Nou dat is niet te zien in die rekenhulp anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uitgerekend wat een Wajonger extra overhoudt als ie gaat werken. Bijna niks, alles wordt meteen verrekend met de uitkering. Pas als je meer dan 400 euro per maand verdient hou je wat over: 51 euro extra per maand!![]()
http://www.uwv.nl/Particu(...)p_nieuwe_wajong.aspx
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:18 schreef mark211 het volgende:
Is het mogelijk om met Wajong uitkering een hypotheek te nemen?
Ik werk zeg maar 40 uur in de week. 1000 euro van de werkgever 400 euro van uwv.
1400 per maand.
kan het daar mee mogelijk zijn om hypotheek te nemen?
Ik heb zelf ook een Wajong, en ik heb 2,5 jaar lang in een muziekwinkel gewerkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mensen die bij een sociale werkvoorziening werken zijn vaak ook afgekeurd. Daarom werken ze daar, anders hadden ze ook wajong of een andere uitkering gehad.
Geen werkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou dat is niet te zien in die rekenhulp anders.
Ik ben 23, maar ik krijg geen 1114 wajong hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Geen werk
0 loon
1114 uitkering
--------
1114
Wel werk, met 400 euro per maand
400 loon
756 uitkering
-------
1165
Dat is 51 meer dan je met alleen met uitkering krijgt.
Voor iemand die 23 jaar of ouder is, wajong new style
Brutoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 23, maar ik krijg geen 1114 wajong hoor938.
Als je meer verdient, komt dat er netjes bovenop. Niet iedere wajonger verdient 400 of minder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Geen werk
0 loon
1114 uitkering
--------
1114
Wel werk, met 400 euro per maand
400 loon
756 uitkering
-------
1165
Dat is 51 meer dan je met alleen met uitkering krijgt.
Voor iemand die 23 jaar of ouder is, wajong new style
Dat wel. \vanaf 400 euro per maand wordt het weer interessanterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als je meer verdient, komt dat er netjes bovenop. Niet iedere wajonger verdient 400 of minder.
maar ik heb al bijna 3 jaar een baan op mijn niveau, een vast contract én mijn zelfrespect nog. Woei!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:15 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Mijn neef was ook zo. Had allerlei problemen met autisme, maar te trots om een uitkering aan te vragen. Tot hij op zijn 25ste compleet vastliep in zijn studie. Nu heeft ie alsnog een Wajong en 35k studieschuld.
Goed bezig jongens!
[..]
Ik heb wel eens uitgerekend wat een Wajonger extra overhoudt als ie gaat werken. Bijna niks, alles wordt meteen verrekend met de uitkering. Pas als je meer dan 400 euro per maand verdient hou je wat over: 51 euro extra per maand!![]()
http://www.uwv.nl/Particu(...)p_nieuwe_wajong.aspx
En toch heeft 25% van de Wajongers een baan. Hoezo lui?
http://www.zestor.nl/nc/a(...)ajongers-in-het-hbo/
Jij Wajong en/of autisme?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar ik heb al bijna 3 jaar een baan op mijn niveau, een vast contract én mijn zelfrespect nog. Woei!
wel een handicap waar velen Wajong voor aanvragen/krijgenquote:
Het is een gok, die ook goed uit kan pakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar ik heb al bijna 3 jaar een baan op mijn niveau, een vast contract én mijn zelfrespect nog. Woei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |