abonnement Unibet Coolblue
pi_144475569
Voor mensen die onbeperkt codes willen aanmaken voor vrienden, dit gevonden op internet.

Vul bij https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily jouw zakelijk email adres dennis.slangen@vodafone.com in en daarna je eigen mail adres. Voila, je hebt een actiecode ;)

Rechtsboven is dat. Las dit op tweakers forum, voor hele familie codes aangemaakt haha.
pi_144477167
Bovenstaande werkt zeker niet onbeperkt..
Werkt het niet meer omdat het quotum bereikt is of voor anderen die ook een F&F code nodig hebben en nog geen berichten kunnen sturen via het forum of gewoon nog niet geregistreerd zijn...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:

standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl

Ik help je direct!
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
pi_144505008
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 02:05 schreef OranjeOnder het volgende:
Bovenstaande werkt zeker niet onbeperkt..
Werkt het niet meer omdat het quotum bereikt is of voor anderen die ook een F&F code nodig hebben en nog geen berichten kunnen sturen via het forum of gewoon nog niet geregistreerd zijn...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:

standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl

Ik help je direct!
Op tweakers werkt dit al een week zo en en ik heb heel mijn familie met die tip blij gemaakt. Dus wel onbeperkt.
pi_144510380
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Op tweakers werkt dit al een week zo en en ik heb heel mijn familie met die tip blij gemaakt. Dus wel onbeperkt.
Als je daar terugleest zie je dat het in totaal om 100 beschikbare codes gaat en omdat er een aantal niet waren verzilverd waren er weer een paar vrij gekomen, dus - nogmaals - NIET onbeperkt.
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
pi_144570785
hoppa, ik kan onbeperkt FF codes aanmaken. pm/dm met je email adres naar mij is genoeg :)

Kommaar op!
pi_144603627
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Voor mensen die onbeperkt codes willen aanmaken voor vrienden, dit gevonden op internet.

Vul bij https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily jouw zakelijk email adres dennis.slangen@vodafone.com in en daarna je eigen mail adres. Voila, je hebt een actiecode ;)

Rechtsboven is dat. Las dit op tweakers forum, voor hele familie codes aangemaakt haha.
Dit werkt nog steeds....net getest.
pi_144676917
Prima,

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dit werkt nog steeds....net getest.
Prima, maar ik zeg alleen dat het niet onbeperkt zal blijven werken.
Werkt het niet meer omdat het quotum bereikt is of voor anderen die ook een F&F code nodig hebben en nog geen berichten kunnen sturen via het forum of gewoon nog niet geregistreerd zijn...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:

standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl

Je krijg gelijk een reactie.
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
pi_144861237
Ik heb nog vijf codes voor mensen die via Vodafone Friends & Family een nieuw abonnement willen afsluiten.

Stuur me even een PM dan kan ik je deze code zsm opsturen.
pi_144861260
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef Anne het volgende:
Mocht je trouwens interesse hebben, roep even!
EVEN!
pi_144894925
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:17 schreef Moass het volgende:

[..]

EVEN!
Inmiddels teruggeroepen!
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
pi_144895782
Ik mag er ook vijf weggeven, ze moeten wel binnen drie weken gebruikt worden.
pi_144926397
Sup? B-)

Heeft iemand van de "gulle verstrekkers" inmiddels al bol.com codes ontvangen voor de aangemelde klanten? Is inmiddels ruim een maand na de actie en ik heb niets meer gehoord...

Las op Tweakers dat ik niet de enige ben...
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_144967987
Ik heb mijn telefoon ondertussen binnen, werkt prima. Toch 15 euro p/m bespaard ten opzichte van verlengen bij telfort.... 8-)

Ik heb ook nog 5 codes beschikbaar, dus voor wie het ook wil proberen pm maar ff.
pi_145030965
de code werkt helaas niet meer. ik zou ook graag een code willen ontvangen kan alleen geen berichten sturen. ik kwam deze site net pas tegen en heb me net geregistreerd.

gr hermy
  Milf maandag 29 september 2014 @ 20:31:59 #165
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_145031255
Uiteraard. ...
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_145090908
Aangezien ik mensen weer zie vragen hierboven: voor iedereen die ook een F&F code nodig heeft en nog geen berichten kan sturen via het forum of gewoon nog niet geregistreerd is / wil zijn...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:

standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl

Je krijg gelijk een reactie en een F&F code teruggemaild!
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
pi_146360445
het email adres hierboven blijkt niet te werken heeft iemand toevallig nog een code voor mij ?

[ Bericht 0% gewijzigd door soepurb op 06-11-2014 11:40:14 ]
pi_146500472
Hallo,

Binnenkort mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen bij vodafone!
Helaas ben ik niet zo een rijke student maar wil ik wel graag een mooie telefoon!
Zou iemand mij kunnen helpen aan een actiecode van vodafone friends and family, ik zal daar echt onwijs blij mee zijn!!
  donderdag 20 november 2014 @ 12:26:50 #169
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_146838038
Kun je ook een random e-mailadres van een Vodafone medewerker toepassen met betrekking tot deze actie voor een code. Of krijg je dan later problemen bij de acceptatie van het abonnement?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:49:50 #170
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146981566
Iemand die nog codes heeft? Ik mag vanaf zondag verlengen. Zou het zeer waarderen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_148536455
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:17 schreef OranjeOnder het volgende:
Aangezien ik mensen weer zie vragen hierboven: voor iedereen die ook een F&F code nodig heeft en nog geen berichten kan sturen via het forum of gewoon nog niet geregistreerd is / wil zijn...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:

standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl

Je krijg gelijk een reactie en een F&F code teruggemaild!
Nog steeds mogelijk.
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
  maandag 12 januari 2015 @ 15:57:31 #172
439424 Devistator
Dat wist ik wel :)
pi_148608007
Het e-mail adres van dennis werkt nog steeds !
Bedankt, namens family :)
pi_150415181
email werkt niet meer is al te vaak gebruikt dit jaar heeft er nog iemand anders toevallig nog een code over en die wilt hem met mij delen dat stel ik dat zeer op prijs!
pi_150418522
Ik zie bijvoorbeeld voor de Iphone 6 16 GB onbeperkt bel/sms en 6 GB date voor ¤51,00. Bij het invullen van je persoonlijke gegevens wordt er naar een code gevraagd. Krijg je na het invullen van een code nog extra korting? Of zijn de bedragen op de site de korting die je krijgt?

[ Bericht 1% gewijzigd door SunKissed op 08-03-2015 14:44:37 ]
pi_150451853
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:34 schreef SunKissed het volgende:
Ik zie bijvoorbeeld voor de Iphone 6 16 GB onbeperkt bel/sms en 6 GB date voor ¤51,00. Bij het invullen van je persoonlijke gegevens wordt er naar een code gevraagd. Krijg je na het invullen van een code nog extra korting? Of zijn de bedragen op de site de korting die je krijgt?
Bedragen op de site zijn de prijzen die je krijgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')