niet bij.
Er zit een foute aanname in je theorie. Schaken is tegenwoordig nauwelijks nog sneller dan Armenteros. Daarmee is die knuppel zijn enige wapen kwijt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het was geen gekke wissel. Die dikke Armenteros liep die van Aanholt er al constant uit, dan moet een veel snellere Schaken dat ook lukken. Had alleen niet verwacht dat Schaken minder diepgang dan Bas van Noortwijk zou hebben.
En ik heb gezegd dat als ze nu weer verliezen dat ik niet meer langs kom. Want het wordt gewoon irritant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elke uitwedstrijd die ik bezocht dit jaar, wonnen we. Hetzelfde geldt voor Sjaak en Onlogisch.
Just saying.... wij zijn er niet bij.
Er stond toch al Sjaak joh blinde vink.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt helemaal niet voor mij, maar dat geheel terzijde.
Zelfs in zijn slechtste wedstrijden ging er nog wel enige dreiging van uit door zijn snelheid. Vanavond kan de Schaak helaas geen mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zit een foute aanname in je theorie. Schaken is tegenwoordig nauwelijks nog sneller dan Armenteros. Daarmee is die knuppel zijn enige wapen kwijt.
Lees mijn post nog een keer, brilsmurf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er stond toch al Sjaak joh blinde vink.
Die zetten daar inderdaad de materiaalman neer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt de A1 dit jaar zonder rechtsbuiten? Anders die laten spelen.
Godverdommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zetten daar inderdaad de materiaalman neer.
Anders pleuren we Taument daarneer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zetten daar inderdaad de materiaalman neer.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:01Opstelling #Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Armenteros, Pelle en Boëtius #rodfey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:50Reservebank #Feyenoord: Graafland, Van Beek, Nelom, Bakkal, Goossens, Verhoek en Te Vrede #rodfey reageer retweet
Welke uitpot heb jij meegemaakt die we niet wonnen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een keer, brilsmurf.
Goedzo bolle.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke uitpot heb jij meegemaakt die we niet wonnen?
Heerenveen, Uutje. Of was jij bij PEC in dat lamme stadje van je?
Graafland voorkeur over onze Griek, of is ie geblesseerd? Moet haast wel het tweede zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:01Opstelling #Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Armenteros, Pelle en Boëtius #rodfey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:50Reservebank #Feyenoord: Graafland, Van Beek, Nelom, Bakkal, Goossens, Verhoek en Te Vrede #rodfey reageer retweet
Lamprou is al een tijdje geblesseerd jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Graafland voorkeur over onze Griek, of is ie geblesseerd? Moet haast wel het tweede zijn.
Happels vriendje is geblesseerd ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Graafland voorkeur over onze Griek, of is ie geblesseerd? Moet haast wel het tweede zijn.
Ja hij heeft een kleine breuk dacht ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |