Wat doe je dan in V&A?quote:
Lees je eerst in dan, kleine moeite lijkt me.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef Ghowst het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet zo goed hoe het werkt hierzo.
Ben je ongesteld ofzo, je kan ook best normaal reacheren... jeez -,-quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lees je eerst in dan, kleine moeite lijkt me.
Games & Consoles
Doe maar rustig hoor, ik vertel je alleen dat je topic in het verkeerde forum staat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef Ghowst het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo, je kan ook best normaal reacheren... jeez -,-
en ik zeg alleen alleen dat ik hier net nieuw ben... in welke topic moet ik het dan plaatsen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor, ik vertel je alleen dat je topic in het verkeerde forum staat.
Dat zeg ik toch net. Maar hou het maar gewoon bij dit topic, een mod schopt hem vast wel naar de juiste plek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Ghowst het volgende:
[..]
en ik zeg alleen alleen dat ik hier net nieuw ben... in welke topic moet ik het dan plaatsen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef Ghowst het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo, je kan ook best normaal reacheren... jeez -,-
Je hebt gelijk, er is wel nog 1 nieuwe via amazon.de te krijgen (160gb): http://www.amazon.de/Play(...)TF8&m=A36RGZQGHBMKWOquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon 2e hands consoles?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |