2 jaar geleden in Sunny beach geweest. En vond het erg tegen vallen en nooit meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef deilaila het volgende:
Hee!
Wij gaan na de examens 8 dagen naar Sunny Beach in Bulgarije, ontzettend veel zin in!
Wie gaan er nog meer? Dan kunnen we nu alvast dromen over het strand, het uitgaan, de jongens, het paragliden, etc etc.
Hebben jullie al tips en in welk appartement zitten jullie?
x
Klopt. Heb ik ook wel aardig wat mensen over gehoord...quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef KaoloJoeka het volgende:
Neem weinig contant geld op zak mee, want je wordt bestolen.
Waarom ga je twee keer achter elkaar sunny beach?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:12 schreef Sarahbarelds het volgende:
Ik en een vriendin gaan naar hotel alba, lekker dicht bij het strand en in de flowerstreet. Vorig jaar zijn we ook geweest en zaten we in app. central plaza. Alles is heel goedkoop in sunny zowel het eten als het uitgaan. Wij hebben vorig jaar niks gemerkt van diefstal maar het is altijd verstandig nket veel op zak te hebben. Wat ook echt een tip is om pas je geld in sunny beach zelf te wisselen. ( wij deden dit op schiphol endat is heel duur, in sunny beach hoef je er niks voor te betalen). Verder gingen wij vaak in drinken bij ole ole, hier heb je 3 cocktails voor omgerekend 5,50. Een echte aanrader dus. Waar wij veel feestjes hebben gehad is in de gladde viking en in de vliegende hollander ( dit was al ver in de nacht). Hopelijk hebben jullie een top vakantie net zoals wij dat hadden! xxxxxxxxxxxxx
Cherso trekt ons niet zo. Sunny beach was een topvakantie en dat willen we dit jaar weer. En veel vrienden gaan heen dus extra gezelligquote:Op maandag 10 februari 2014 21:26 schreef avicci het volgende:
W
[..]
Waarom ga je twee keer achter elkaar sunny beach?
Geloof mijn chersononissos is zo veel beter
Inderdaad ieder zijn dingquote:Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef avicci het volgende:
ik zal sowiieso niet 2 keer achter elkaar zelde bestemming gaan. keertje wat anders is leuker lijkt me. maar goed iedereen zijn ding
Ja daar was Sarah Yasmin het ook met je over eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef avicci het volgende:
The glade viking was wel erg nice trouwens!
Is nog steeds in opkomstquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef VincenzoNymr het volgende:
Iemand die soms al in september is geweest en me kan vertellen of het dan nog de moeite is?
Ik heb wat schrik dat de grote massa al weg...
Nog genoeg volk in september.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef VincenzoNymr het volgende:
Iemand die soms al in september is geweest en me kan vertellen of het dan nog de moeite is?
Ik heb wat schrik dat de grote massa al weg...
Wat heeft dit er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:20 schreef CornflakesXL het volgende:
Is het wel verstandig om nu te gaan i.v.m de Krim?
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:20 schreef CornflakesXL het volgende:
Er is oorlog in Syrië, kan ik nu wel naar Kreta?quote:
Ja ik en een vriendin gaan 24juli heen!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef KaasIsLekker het volgende:
Nog mensen rond 25 juli daar(heen)?
Strandja hier
Hoe lang ga je en in welk hotel verblijf je?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Ja ik en een vriendin gaan 24juli heen!
Met welke reisorganisatie gaan jullie?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef kmvtxx het volgende:
Ik ga met een vriendin van 2 tot 10 juni naar Sunny Beach, misschien dat we elkaar daar zien?
We waren wel een beetje bang dat het rustig zou zijn in die periode, ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft?
Oh en nog dingen die we móeten doen of waar we heen móeten?
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:20 schreef CornflakesXL het volgende:
Hangt er een beetje van af wat voor dingen je graag doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef kmvtxx het volgende:
Ik ga met een vriendin van 2 tot 10 juni naar Sunny Beach, misschien dat we elkaar daar zien?
We waren wel een beetje bang dat het rustig zou zijn in die periode, ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft?
Oh en nog dingen die we móeten doen of waar we heen móeten?
Maar 500 kilometer over water, je zou maar een beetje uit koers zwemmenquote:
Hey Dven jij hierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar 500 kilometer over water, je zou maar een beetje uit koers zwemmen![]()
Sunny Beachquote:
Vertelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:46 schreef MeneerBob het volgende:
Net terug hier. Compleet zonder ook maar enige waardigheid...
Na zo'n week voel je je verloren, is het lastig om terug te keren naar je normale leven en heb je ervaringen opgedaan die je elders niet zo snel op zult doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |