Dat hoor ik ook veel. Ik kom in aanmerking voor zachte lenzen, dus dat zal voor mij geen probleem zijn. Draag je zelf nu ook lenzen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn ervaring is dat zachte lenzen vele malen prettiger zitten dan harde.
QFT!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef spiritusbus het volgende:
Dat lijkt me ook 'eng'. Mijn linkerlens zit prima na een keer oefenen, maar rechts is eigenwijs. Na vaker oefenen moet het wennen, het in- en uitdoen 'zeggen ze'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
QFT!
Durf niet te laten laseren .....
Jep, maandlenzen, dus zacht. Die dingen voel ik niet zitten en ik kan er alles mee doen, zelfs onder water zwemmen met mn ogen openquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef mriekz het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook veel. Ik kom in aanmerking voor zachte lenzen, dus dat zal voor mij geen probleem zijn. Draag je zelf nu ook lenzen?
Ja na een tijdje gaat het "vanzelf" .... totdat je een keer je lens binnenstebuiten uit het bakje haaltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook 'eng'. Mijn linkerlens zit prima na een keer oefenen, maar rechts is eigenwijs. Na vaker oefenen moet het wennen, het in- en uitdoen 'zeggen ze'.
Hoe ging dat bij jullie?
Kwestie van routine. Als ik dronken ben is het uitdoen van lenzen vaak makkelijker dan lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook 'eng'. Mijn linkerlens zit prima na een keer oefenen, maar rechts is eigenwijs. Na vaker oefenen moet het wennen, het in- en uitdoen 'zeggen ze'.
Hoe ging dat bij jullie?
Oja ..... en ze al uitgedaan hebben en nog een keer in je oog graaienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kwestie van routine. Als ik dronken ben is het uitdoen van lenzen vaak makkelijker dan lopen.
ik ben geboren met alle talentenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij jullie?
quote:
Je hebt geen ogen meer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:45 schreef BBQSausage het volgende:
Lenzenhelaas kan ik ze niet meer dragen.
Ha, dat is een goed teken!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kwestie van routine. Als ik dronken ben is het uitdoen van lenzen vaak makkelijker dan lopen.
Linkeroog is gaan ontsteken. Toen ben ik gestopt met dragen van lenzen. Op doktersadvies moest ik maar een bril dragen. Ook om te voorkomen dat de ontsteking terug zou komen.quote:
Je moet je nagels ook niet gebruiken hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef mriekz het volgende:
Zelf heb ik vanaf mijn 24e pas een bril, nooit echt aan het idee van 'ik met een bril' kunnen wennen. Het liefst deed ik m af op foto's etc. Nu ik een paar dagen lenzen heb geprobeerd, vind ik het ge-wel-dig... Tot er 1 een week geleden al stuk was (toch maar mn nagels knippen...) en opnieuw besteld moet worden. Grom.
Ik wil het wel erg graag laten lukken...
geen ervaring met zachte lenzen maar het is wel zo dat je sneller 'last' hebt. Je voelt 'vuil' sneller. Maar je went wel aan (harde) lenzen en uiteindelijk voel je ze niet eens meer zitten. :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef spiritusbus het volgende:
't Onderwerp is toch echt wel vaker voorgekomen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef mriekz het volgende:
Ik kon verder hier nergens wat vinden over lenzen... Dát vond ik al bijzonder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |