abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:23:28 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_136360340
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_136360666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

911 heeft men ook voor zoete koek geslikt.
De theorietjes over 9/11 heeft men ook voor zoete koek geslikt.
quote:
En dat is pas echt trieste CGI Grayboxing.
Als je dat vaak genoeg blijft herhalen geloof je het uiteindelijk ongetwijfeld. Ik wacht liever op bewijs.
Conscience do cost.
pi_136360941
quote:

[..]

oh boy...
Je werkelijkheidsbeleving zo ver te modelleren naar Hollywood-films, is misschien niet de meest zinnige kleuze, al kan ik er verder weinig aan doen als je in zulke zaken hardnekkig wilt 'geloven'.

De werkelijkheid is helaas geen 'youtube-filmpje', vol met leuke en fantasische effecten en ook een reclame die in een paar secondes een sterke indruk moet wekken (en dan zelf vaak een maandenlange voorbereiding eknt en vele honderden urten die gestoken worden in editing, art-direction en het aankleden van een bepaalde locatie of nabewerken vand e shots), is heel wat anders als eventjes in realtime ergens in het stadscentrum van een vand e drukste steden ter wereld zoiets 'in scene zetten'...

Overigens, wel lullig voor de project-managers en art-directors, en CGI-artists die achter de 9/11 aanslagen zaten... een ongekende imposante prestatie (zelfs met de rekenkracht en technische mogelijkheden van nu) die verder nooit gedaan is neerzetten en er niks van op je CV mogen zetten (vermoedelijk zelfs en behoorlijk gat gezien de tijd die de voorbereiding kostte)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:39:05 #29
52357 Lambiekje
pi_136368627
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

oh boy...
Je werkelijkheidsbeleving zo ver te modelleren naar Hollywood-films, is misschien niet de meest zinnige kleuze, al kan ik er verder weinig aan doen als je in zulke zaken hardnekkig wilt 'geloven'.
nee de werkelijkheid wordt gemodeleerd naar wat in films is geponeerd.
Hollywood speelt een belangerijkere rol in onze wereldbeeld dan jij denkt.

quote:
De werkelijkheid is helaas geen 'youtube-filmpje', vol met leuke en fantasische effecten en ook een reclame die in een paar secondes een sterke indruk moet wekken (en dan zelf vaak een maandenlange voorbereiding eknt en vele honderden urten die gestoken worden in editing, art-direction en het aankleden van een bepaalde locatie of nabewerken vand e shots), is heel wat anders als eventjes in realtime ergens in het stadscentrum van een vand e drukste steden ter wereld zoiets 'in scene zetten'...
ik hoor het al ... geen onderzoek gepleegd.
quote:
Overigens, wel lullig voor de project-managers en art-directors, en CGI-artists die achter de 9/11 aanslagen zaten... een ongekende imposante prestatie (zelfs met de rekenkracht en technische mogelijkheden van nu) die verder nooit gedaan is neerzetten en er niks van op je CV mogen zetten (vermoedelijk zelfs en behoorlijk gat gezien de tijd die de voorbereiding kostte)
Al het beeldmateriaal van 911 is van CGI-arts of pipos die sterk gelieerd zijn aan beeldbewerkers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_136368693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef Tingo het volgende:

Als je verder lezen op de clues forum thread er is discussie over de mogelijkheden dat Snowden niet 'n echte mens is.
Juist ja. Vind je het niet een beetje erg ver gezocht dat laatste ondanks dat men alles er aan doet om toch die twijfel te zaaien?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 17:42:01 ]
pi_136370184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Al het beeldmateriaal van 911 is van CGI-arts of pipos die sterk gelieerd zijn aan beeldbewerkers.
Bron?
pi_136370943
quote:

[..]

Waarom speelt het zo'n belangrijke rol in je leven dan?

quote:
Probeer dat dan volgende keer wel te doen. En dat niet de hele tijd je mening laten berusten op twijfelachtige youtubefilmpjes. Je bent toch geen 12 meer?

quote:
Blijft een belachelijke stelling zonder bewijs. Waarom sta je erop om dingen te geloven als je geen bewijs hebt? Komt dat misschien door de invloed van hollywood? :D
Conscience do cost.
pi_136370946
quote:
corectie.. in jouw wereldbeeld speelt hollywood, acteurs en allerhande verteltrucs een grote rol en jij laat je er sterk door leiden...

Ik doe dat niet, en laat mijn wereldbeeld vooral door de realiteit vormen, waarbij ik kritisch kijk naar wat bv er allemaal in de media, wat natuurlijk een veelvoud van bronnen, youtube, hollywoodfilms en internet-sites allemaal voor beweringen op me afkomt.

Even serieus, ik vind het geen teken van een grote intelligentie dat je zomaar alles gelooft dat je ergens leest of waarover je een videofilmpje op youtube ziet
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:31:14 #34
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_136373471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee in pretentieus Engels, slechts om het gebrek aan inhoud te verbloemen.
Inderdaad. Alleen al deze zin:

quote:
Consider the highly-defendable postulation identified within this forum regarding the existence of what are being termed ''Vicsims"-
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_136374284
quote:
Dat is toch een speelfilm? Wat bedoel je daarmee te zeggen?
pi_136374338
quote:

[..]

Nou als die vliegtuigen hologrammen waren, dan kijk ik reikhalzend uit naar de nieuwe generatie tv's en bioscopen..
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:05:04 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136385712
quote:
mooi he die techniek van tegenwoordig, maar waar stonden ze in new york tijdens 9/11 ;)

maar wat heet dit te maken met Snowden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:08:15 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136385836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou als die vliegtuigen hologrammen waren, dan kijk ik reikhalzend uit naar de nieuwe generatie tv's en bioscopen..
nog een jaartje wachten op jaws 19
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:02:52 #39
52357 Lambiekje
pi_136391093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bron?
Bekijk de tig documentaires.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:04:57 #40
52357 Lambiekje
pi_136391120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

corectie.. in jouw wereldbeeld speelt hollywood, acteurs en allerhande verteltrucs een grote rol en jij laat je er sterk door leiden...
NEE. Het collectief laat zich daardoor leiden en laat zich allerlei fascistische regels aansmeren.

quote:
Ik doe dat niet, en laat mijn wereldbeeld vooral door de realiteit vormen, waarbij ik kritisch kijk naar wat bv er allemaal in de media, wat natuurlijk een veelvoud van bronnen, youtube, hollywoodfilms en internet-sites allemaal voor beweringen op me afkomt.
welke bronnen?
quote:
Even serieus, ik vind het geen teken van een grote intelligentie dat je zomaar alles gelooft dat je ergens leest of waarover je een videofilmpje op youtube ziet
Youtube filmpje is geen leidraad voor mij.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:06:18 #41
52357 Lambiekje
pi_136391134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

mooi he die techniek van tegenwoordig, maar waar stonden ze in new york tijdens 9/11 ;)

maar wat heet dit te maken met Snowden?
OT beweert met een artikel dat Snowden een soort van S1m0ne is ...
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:08:06 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136391149
Waarom zouden de Russen hier aan meewerken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:19:16 #43
52357 Lambiekje
pi_136391252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom zouden de Russen hier aan meewerken?
Zal wel in het zelfde straatje passen dat de Russen ook mee werkten met de maanlanding nonsens.
Vergeet niet dat de top van Rusland en de top van Amerika vriendjes zijn en een en dezelfde club lid zijn.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:21:38 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136391273
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zal wel in het zelfde straatje passen dat de Russen ook mee werkten met de maanlanding nonsens.
Vergeet niet dat de top van Rusland en de top van Amerika vriendjes zijn en een en dezelfde club lid zijn.
Ohja, het ene onbewezen vergezochte ding onderbouwen met de andere :') Zo gaat dat he?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:23:45 #45
52357 Lambiekje
pi_136391290
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ohja, het ene onbewezen vergezochte ding onderbouwen met de andere :') Zo gaat dat he?
We zitten hier niet waarbij een havo4-geschiedenis boek de leidraad is !
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:25:21 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136391303
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We zitten hier niet waarbij een havo4-geschiedenis boek de leidraad is !
Wat het allemaal OK maakt?
Onikaan ni ov dovah
pi_136391334
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Je zit hier in BNW te discussieren met Lambiekje. Ik hoop niet dat je de illusie had hier goed wetenschappelijk onderbouwde, zinvolle, discussies te kunnen houden.

Proberen te debunken heeft geen zin. Mensen met een plaat voor hun kop en geen enkele interesse in bewijzen kun je niet debunken.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:30:13 #48
52357 Lambiekje
pi_136391367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat het allemaal OK maakt?
.. maar wel eventueel veklaart waarom russen meedoen als ze weten dat Snowden CGI is.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:31:07 #49
52357 Lambiekje
pi_136391382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:27 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Je zit hier in BNW te discussieren met Lambiekje. Ik hoop niet dat je de illusie had hier goed wetenschappelijk onderbouwde, zinvolle, discussies te kunnen houden.

Proberen te debunken heeft geen zin. Mensen met een plaat voor hun kop en geen enkele interesse in bewijzen kun je niet debunken.
Het is zóóó grappig dat diegene met een plaat voor een hun kap dat juist zeggen. :D
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:31:57 #50
52357 Lambiekje
pi_136391392
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')