Als je daar echt bang voor bent, dan neem je toch wat gas terug qua alcohol en drugs, en ga je weer wat aan sport doen. En groente en fruit eten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:59 schreef Xavus het volgende:
ja daar ben ik ook bang voor dat ik ineens helemaal instort
Jep ....... en dan slaat het keihard toe .... onomkeerbaar ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef Seam het volgende:
Het duurt even voordat je levensstijl effect op je gezondheid zal hebben, iets wat wel onvermijdelijk is als je op deze manier doorgaat
En is het nog wel leuk, als je je zulke zorgen maakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Xavus het volgende:
tja het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben nog jong en ik kan alles nog en ik wil ook alles uitproberen en daarbij komen verschillende gevaren bij kijken helaas
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En is het nog wel leuk, als je je zulke zorgen maakt?
Ja dat zou goed kunnen. Maar aan de andere kant de toekomst is onzeker, er kan van alles gebeuren niemand is zeker over morgen. Ik leef liever een kort en leuk leven dan een lang en saai leven.quote:
Dat klinkt heel tof als je in een soort verlate pubertijd zit, totdat je straks getrouwd bent en 2 kinderen hebt en in het ziekenhuis ligt weg te kwijnen met één of andere ongeneeslijke kwaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef Xavus het volgende:
Ik leef liever een kort en leuk leven dan een lang en saai leven.
Ja de waterpokken als kind/baby zijndequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:18 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Heb je de bekende kinderziektes ook niet gehad zoals de bof, mazelen en waterpokken?
Nou, ga zo door. Niemand houdt je tegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef Xavus het volgende:
[..]
Ja dat zou goed kunnen. Maar aan de andere kant de toekomst is onzeker, er kan van alles gebeuren niemand is zeker over morgen. Ik leef liever een kort en leuk leven dan een lang en saai leven.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ga zo door. Niemand houdt je tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |